Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по автору Oe, H.
Показаны результаты 1 - 8 из 8
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2023
Exploring Socioeconomic Factors for the Sustainability of Electric Guitar Brands: Focusing on Traditional Values and Psychological Attachment
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
Article
29
31
2023
Gender-neutral perceptions and toy purchasing behaviour: a socio-cultural transition in UK Millennials’ attitudes
Oe, H.
;
Yamaoka, Ya.
Article
265047
729858
2022
How to Sustain Businesses in the Post-COVID-19 Era: A Focus on Innovation, Sustainability and Leadership
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
;
Duda, K.
Article
1883209615
-1028607933
2023
The impact of the digital environment on eco-friendly behavioural change towards nature: Exploring the concept of forest bathing without forest
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
Article
614
936
2023
Organisational performance in the post-COVID era led by top leadership: Focus on the mediating effects of value co-creation mindset
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
Article
14540
18860
2023
Research on residents’ intention to settle and the mediating effect of green policy leadership
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
;
Sartamorn, S.
Article
34
29
2023
Smart Luxury Shoppers’ Behaviour in China: Omni-Channel Perspectives of Gen Y Consumers
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
Article
896015347
676804410
2023
Strategic Policies to Support the Independence and Interaction of Older Adults: A Leadership Model That Is Inclusive of Local Businesses
Oe, H.
;
Takemoto, T.
;
Ishihara, S.
;
Suzuki, A.
;
Tatewaki, K.
;
Sukeda, T.
;
Yamada, R.
Article
16
10
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
году выпуска
названию
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: