Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99320
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тенденції маркетингу в просуванні проєктів у сфері зеленої енергетики: досвід країн ЄС та перспективи для України
Authors Шепілов, Д.О.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords енергетика
energy
зелені технології
green technologies
маркетинг
marketing
європейський досвід
european experience
зелені ініціативи
green initiatives
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99320
Publisher Яроченко Я.В.
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Шепілов Д. О., Летуновська Н. Є. Тенденції маркетингу в просуванні проєктів у сфері зеленої енергетики: досвід країн ЄС та перспективи для України // Сталий розвиток: захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природокористування : збірник матеріалів Х Міжнародного молодіжного конгресу, м. Львів, 27-28 березня 2025 р. Київ : Яроче́нко Я. В., 2025. С. 150.
Abstract Перехід на відновлювані джерела енергії має вирішальне значення для енергетичної стійкості України в умовах постійних військових загроз. Це дослідження розглядає маркетингові інструменти України для просування зеленої енергетики, спираючись на досвід ЄС. Дослідження підкреслює роль цифрового маркетингу, залучення споживачів та політичної підтримки у сприянні впровадженню відновлюваної енергетики. Результати підкреслюють необхідність прозорої комунікації, інвестиційних стимулів та освітніх ініціатив для підвищення довіри громадськості та зростання ринку в умовах повоєнного енергетичного переходу.
Transitioning to renewable energy sources is crucial for Ukraine's energy resilience amid ongoing military threats. This study examines Ukraine's marketing tools for green energy promotion, drawing on EU experience. The research highlights the role of digital marketing, consumer engagement, and policy support in fostering renewable energy adoption. The findings emphasize the need for transparent communication, investment incentives, and educational initiatives to enhance public trust and market growth in the post-war energy transition.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shepilov_green_initiatives.pdf 1.36 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.