Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99926
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Типи привʼязаності у осіб юнацького віку з різним рівнем самоприйняття
Authors Фоменко, А.І.
ORCID
Keywords типи прив’язаності
самоприйняття
юнацький вік
психологічна корекція
емоційна стабільність
психотерапевтична програма
attachment styles
self-acceptance
adolescence
psychological correction
emotional stability
psychotherapeutic program
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99926
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Фоменко А. І. Типи прив’язаності у осіб юнацького віку з різним рівнем самоприйняття : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Т. В. Іванова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 116 с.
Abstract У кваліфікаційній роботі досліджено типи прив’язаності як фактори, що впливають на рівень самоприйняття у осіб юнацького віку. Актуальність дослідження зумовлена важливістю розуміння психологічних механізмів формування самосприйняття у підлітковому періоді, який є критичним для розвитку особистості, а також роллю типів прив’язаності у цьому процесі. У роботі проаналізовано теоретичні підходи до класифікації типів прив’язаності, їх вплив на емоційну стабільність і самоповагу, а також психологічні особливості самоприйняття у юнацькому віці. Розглянуто ключові концепти, пов’язані з формуванням здорової самооцінки та внутрішнього комфорту, що є основою позитивного самоприйняття.
This qualification thesis investigates attachment styles as factors influencing the level of self-acceptance in adolescents. The relevance of the study is determined by the importance of understanding the psychological mechanisms underlying self-perception development during adolescence, a critical period for personality formation, as well as the role of attachment styles in this process. The paper analyzes theoretical approaches to classifying attachment styles, their impact on emotional stability and self-esteem, and the psychological characteristics of self-acceptance in adolescence. Key concepts related to the formation of healthy self-esteem and inner comfort, which form the basis of positive self-acceptance, are explored.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Fomenko_baс_rob.pdf 993.07 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.