Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99926
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Типи привʼязаності у осіб юнацького віку з різним рівнем самоприйняття |
Authors |
Фоменко, А.І.
|
ORCID | |
Keywords |
типи прив’язаності самоприйняття юнацький вік психологічна корекція емоційна стабільність психотерапевтична програма attachment styles self-acceptance adolescence psychological correction emotional stability psychotherapeutic program |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 053 - Психологія |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99926 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Фоменко А. І. Типи прив’язаності у осіб юнацького віку з різним рівнем самоприйняття : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Т. В. Іванова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 116 с. |
Abstract |
У кваліфікаційній роботі досліджено типи прив’язаності як фактори, що впливають на рівень самоприйняття у осіб юнацького віку. Актуальність дослідження зумовлена важливістю розуміння психологічних механізмів формування самосприйняття у підлітковому періоді, який є критичним для розвитку особистості, а також роллю типів прив’язаності у цьому процесі.
У роботі проаналізовано теоретичні підходи до класифікації типів прив’язаності, їх вплив на емоційну стабільність і самоповагу, а також психологічні особливості самоприйняття у юнацькому віці. Розглянуто ключові концепти, пов’язані з формуванням здорової самооцінки та внутрішнього комфорту, що є основою позитивного самоприйняття. This qualification thesis investigates attachment styles as factors influencing the level of self-acceptance in adolescents. The relevance of the study is determined by the importance of understanding the psychological mechanisms underlying self-perception development during adolescence, a critical period for personality formation, as well as the role of attachment styles in this process. The paper analyzes theoretical approaches to classifying attachment styles, their impact on emotional stability and self-esteem, and the psychological characteristics of self-acceptance in adolescence. Key concepts related to the formation of healthy self-esteem and inner comfort, which form the basis of positive self-acceptance, are explored. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fomenko_baс_rob.pdf | 993.07 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.