Browsing by Author Ущаповська, Ірина Василівна


Showing results 1 to 20 of 37
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Websites of English- language nonfiction publications as multimodal texts: linguistic and translational aspects Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Chornobuk, K. Article 30 16
2023 Cartoons in the genre spectrum of political discourse Movchan, Diana Vasylivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Savchuk, A. Article 297974 213784
2023 Education for sustainable development through the brand language Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 518 561
2023 Маркування товарів як мультимодальний текст Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Lukianova, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 12366 37100
2023 Мультимодальність англомовного медіа простору: філологічні аспекти Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Чорнобук, К. Conference Papers 800762 581000
2022 Mission and vision in the language of sustainable brands: sociolinguistic issues Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Vorfolomeiev, M. Article 2100423 354804
2021 Features of Usage and Translation of Stylistically Marked Vocabulary in American Fiction Bilohur, A.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1664745537 1548282790
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -922838521 -1801517311
2021 Уживання збірних іменників на позначення фауни (на матеріалі публікацій англомовних сайтів новин) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Муштай, К. Article 43600902 33532653
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article 920418399 425915910
2021 The Basics of Speech Communication Theory Ushchapovska, Iryna Vasylivna Learning Object -667402178 -709284919
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 341998866 572666550
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis -2074520672 1752195645
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1682839907 -1017296751
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 16870318 7466274
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 31731228 19382001
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1973488498 37848145
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article -551376350 2039516097
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 135014 203586
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1975613717 735192246