Проєкт рекламної кампанії косметичного магазину на локальному ринку
No Thumbnail Available
Date
2025
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
061 - Журналістика
Date of Presentation
June 2025
Abstract
У кваліфікаційній роботі представлено проєкт рекламної кампанії просування косметичного магазину «Kora Beauty» на локальному ринку.
Обсяг кваліфікаційної роботи становить 47 сторінок, у неї входить: вступ, 2 розділи, інформаційний продукт, висновки та додаток. До списку використаних джерел входить 25 посилань.
Актуальність: з огляду на те, що інтернет став невід’ємною частиною життя більшості українців і покоління зумерів все більше впливає на сучасний ринок, компаніям слід переглянути маркетингові підходи для більшого охоплення споживачів та відповідати їх вимогам. Соціальні мережі перетворюються на основні платформи взаємодії зі споживачами, формуючи новий тип споживання – візуальний, емоційний, швидкий та персоналізований.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекламної кампанії для косметичного магазину на локальному ринку, опираючись на потреби покоління Z, сучасні тенденції та на аналіз конкурентів.
В результаті роботи було розроблено фірмовий стиль (логотип, слоган, девіз, фірмові кольори та шрифти), корпоративний герой. Мультимедійний проєкт складається з білбордів, сітілайтів, сувенірної продукції, оформлення персоналізованої упаковки, текстові дописи з візуалізацією, відеоролики та аудіролик.
Keywords
покоління Z, зумери, сучасні тренди, фірмовий стиль, косметичний магазин, рекламна кампанія, UGC-контент
Citation
Колесникова В. В. Проєкт рекламної кампанії косметичного магазину на локальному ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 47 с.