Browsing by Author Rud, Mariia Petrivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 3 of 3
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосуванняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Rud, Mariia PetrivnaArticle2825
2018Особливості класифікації маркетингових інноваційRud, Mariia Petrivna; Illiashenko, Serhii MykolaiovychArticle2139
2017Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Kolodka, Anna Vitaliivna; Rosokhata, Anna Serhiivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Rud, Mariia Petrivna; Никонець, М.О.; Ступнікова, К.Б.; Жиронкін, К.Р.; Іванова, Т.Є.; Масько, Я.В.; Прокопенко, М.О.; Дириколенко, О.М.; Овчаренко, М.І.; Овчаренко, С.В.Technical Report72163