Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99320
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тенденції маркетингу в просуванні проєктів у сфері зеленої енергетики: досвід країн ЄС та перспективи для України |
Authors |
Шепілов, Д.О.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
енергетика energy зелені технології green technologies маркетинг marketing європейський досвід european experience зелені ініціативи green initiatives |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99320 |
Publisher | Яроченко Я.В. |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Шепілов Д. О., Летуновська Н. Є. Тенденції маркетингу в просуванні проєктів у сфері зеленої енергетики: досвід країн ЄС та перспективи для України // Сталий розвиток: захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природокористування : збірник матеріалів Х Міжнародного молодіжного конгресу, м. Львів, 27-28 березня 2025 р. Київ : Яроче́нко Я. В., 2025. С. 150. |
Abstract |
Перехід на відновлювані джерела енергії має вирішальне значення для енергетичної стійкості України в умовах постійних військових загроз. Це дослідження розглядає маркетингові інструменти України для просування зеленої енергетики, спираючись на досвід ЄС. Дослідження підкреслює роль цифрового маркетингу, залучення споживачів та політичної підтримки у сприянні впровадженню відновлюваної енергетики. Результати підкреслюють необхідність прозорої комунікації, інвестиційних стимулів та освітніх ініціатив для підвищення довіри громадськості та зростання ринку в умовах повоєнного енергетичного переходу. Transitioning to renewable energy sources is crucial for Ukraine's energy resilience amid ongoing military threats. This study examines Ukraine's marketing tools for green energy promotion, drawing on EU experience. The research highlights the role of digital marketing, consumer engagement, and policy support in fostering renewable energy adoption. The findings emphasize the need for transparent communication, investment incentives, and educational initiatives to enhance public trust and market growth in the post-war energy transition. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shepilov_green_initiatives.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.