Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18459
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка ефективності підготовки майбутніх вчителів інформатики до організації навчального діалогу з використанням інформаційних технологій
Authors Давискіба, О.В.
ORCID
Keywords інформаційні технології
информационные технологии
information technologies
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18459
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Давискіба, О.В. Оцінка ефективності підготовки майбутніх вчителів інформатики до організації навчального діалогу з використанням інформаційних технологій [Текст] /О.В. Давискіба // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 121-122.
Abstract Метою даної роботи є оцінка ефективності підготовки майбутніх вчителів інформатики до організації навчального діалогу з використанням інформаційних технологій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18459
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
3989551
Ireland Ireland
840355
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8854
Russia Russia
21
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
31349308
United Kingdom United Kingdom
15692356
United States United States
257668094
Unknown Country Unknown Country
31349307

Downloads

China China
3
Germany Germany
299
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
91208568
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
94

Files

File Size Format Downloads
82.pdf 404,39 kB Adobe PDF 91208967

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.