Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
22 results
Search Results
Item Gamification in language learning: approaches to attracting and retaining students(Sumy State University, 2025) Плохута, Тетяна Миколаївна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Khramova, K.In today’s world, learning foreign languages is vital, but keeping students engaged is a challenge. Gamification offers a solution by using game elements to boost motivation and retention. It’s widely applied in classrooms and language apps, enhancing user engagement and serving as a key marketing tool that highlights interactivity and effective learning.Item Метод лексико-граматичних відео-проєктів як засіб активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови(Льотна академія Національного авіаційного університету, 2023) Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Плохута, Тетяна Миколаївна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaУ статті обґрунтувано методику та представлено практичний досвід використання методу лексико-граматичних відео-проєктів як засобу активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови, уточнено термін «метод лексико-граматичних відео проєктів», окреслено основні вимоги до його успішної реалізації. Автори визначають специфіку використання методу лексико-граматичних відео проєктів щодо активізації самостійності студентів на заняттях з англійської мови в особливих умовах навчання, воєнного стану зокрема. Наголошується на ефективності методу щодо удосконалення освітнього процесу в умовах цифровізації. Методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення інформації стосовно досліджуваної проблеми, педагогічне спостереження, аналіз та представлення практичного досвіду використання методу лексико граматичних відео-проєктів як засобу активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови в особливих умовах навчання.Item Психологічні проблеми мовної адаптації українських біженців за кордоном(Сумський державний університет, 2023) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Зеленська, В.Актуальність даної роботи полягає в тому, що з початку війни на сході України та зокрема після початку вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року, тисячі українців виїхали за кордон в пошуках безпеки та можливостей. Протягом цього часу українці зіткнулися з різноманітними труднощами, включаючи проблеми мовної адаптації в новому середовищі. Метою даної роботи є дослідження психологічних проблем мовної адаптації українських біженців за кордоном, зокрема внаслідок вимушеного переміщення у зв’язку з війною.Item Apatite-biopolymer materials and coatings for biomedicine(Sumy State University, 2020) Balinskiy, M.; Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaThe use of materials with osteointegrating and bactericidal properties is an important dental strategy. For this purpose, methods for the manufacture of composite material in the form of a film based on hydroxyapatite and natural polymer (alginate) with the addition of inorganic ions and the subsequent saturation of drugs and active substances were developed and investigated. The main theoretical prerequisite for the use of dental implants is the fact of tissue integration with the incorporation of biologically inert materials into the jawbone.Item Самооцінювання студента під час роботи над проектом з іноземної мови(Сумський державний університет, 2017) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Чудеса, Є.Г.В епоху орієнтації освіти на самостійність, оцінка студентом власних пізнавально-творчих здобутків під час роботи над проектом з іноземної мови виокремлюється як невід’ємна складова навчання. Цей процес стимулює студентів самостійно визначати напрямки роботи та засвоювати критерії оцінки власних творчих продуктів.Item Тестовий контроль: діагностична функція(Сумський державний університет, 2014) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaПедагогічна діагностика та її невід’ємний засіб – тестовий контроль – базуються на глибоких історичних коренях і культурно-педагогічних традиціях, які у радянські часи з кінця 30-х років XX століття були штучно виведені за рамки вітчизняної освітньої практики, в результаті чого багато викладачів опинилися поза межами справжньої діагностичної культури як важливої складової практичної педагогічної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34679Item Особливості самодіагностики самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів(Сумський державний університет, 2013) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaІдея залучення студентів до вимірювання власних навчальних досягнень не нова, проте практика показує, що самоконтроль і самооцінювання майже не використовуються у вищих навчальних закладах України. Вагомою підставою для цього є недостатня теоретична та практична розробленість проблеми формування умінь студентів проводити адекватну самодіагностику результатів власної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31134Item Application of magnetic nanoparticles in biomedicine(Вид-во СумДУ, 2011) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Orel, O.V.Item Nanotechnology and its application in electronics and computers(Вид-во СумДУ, 2011) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Khalizeva, A.G.Item Powering nanorobots(Вид-во СумДУ, 2011) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Borshchenko, D.A.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »