Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99908
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проєкт рекламної кампанії косметичного магазину на локальному ринку |
Other Titles |
Project of an advertising campaign for a cosmetics store on the local market |
Authors |
Колесникова, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
покоління Z зумери сучасні тренди фірмовий стиль косметичний магазин рекламна кампанія UGC-контент |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99908 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колесникова В. В. Проєкт рекламної кампанії косметичного магазину на локальному ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 47 с. |
Abstract |
У кваліфікаційній роботі представлено проєкт рекламної кампанії просування косметичного магазину «Kora Beauty» на локальному ринку.
Обсяг кваліфікаційної роботи становить 47 сторінок, у неї входить: вступ, 2 розділи, інформаційний продукт, висновки та додаток. До списку використаних джерел входить 25 посилань.
Актуальність: з огляду на те, що інтернет став невід’ємною частиною життя більшості українців і покоління зумерів все більше впливає на сучасний ринок, компаніям слід переглянути маркетингові підходи для більшого охоплення споживачів та відповідати їх вимогам. Соціальні мережі перетворюються на основні платформи взаємодії зі споживачами, формуючи новий тип споживання – візуальний, емоційний, швидкий та персоналізований.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекламної кампанії для косметичного магазину на локальному ринку, опираючись на потреби покоління Z, сучасні тенденції та на аналіз конкурентів.
В результаті роботи було розроблено фірмовий стиль (логотип, слоган, девіз, фірмові кольори та шрифти), корпоративний герой. Мультимедійний проєкт складається з білбордів, сітілайтів, сувенірної продукції, оформлення персоналізованої упаковки, текстові дописи з візуалізацією, відеоролики та аудіролик. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolesnykova_bac_rob.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.