Browsing by Author Соколова, І.В.


Showing results 41 to 53 of 53
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2005 Рекурентність як універсальна мовна категорія Соколова, І.В. Conference Papers 5214334 6560923
2014 Розвиток крос-культурної компетентності студентів економічних спеціальностей на заняттях з англійської мови Соколова, І.В. Article 2976900 1511494
2009 Структурно-композиційні ознаки тексту-анонсу Соколова, І.В. Article 15309395 7794341
2000 Структурно-семантичні та функціональні характеристики повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 7709857 24494635
2008 Текст-анонс як об'єкт лінгвістичних досліджень Соколова, І.В. Book chapter 174640537 81355110
2007 Текстотвірні та текстооформлюючі категорії інформаційно-рекламних текстів Соколова, І.В. Article 2694956 1144839
2006 Типологічні ознаки інформаційно-рекламного тексту (на матеріалі англомовних текстів у галузі інформаційних технологій) Соколова, І.В. Article 764291 257980
2012 Типологічні характеристики інтернет дискурсу (на матеріалі англомовних інтернет ресурсів) Соколова, І.В. Article 103284648 54867730
2006 Функціонування комп'ютерних неологізмів англійської мови в аспекті глобалізації суспільства Соколова, І.В. Article 3158965 3436743
2006 Функціонування комп’ютерних неологізмів англійської мови в аспекті глобалізації суспільства Соколова, І.В. Article 1509239258 1150193276
2000 Імпліцитний повтор як засіб реалізації прагматичної мети текстів-анонсів Соколова, І.В. Conference Papers 30764262 12005499
2013 Інтертекстуальність як текстооформлююча категорія рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами) Соколова, І.В. Article 379263862 184417374
2008 Інформаційно-рекламний текст як тип тексту Соколова, І.В. Article 944246 3554654