Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99950
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Наратив як інструмент комеморації в період російсько-української війни: візуальний контент |
Other Titles |
Narrative as a Tool of Commemoration in the Russian-Ukrainian War: Visual Content |
Authors |
Грененко, С.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційний простір information space комеморація commemoration медіапродукт media product наратив narrative сторітелінг storytelling |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99950 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Грененко С. М. Наратив як інструмент комеморації в період російсько-української війни: візуальний контент : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Т. В. Ковальова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 45 с. |
Abstract |
У контексті повномасштабної російсько-української війни особливого значення набуває збереження історичної пам’яті, зокрема через сучасні медіаінструменти. Одним із ефективних засобів комеморації у цифрову епоху стає мультимедійний сторітелінг, що поєднує вербальні та візуальні елементи і здатен створювати глибокий емоційний зв’язок з аудиторією. У таких умовах реклама та PR адаптують свої інструменти під нові виклики, шукаючи нові формати для донесення значущих історій, зокрема тих, що базуються на реальному людському досвіді війни.
Пропонована кваліфікаційна робота є частиною комплексного творчого проєкту, мета якого полягає у створенні мультимедійного наративу як інструменту комеморації. У фокусі дослідження – візуальний рекламний контент, який слугує підтримкою для просування мультимедійної історії в інформаційному просторі. Сторітелінг, що ґрунтується на особистих історіях очевидців війни, розглядається як важливий інструмент, здатний формувати емоційне залучення, довіру та усвідомлення спільного минулого, особливо в умовах високого суспільного запиту на чесну, живу комунікацію.
У роботі розкрито теоретичні аспекти сторітелінгу, досліджено його застосування в рекламній практиці, описано методи створення ефективного рекламного контенту, а також визначено цільову аудиторію та комунікаційні платформи для розповсюдження наративу. Розроблений авторський інформаційний продукт у вигляді візуальної рекламної кампанії спрямований на просування мультимедійної історії про російсько-українську війну, з акцентом на пам’ять про людей і події, які мають важливе значення для національної ідентичності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hrenenko_bac_rob.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.