Наратив як інструмент комеморації в період російсько-української війни: візуальний контент

No Thumbnail Available

Date

2025

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Bachelor’s paper

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

061 - Журналістика

Date of Presentation

June 2025

Abstract

У контексті повномасштабної російсько-української війни особливого значення набуває збереження історичної пам’яті, зокрема через сучасні медіаінструменти. Одним із ефективних засобів комеморації у цифрову епоху стає мультимедійний сторітелінг, що поєднує вербальні та візуальні елементи і здатен створювати глибокий емоційний зв’язок з аудиторією. У таких умовах реклама та PR адаптують свої інструменти під нові виклики, шукаючи нові формати для донесення значущих історій, зокрема тих, що базуються на реальному людському досвіді війни. Пропонована кваліфікаційна робота є частиною комплексного творчого проєкту, мета якого полягає у створенні мультимедійного наративу як інструменту комеморації. У фокусі дослідження – візуальний рекламний контент, який слугує підтримкою для просування мультимедійної історії в інформаційному просторі. Сторітелінг, що ґрунтується на особистих історіях очевидців війни, розглядається як важливий інструмент, здатний формувати емоційне залучення, довіру та усвідомлення спільного минулого, особливо в умовах високого суспільного запиту на чесну, живу комунікацію. У роботі розкрито теоретичні аспекти сторітелінгу, досліджено його застосування в рекламній практиці, описано методи створення ефективного рекламного контенту, а також визначено цільову аудиторію та комунікаційні платформи для розповсюдження наративу. Розроблений авторський інформаційний продукт у вигляді візуальної рекламної кампанії спрямований на просування мультимедійної історії про російсько-українську війну, з акцентом на пам’ять про людей і події, які мають важливе значення для національної ідентичності.

Keywords

інформаційний простір, information space, комеморація, commemoration, медіапродукт, media product, наратив, narrative, сторітелінг, storytelling

Citation

Грененко С. М. Наратив як інструмент комеморації в період російсько-української війни: візуальний контент : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Т. В. Ковальова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 45 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By