Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутнісний підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових стратегій |
Authors |
Казачков, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія стратегічне управління стратегічний план маркетинговая стратегия стратегическое управление стратегический план |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Казачков, І.О. Сутнісний підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових стратегій [Текст] / І.О. Казачков // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 97-102. |
Abstract |
У статті розглянуто новий підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових
стратегій, в якому усунуто основні недоліки формальних підходів, що пов’язані з
непередбачуваністю майбутнього. Сутнісний підхід, з одного боку, намагається абстрагуватися
від кількісних показників, а з іншого, дозволяє досить чітко визначити на скільки відсотків було
реалізовано стратегію фірми. Простота запропонованого підходу дозволяє використовувати
його одночасно з більш розповсюдженими формальними підходами, що дає можливість
двосторонньо оцінювати результати реалізації маркетингових стратегій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 В статье рассмотрен новый подход к оценке эффективности реализации маркетинговых стратегий, в котором устраняются основные недостатки формальных подходов, связанные с непредсказуемостью будущего. Сущностный подход, с одной стороны, старается абстрагироваться от количественных показателей, а с другой, позволяет достаточно четко определить, на сколько процентов была реализована стратегия фирмы. Простота предложенного подхода позволяет использовать его одновременно с более распространенными формальными подходами, что даёт возможность двусторонне оценивать результаты реализации маркетинговых стратегий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
320
![Germany](/flags/de.gif)
321
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
128114
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
3
![Poland](/flags/pl.gif)
50170808
![Russia](/flags/ru.gif)
26
![Singapore](/flags/sg.gif)
10085407
![Slovakia](/flags/sk.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
329033503
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
803131
![United States](/flags/us.gif)
100341615
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1991332
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
4
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
803134
![Germany](/flags/de.gif)
100341615
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
50170809
![Russia](/flags/ru.gif)
797
![Ukraine](/flags/ua.gif)
50170810
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
13490
![United States](/flags/us.gif)
492554586
![Unknown Country](/flags/--.gif)
476
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
26.pdf | 163,15 kB | Adobe PDF | 694055725 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.