Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99953
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сторітелінг як інструмент комеморації в період російсько-української війни: інтерактивний контент
Other Titles Storytelling as a Tool of Commemoration During the Russian-Ukrainian War: Interactive Content
Authors Штома, Р.С.
ORCID
Keywords інформаційний простір
information space
комеморація
commemoration
медіапродукт
media product
наратив
narrative
сторітелінг
storytelling
Type Bachelous Paper
Speciality 061 - Журналістика
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99953
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Штома Р. С. Сторітелінг як інструмент комеморації в період російсько-української війни: інтерактивний контент : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Т. В. Ковальова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 41 с.
Abstract У сучасних умовах повномасштабної війни роль медіа значно зросла: саме через живі, емоційно насичені особисті історії своїх героїв журналісти можуть допомогти реципієнтам глибше осмислити події, переоцінити життєві цінності, сформувати емпатійне ставлення до учасників подій. На відміну від формалізованих новинних повідомлень або складної аналітики, сторітелінг як формат дозволяє побудувати глибокий емоційний зв’язок з аудиторією, адже історії людей і про людей викликають довіру, співпереживання, і часто сприймаються як достовірніше джерело інформації, ніж державні або офіційні комунікації. Сьогодні особливо актуальним є використання трансмедійного сторітелінгу, що передбачає представлення єдиного наративу через різні формати та платформи, які разом формують цілісний образ героя. Такий підхід відповідає медіаспоживанню сучасної аудиторії, яка орієнтується на мультимедійність, інтерактивність і фрагментарність подачі. Інтерактивні елементи відіграють тут важливу роль, адже саме вони допомагають користувачам залучатися до історії, взаємодіяти з її змістом, а відтак — емоційно включатися в процес комеморації. Це підтверджує актуальність теми кваліфікаційної роботи. Запропонована кваліфікаційна робота є частиною комплексної творчої ініціативи, мета якої полягає у створенні мультимедійного продукту як інструменту комеморації в умовах російсько-української війни. Основною метою представленого дослідження є створення інтерактивних елементів як складової мультимедійної історії, що виконує функцію збереження культурної та історичної пам’яті. Для досягнення цієї мети поставлено такі завдання: визначити основні поняття та концепції теми, розробити інтерактивний 3 контент, а також проаналізувати специфіку його впровадження у структуру мультимедійної історії. Авторський задум полягає у створенні інтерактивної складової сторітелінгу, яка сприятиме глибшому сприйняттю досвіду війни, активному залученню аудиторії до комеморативного процесу, а також поширенню наративів у цифровому середовищі. Запропонований контент може бути інтегрований у медіакампанії, спрямовані на збереження історичної пам’яті про війну, а також розповсюдження особистих історій українців, які переживають ці події. Робота створена в межах наукового проєкту «Формування сталої соціокомунікаційної моделі комеморації російсько-української війни на основі гуманітарної парадигми та штучного інтелекту», який реалізується на кафедрі журналістики та філології Сумського державного університету.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shtoma_bac_rob.pdf 3.84 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.