Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2009) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В.
  • Item
    Ефективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банку
    (Українська академія банківської справи Національного банку України) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В.
    У статті розкривається важливість оцінки ефективності заходів банків- ських установ у сфері піару з метою формування позитивної суспільної думки. Досліджується перелік основних методів та інструментів оцінки результатів PR-діяльності та напрямків їх вдосконалення. Визначаються особливості піару, які необхідно враховувати при оцінці його ефективності.
  • Item
    Маркетинг у контексті стратегічного управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2007-12-28) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В.
    У статті досліджується сучасна проблематика банківського маркетингу як філософії, стратегії і тактики сучасних банків. Головний акцент ставиться на вдосконалення алгоритму управління банком у контексті маркетингового підходу. Визначена концептуальна лінія в діяльності банків, де саме маркетинг є інтегратором всіх факторів комерційного успіху на ринку фінансових послуг.
  • Item
    Підходи до визначення ефективності паблік рілейшнз у банківських установах
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В.
  • Item
    Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В.
    У статті досліджується сучасна проблематика банківського маркетингу як філософії, стратегії і тактики банків. Головний акцент ставиться на вдосконалення алгоритму розробки і реалізації маркетингової політки у контексті антикризового підходу. Визначена концептуальна лінія в діяльності банків, де маркетингові заходи оцінюються з точки зору їх ефективності та впливу на підвищення конкурентоспроможності фінансових установ.