Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Емоції у соціальному контексті
    (Сумський державний університет, 2017) Коробкова, Т.
    Як правило, емоції у психології вивчаються на рівні окремого індивіда та малих соціальних груп. В той же час представляється досить перспективним вивчення емоцій у якості структурного елемента суспільних відносин, тому що емоції дійсно є не тільки похідними від індивідуально-психологічних відносин, але й відображаючи суспільно-економічні, культурні, політичні та інші макропроцеси, впливають на стан та самопочуття окремого індивіда.
  • Item
    Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст.
    (КНУ імені Тараса Шевченка, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Статтю присвячено розгляду реклами як одного із найбільш розвинених видів комунікації, що здійснює вплив на формування особистості та може виступати як засіб соціалізації індивіда. Проаналізовано українську рекламу 90-х рр. ХХ ст. як засіб соціалізації, за допомогою якого формувалися нові ціннісні орієнтири для суспільства. Акцентовано, що після демонтажу радянської ідеології реклама в Україні виявилася найбільш масовим носієм нової культури, пропонуючи суспільству нові ідеї, сенси та символи. Особливу увагу приділено розгляду впливу української реклами на суспільство у 90-х рр. ХХ ст., на основі чого запропоновано перелік основних моделей поведінки, які транслювалися в українське суспільство в рекламних зверненнях 90-х рр. ХХ ст. Це, зокрема, модель поведінки «нові цінності», модель поведінки «нові традиції» та модель поведінки «нові відчуття».
  • Item
    Реклама як феномен української культури
    (Verlag Otto Sagner, 2013) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті розглядається феномен реклами в українській культурі. Особлива увага приділяється аналізу цінностей, що транслюються в рекламних повідомленнях. Виявлено відмінності в цінностях, що домінують в рекламі українських та міжнародних брендів. Обґрунтовано значення реклами в сучасному українському суспільстві.
  • Item
    Сучасна концепція постмодерних процесів еволюції суспільства
    (Сумський державний університет, 2013) Соколова, О.В.; Букреєва, О.І.
    Вплив феномену глобалізму на сучасний світ сьогодні активно вивчається як зарубіжними, так і вітчизняними дослідниками — про це свідчить велика кількість публікацій, присвячених економічним, політичним, екологічним аспектам глобалізації. На сьогодні ми є спостерігачами нового світового порядку, тобто розвитку сучасного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30663
  • Item
    Актуалізація феномену економічної свідомості у контексті сучасного суспільного буття
    (Видавництво СумДУ, 2009) Мареха, Ірина Сергіївна; Вандишев, Валентин Миколайович; Вандышев, Валентин Николаевич; Vandyshev, Valentyn Mykolaiovych; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna
    Робота присвячена питанню актуалізації феномену економічної свідомості у контексті сучасного суспільного буття. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17264
  • Item
    Взаємозв'язок співвідношення політики і моралі
    (Видавництво СумДУ, 2008) Панченко, Юлія Валеріївна; Панченко, Юлия Валериевна; Panchenko, Yuliia Valeriivna; Красуля, А.С.
    Проблемою, яка здавна хвилює філософів і політиків є співвідношення моралі і політики. Абсолютизація ролі моралі може призвести до безпомічності в досягненні політичних цілей. Абсолютизація політичних підходів може призвести до моральної деградації суспільства. Реалістичнішим є визнання, що політика неменуче мусить визначати межі застосування моралі в тих чи інших ділянках реальної політики; однак без морального виміру політика неможлива, і мораль може змінити на краще засади і зміст політичної поведінки та політичної позиції громадян. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15742
  • Item
    Політична культура сучасного укаїнського суспільства
    (Видавництво СумДУ, 2008) Панченко, А.І.; Бражник, Л.В.
    Актуальність даної теми полягає в тому що одним із таких факторів, який може безпосередньо сприяти або перешкоджати політичному демократичному розвитку, виступає політична культура. Без її вивчення неможливе розуміння політичного життя суспільства. Грунтовне дослідження політичної культури дозволяє глибше зрозуміти сутність політичної системи, визначити її специфічні особливості та дослідити шляхи розвитку. Особливо актуальною ця проблема є для України, де одночасно з переходом до демократичного суспільства, проходять процеси розбудови держави та консолідації нації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15733
  • Item
    Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст.
    (Видавництво СумДУ, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
  • Item
    До проблеми впливу реклами на соціокультурний клімат суспільства
    (Видавництво СумДУ, 2011) Кузнєцова, Тетяна Василівна; Кузнецова, Татьяна Васильевна; Kuznietsova, Tetiana Vasylivna; Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna
  • Item
    ЗМІ і влада: проблеми відносин на сторінках газети "В двух словах"
    (Видавництво СумДУ, 2010) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Коваль, Ю.
    Відносини ЗМІ і влади завжди мають резонанс у суспільстві, оскільки часто характеризуються розбіжністю інтересів, думок обох сторін, суперечками, що призводить до конфліктних ситуацій і навіть протистояння. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12667