Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC

No Thumbnail Available

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Sumy State University
Master’s thesis

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

073 - Менеджмент

Date of Presentation

December 2024

Abstract

The qualification work represents theoretical and methodological basics on the identification and research of multiple factors that have a critical impact on Customer Relationships Management (CRM) within the small manufacturing company.
Кваліфікаційна робота представляє теоретичні та методологічні основи ідентифікації та дослідження багатьох факторів, які мають критичний вплив на управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) у невеликій виробничій компанії.

Keywords

company, customer relationships, customer service, enterprise, feedback, management, компанія, відносини з клієнтами, обслуговування клієнтів, підприємство, зворотній зв'язок, менеджмент

Citation

Voskoboinyk T. O. Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC : master's qualification work : specialty 073 – management / supervisor I. B. Dehtyarova . Sumy : Sumy State University, 2024. 63 p.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By