Browsing by Keywords аудиторія


Showing results 1 to 16 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria Sale, M.; Bappayo, A.; Abubakar, A. Article 28444125 9574333
2018 Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria Sale, M.; Bappayo, A.; Abubakar, A. Article -144055455 42458617
2021 Features of interaction of factors of social and communication activity Mitchuk, О.; Haidur, N. Article 2095154757 2091257772
2024 SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній Чорний, В.С. Bachelous Paper 129 135
2023 Досвід медіаантропології у дослідженні медіавпливу Тхоржевська, Т. Article 95489 94056
2022 Конвергентність суспільного мовника України як засіб взаємодії з аудиторією Mostipan, Tetiana Serhiivna Conference Papers 2187279 2917149
2019 Медіарамки консервативних засобів масової інформації Риженко, Л. Article 5700838 2190639
2025 Новинні телеграм-канали як інформаційники нового типу, або на чому тепер тримається довіра аудиторії Іванова, О.; Мойсеєва, О.; Тхоржевська, Т. Article 2 0
2019 Пам’ятки архітектури Сумщини: добірка журналістських матеріалів Савченко, А.Р. Masters thesis 6 0
2021 Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності Гиріна, Т.; Хлюст, В. Article -423137519 -1586884372
2018 Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору Прядко, Ю. Article 11062948 13206973
2019 Соціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінок Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 59297916 16125652
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article -182722574 489232631
2022 Інтерпретаційна журналістика: структурний та організаційний чинники Haidur, Nataliia Mykhailivna PhD Thesis -1474345228 -2029756134
2023 Інформаційно-комунікаційна діяльність: контентні та аудиторні характеристики Мітчук, О.; Крупський, І. Article 1356989 2266037
2025 Інформаційно-комунікаційні особливості висвітлення подій Революції Гідності (2013–2014 рр.) Мітчук, О.; Крупський, І.; Прокопець, В. Article 1 0