Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
27 results
Search Results
Item Регіональний вимір конвергентності медіа: приклад Сумської області(Сумський державний університет, 2025) Тат’янченко, Артур Юрійович; Tatianchenko, Artur YuriiovychКонвергентність медіа є невідворотним етапом розвитку сучасного інформаційного середовища. Вона вимагає адаптації як з боку виробників контенту, так і з боку його споживачів. Для України актуальним залишається завдання формування національної моделі медіаконвергенції, яка б враховувала як глобальні тренди, так і локальні особливості. Це дозволить зберегти якість журналістики та ефективно протистояти інформаційним загрозам у цифрову добу.Item Журналістика: поріг між гуманітаристикою та соціальною інженерією(Сумський державний університет, 2024) Глотов, О.Л.З того моменту, як журналістика у цілісному комплексі понять стала різновидом професійної діяльності, її прийнято розподіляти на такі сегменти: 1. Система творів, підготовлених у певних жанрах і формах для розміщення у засобах масової інформації; 2. Комунікаційний інститут суспільства, який організаційно складається з мережі профільних установ; 3. Сукупність творчих професій, необхідних для збирання, відбору, опрацювання, творення, розповсюдження соціальної інформації масовій аудиторії; 4. Спеціальні носії соціально-масової інформації (преса, телебачення, радіо, Інтернет). Провідним компонентом тут, звичайно, є третій – «сукупність професій», бо перший («система творів») – це результат роботи журналіста, другий («інститут суспільства») – це ідея професії, а четвертий («носії інформації») – це технічне забезпечення. І ключовим, як на мене, словом тут є «творчих», тобто – усі ті дії, які мають остаточною метою створення певної інформації (текст, відео, аудіо тощо), не обмежуються застосуванням певних технічних засобів для передачі цієї інформації на розгляд соціуму, а передбачають саме власну точку зору, власне трактування, власний спосіб викладення інформації.Item Нескінченна модельна конфронтація, або об’єктивність у журналістиці у минулому і в наш час(Сумський державний університет, 2023) Жиленко, Ірина Рудольфівна; Жиленко, Ирина Рудольфовна; Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Родченко, К.Питання об’єктивності у журналістиці було і залишавється актуальним. Його вивчали Д. Гілмор (підкреслював зв’язок чесності й об’єктивності), Е. Денніс (зауважував на важливості докладання зусиль для досягнення неупередженості), В. Іванов (вказував причини недотримання принципу об’єктивності), В. Різун (вважав, що забезпечити об’єктивність можна, відокремивши оцінку від факту) та багато інших. Л. Пономаренко вважає, що «об’єктивність у журналістиці реальна, але це поняття не тотожне ідеалістичному його розумінню» [3]. Тривалий час журналістика фактично була неспроможною висвітлювати об’єктивну реальність та/або нейтральну позицію. Однак з розвитком теорій ЗМІ та становленням інформаційного суспільства ситуація почала поступово змінюватися. На це вказують деякі фактори. Мета роботи – з’ясувати певні вагомі причини, які вплинули на можливості журналістики подавати інформацію об’єктивно чи нейтрально. Для досягнення мети були поставлені завдання: окреслити історичні концепції «чотирьох теорій» преси; визначити основні етапи шляху до об’єктивності.Item Інтерв’ю як інструмент PR-комунікацій(La Fedelta, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі визначено особливості інтерв’ю як інструменту PR-комунікацій, з’ясовано найважливіші характеристики сучасного PR-інтерв’ю.Item Відзначення 800-літнього ювілею «Слова о полку Ігоревім» у періодиці Сумщини(Сумський державний університет, 2019) Звагельська, О.; Звагельський, Віктор Борисович; Звагельский, Виктор Борисович; Zvahelskyi, Viktor BorysovychТеза присвячена соціальнокомунікативному аналізу періодичних видань Сумщини щодо висвітлення 800-літнього ювілею геніального твору «Слово о полку Ігоревім», який за рішенням ЮНЕСКО та уряду СРСР відзначався у 1985 р.Item Reflection of the author`s personality in journalistic creativity(Sumy State University, 2019) Sadivnycha, M.Journalism is a perfect example that influences the psychological behavior of people through mass media. Psychology and mass media are the keys to promote the cultural perspective of a civilization. Cultural changes that happen through mass media are always interrelated with Psychology. The merging of methods of journalism and psychology is characteristic for participants in mass communications. Senders always use psychological theories and practices to target the most effective audience among the public audience. Furthermore, psychology is used to make the information more attractive to the receivers.Item Сторітеллінг у сучасних рекламних і pr-комунікаціях(Сумський державний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті виявлено особливості використання сторітеллінгу як сучасної комунікаційної технології. Уточнені відмінності між журналістським та PR- сторітеллінгом. Особлива увага приділяється розгляду особливостей структури сучасного сторітеллінгу.Item Видавничі та журналістські проекти представлені на російських та українських краудфандингових платформах у 2015 році: порівняльний аналіз(Сумський державний університет, 2016) Подоляка, Надія Степанівна; Подоляка, Надежда Степановна; Podoliaka, Nadiia Stepanivna; Гирич, Я.На основі досліджень українських та російських краудфандингових платформ зроблено порівняльний аналіз успішних видавничих та журналістських проектів 2015 року.Item Arbeitsmarkt und berufschancen im journalismus des deutschlands(Sumy State University, 2016) Redko, T.Der Arbeitsmarkt und die künftigen Berufschancen für Journalisten hängen von der wirtschaftlichen und medienpolitischen Entwicklung ab. Die weltweite Konjunkturkrise im 2001, der Zusammenbruch des Marktes, die gründlichen Kursrückgänge und die regressiven Werbeinvestitionen schwächten die Medien. Die Folgen waren erhebliche Personalreduzierung.Item L'article journalistique: le ton c'est bon(Sumy State University, 2015) Ptashnik, T.L‘écriture journalistique possède différents codes dont le but est de communiquer de l‘information au lecteur avec efficacité. En voici une approche rapide décrite dans un ton… journalistique ! Un article journalistique est un genre à part entière. Comme tel, il possède différents constituants qui sont toujours les mêmes.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »