Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Оцінювання постачальників у логістичних (дистрибуційних) каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 143095199 130240047
2017 Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -706867816 -317003526
2016 Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерство Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 351352580 192869913
2016 Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1500191249 -2030628366
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 761364526 -1989225321
2015 Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В. Article 476130035 871133296
2015 Оптимізація торгової площі підприємства на основі логістичного підходу як засіб раціоналізації ресурсного забезпечення Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 220477917 332241822
2014 Criteria of enterprise marketing service base forming Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V. Article -138805860 -1264434354
2013 Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 43411115 39795953
2013 Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А. Article 50981516 47581169
2013 Оцінка логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А. Article 35483961 55028488
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article -130748789 1462767571
2012 Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Article -1708921066 1286217556
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 150548089 70786942
2012 Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article -2031892220 1977831610
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 780639215 233508333
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 1077743688 -1204746330
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article -2015798222 -1798336689
2010 Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 39682529 119834129
2010 Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 825988969 -371259867