Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Sumy State University
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
073 - Менеджмент
Date of Presentation
December 2024
Abstract
The qualification work represents theoretical and methodological basics on the identification and research of multiple factors that have a critical impact on Customer Relationships Management (CRM) within the small manufacturing company.
Кваліфікаційна робота представляє теоретичні та методологічні основи ідентифікації та дослідження багатьох факторів, які мають критичний вплив на управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) у невеликій виробничій компанії.
Кваліфікаційна робота представляє теоретичні та методологічні основи ідентифікації та дослідження багатьох факторів, які мають критичний вплив на управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) у невеликій виробничій компанії.
Keywords
company, customer relationships, customer service, enterprise, feedback, management, компанія, відносини з клієнтами, обслуговування клієнтів, підприємство, зворотній зв'язок, менеджмент
Citation
Voskoboinyk T. O. Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC : master's qualification work : specialty 073 – management / supervisor I. B. Dehtyarova . Sumy : Sumy State University, 2024. 63 p.