Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99885
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Облік і контроль витрат операційної діяльності підприємства |
Authors |
Павленко, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
операційні витрати витрати облік операційних витрат контроль операційних витрат облік контроль аналіз операційних витрат |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 071 - Облік і оподаткування |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99885 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Павленко О. С. Облік і контроль витрат операційної діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 071 - облік і оподаткування / наук. кер. Я. В. Самусевич. Суми : Сумський державний університет, 2025. 70 с. |
Abstract |
В умовах сучасної економіки, що характеризується динамічними змінами, посиленою конкуренцією та глобалізаційними процесами, ефективне управління витратами постає як один з найважливіших чинників забезпечення фінансової стійкості, конкурентоспроможності та сталого розвитку будь-якого суб'єкта господарювання. Ця проблематика набуває особливої актуальності для підприємств, що функціонують у сфері надання послуг. In the conditions of a modern economy characterized by dynamic changes, increased competition, and globalization processes, effective cost management appears as one of the most important factors in ensuring financial stability, competitiveness, and sustainable development of any business entity. This issue is of particular relevance for enterprises operating in the service sector. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pavlenko_bac_rob.pdf | 931.65 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.