Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
19 results
Search Results
Item The importance of learning foreign languages in the modern world: linguistic research today(2025) Polishchuk, D.In the 21st century, knowledge of foreign languages has evolved from an additional skill into an essential competence for success in a globalized world. Communication between people from different countries, access to information, participation in international business or education—all of this requires the ability to understand and use languages beyond one's native tongue. In this context, linguistic research becomes increasingly relevant, not only analyzing the structure of languages but also developing effective methods for their teaching and learning. Today, knowledge of foreign languages is, above all, a key to success and a gateway to new opportunities that enrich both the material and spiritual aspects of life. In a globalized society, foreign language proficiency is an integral part of professional activity across all levels and fields. Therefore, mastering a foreign language has become a necessity, and an ever-growing number of people are eager to learn one [1]Item Formation Students’ Perceptual Competence During the Study of Foreign Languages(Estudios de Economía Aplicada, 2021) Absalyamova, L.; Козловська, Ганна Борисівна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Lisnіak, N.; Shandra, N.; Kichuk, A.; Orendarchuk, O.In current conditions, the strategic goal of teaching a foreign language is the formation of a multilingual and multicultural personality with both professional and basic social and cultural competencies designed to ensure intercultural communication. Understanding foreign language oral speech is an integral part of the process of intercultural communication, without which communication can be difficult or impossible. All this was a prerequisite for improving the formation of perceptual competence in students in the study of foreign languages. The authors studied the essence of perceptual competence, its place in the structure of communicative competence, main characteristics and formed a hypothesis. The second stage of the study involved experimenting to confirm or refute the hypothesis put forward. The authors developed an experimental course that differed from the traditional methods and tools, divided the students into 3 groups according to specific criteria, and conducted an experiment. As a result of the investigation, the hypothesis was confirmed that teaching the understanding of a foreign language oral speech will be more effective if, in the course of teaching according to the proposed methodology, based on unadapted authentic videos demonstrating the variability of communicative situations, students will develop the skills of perceptual competence in interpreting discourse.Item Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов(Сумський державний університет, 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaАктуальність теми. Гейміфікований підхід до навчання набув популярності у різних сферах, включаючи освіту, психологію а також фізичне та психічне здоров'я. Фактично, пошуки в базі даних Scopus (2022 р.) показують різкий ріст популярності термінів, пов'язаних із гейміфікацією з 2011 року, що свідчить про значне зростання кількості досліджень у цій галузі в останні роки. [1, с. 104]. У роботі ми розглянемо можливості використання гейміфікації у навчанні іноземних мов для залучення уваги та підвищення мотивації студентів. Для ілюстрації використання гейміфікації наведемо приклади впровадження ігрових елементів у процес навчання іноземних мов. Мета дослідження – визначити можливості використання гейміфікації у процесі навчання іноземних мов з метою підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземних мов.Item Гейміфікація процесу навчання іноземної мови студентів медичних спеціальностей: теоретичні засади та практичні аспекти(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana VasylivnaУ дослідженні розглянуто актуальність використання гейміфікації в медичній освіті, зокрема у процесі вивчення іноземних мов студентами медичних ЗВО. Автори провели аналіз теоретичних аспектів гейміфікації та її практичного застосування у навчальному процесі з метою поліпшення навчання студентів медичних спеціальностей. У статті детально розглянуто вплив гейміфікації на мотивацію, активність та успішність навчання, особливо в контексті використання платформ Kahoot!, Brainscape та Duolingo для вивчення медичної термінології. Автори показують, що такий підхід сприяє покращенню рівня володіння іноземною мовою та збільшенню мотивації студентів до вивчення медичних термінів. Виявлено принципи успішного застосування гейміфікації в процесі викладання іноземних мов в медичній освіті. У роботі також розглядається застосування ролевих ігор у навчанні іноземних мов, що дозволяє студентам отримати практичні навички, близькі до реальних умов медичної практики. Загалом, стаття пропонує комплексний підхід до використання гейміфікації в медичній освіті з метою забезпечення ефективної підготовки майбутніх медичних фахівців з високим рівнем мовної та професійної компетентності.Item Polyglotte: être ou ne pas être?(Sumy State University, 2023) Bagrin, Y.Le but de cette recherche est de clarifier les avantages de la connaissance des langues étrangères et leur nombre pour une personne ordinaire instruite. Il n'y a pas de définition généralement acceptée du terme "polyglotte". Le plus simple - "Un polyglotte est (du grec. πολι, "beaucoup" et γλώττα, "langue") une personne qui parle plusieurs langues." Mais il n'en dit pas exactement combien et n'indique pas ce que signifie "possède". Sur la base du fait qu'il existe des pays avec 4 langues d'État officielles, où de nombreuses personnes parlent 4 langues (comme la Suisse, le Luxembourg, le Maroc, et l'Afrique du Sud ont 11 langues d'État au total), alors un polyglotte est considéré comme un personne qui peut communiquer librement au niveau quotidien en 4 langues. Cela rapprochera le concept de "polyglotte" de nombreuses personnes. Après tout, sur la planète, selon diverses estimations, de 60 à 75% des gens parlent 2 langues ou plus. Bilingues 43%, trilingues 13%, 3% parlent 4 langues ou plus, tandis que moins de 1% parlent 5 langues à un niveau aussi élevé. Chaque nouvelle langue est une nouvelle culture, une nouvelle mentalité, un nouveau monde coloré. "Combien de langues connaissez-vous - tant de fois vous êtes une personne", a déclaré Goethe. En même temps, lorsque vous maîtrisez une langue étrangère, la suivante est plus facile à apprendre. Et curieusement, malgré le fait que l'hégémonie de l'anglais rend l'apprentissage d'autres langues apparemment peu pratique, l'attrait d'apprendre et de connaître plusieurs langues est en croissance.Item Урахування особливостей рідної мови у процесі навчання української як іноземної(Сумський державний університет, 2021) Белхаддад, Оуссама; Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana OlehivnaМетодика навчання іноземної – самостійна педагогічна дисципліна про закони і правила навчання мови, про способи оволодіння мовою, а також про особливості освіти і виховання засобами мови. Опис нерідної мови з метою її викладання іноземцям – окрема галузь педагогічної граматики з певними особливостями. Якщо порівняти граматичні правила української мови, представлені у шкільному підручнику, підручнику для іноземців і в академічному виданні, то можна побачити відмінності в презентації матеріалу.Item Реализация жанровых возможностей сказки в процессе изучения РКИ и УКИ(Сумский государственный университет, 2021) Окерио, Давид Масесе; Похілько, Олена Вікторівна; Похилько, Елена Викторовна; Pokhilko, Olena ViktorivnaВ образовательном процессе Украины очень важна роль иностранных студентов. Это не только престиж государства и инвестиции в его экономику, но также возможность расширить свои знания о других странах, их культуре, образовании, это обмен опытом. О привлекательности украинского высшего образования для иностранных студентов говорят следующие цифры: в настоящее время более 80 тысяч молодых людей из 158 стран мира учатся в разных образовательных учреждениях страны. Среди них много студентов из Ближнего Востока, Африки (Марокко, Нигерия, Кения, Конго, Танзания и других), а также Европы и бывших советских республик.Item Використання елементів інтегрованого навчання на заняттях з української мови як іноземної(Сумський державний університет, 2021) Фехінтола, Мосес Дамілола; Чернишова, Тетяна Григорівна; Чернышова, Татьяна Григорьевна; Chernyshova, Tetiana HryhorivnaПроблема інтегрованого навчання за сучасних умов розвитку освітнього процесу залишається актуальною. Навчально-виховний процес у закладах вищої освіти вимагає нових підходів, які спрямовані на підготовку конкурентоспроможних фахівців. Формуванню такого пеціаліста сприяє впровадження в навчальний процес міжпредметної інтеграції. Зазначимо, що використання інтегрованого підходу в навчально-виховному процесі сприяє підвищенню мотивації студентів до розуміння явищ і процесів, що вивчаються, до різнобічного, нетрадиційного, практичного засвоєння знань з інших предметів.Item Допоміжні засоби викладання іноземних мов в онлайн форматі(Сумський державний університет, 2021) Шум, О.Актуальність теми дослідження полягає у тому, що із переходом на дистанційне онлайн навчання перед викладачами, зокрема іноземних мов, постала необхідність пошуку нових дієвих способів мотивації та утримання уваги студентів, а також ефективного оцінювання за нових обставин. При цьому по-іншому почали розглядати методики геймифікації навчального процесу, які досі часто використовувались під час практичних занять у різній формі та з різною метою. Метою нашої розвідки є розгляд проблем та сучасних способів їх подолання, з якими зустрічається викладач іноземних мов під час забезпечення дистанційного онлайн навчання на високому рівні.Item Виклики для викладача під час викладання іноземних мов онлайн(Сумський державний університет, 2021) Швець, Г.Навчання іноземних мов є одним з основних елементів системи професійної підготовки фахівців у ЗВО України. Система дистанційного навчання в Україні має багато переваг і недоліків. Проте екстремальна ситуація, пов’язана з пандемією CoVid-19, змусила викладачів і студентів опинитися в реальності, де викладати й навчатися доводиться виключно перед екраном комп’ютера чи смартфона. Ефективність такого навчання покаже свої результати вже незабаром, коли фахівці онлайн-навчання отримають дипломи й підуть працювати за фахом.