Наукові видання (НН МІ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/132
Browse
6 results
Search Results
Item Моніторування рівня поінформованості диспансерних хворих з артеріальною гіпертензією("ДІА", 2014) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Ващенко, Іван Олександрович; Ващенко, Иван Александрович; Vashchenko, Ivan OleksandrovychНаведено результати моніторування рівня поінформованості диспансерних хворих з артеріальною гіпертензіею (АГ). Розроблено заходи з підвищення рівня поінформованості хворих з АГ шляхом посилення інформаційно-роз'яснювальної діяльності та комунікацій, створення і виконання адресних ефективних цільових медико-соціальних програм.Item Медико-соціальне дослідження рівня поінформованості хворих на артеріальну гіпертензію у місті Суми(Харківський національний медичний університет, 2013) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Бокатов, Андрій Васильович; Бокатов, Андрей Васильевич; Bokatov, Andrii VasyliovychНаведено результати медико-соціального дослідження рівня поінформованості диспансерних хворих на артеріальну гіпертензію у місті Суми щодо перебігу їх захворювання, виконання заходів з профілактики, діагностики і лікування та використання отриманої інформації у процесах управління якістю медичної допомоги. Розроблено заходи щодо підвищення рівня поінформованості хворих з артеріальною гіпертензією шляхом посилення інформаційно-роз’яснювальної діяльності та комунікацій.Item Медико-социальная модель управления качеством медицинской помощи на уровне учреждения здравоохранения(НИУ «БелГУ». Издательский дом «Белгород», 2014) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Деміхова, Надія Володимирівна; Демихова, Надежда Владимировна; Demikhova, Nadiia VolodymyrivnaУ статті запропоновано модель управління якістю медичної допомоги на рівні закладу охорони здоров'я, основним характеристикої якої є соціальна спрямованість. Виокремлення умовно-постійної і умовно-змінної складових моделі дозволяє системно і поетапно впровадити систему безперервного поліпшення якості медичної допомоги в закладі охорони здоров'я. Модель передбачає формування базових умов безперервного покращання якості медичного обслуговування, які надалі підтримуються з урахуванням мінливих умов зовнішнього і внутрішнього середовища. На базі створеної умовно-постійної складової можливе функціонування циклу внутрішнього аудиту (умовно-змінна складова), в процесі якого безпосередньо визначаються існуючі і можливі ризики щодо якості медичної допомоги, розробляються і впроваджуються заходи з усунення виявлених ризиків.Item Development and application of the informational and communication technologies in quality standards of health care management for patients with arterial hypertension(The International Academy of Sciences, 2014) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha IvanivnaМобільні технології охорони здоров'я покращують якість медичних послуг. Розроблена і впроваджена інформаційно-комунікативна технологія для нагадування хворим із артеріальною гіпертензією про необхідність виконання призначень лікаря. Створена система зворотнього зв'язку з лікарем загальної практики- сімейної медицини (система нагадування пацієтам з підтримкою двостороннього спілкування), яка дозволяє інтерактивно супроводжувати хворого в процесі диспансерного спостереження. Запропонована система передбачає формування бази даних для узагальненого аналізу результатів онлайн- анкетування хворих, які отримують медичну допомога в закладі охорони здоров'я, для прийняття керівництвом надалі управлінських рішень з підвищення якості надання медичних послуг. Аналіз ефективності впровадженої технології свідчить, що кількість пацієнтів, які регулярно контролюють свій артеріальний тиск збільшилася на 31,00%, а пацієнтів, які впродовж досліджуваного року 2 і більше рази відвідали лікаря з профілактичною метою - на 18,24%. Кількість хворих, які мають цільовий тиск, збільшилась на 24,51% і склала 38,55%.Item Оценка эффективности внедрения механизма внутреннего аудита качества медицинской помощи больным артериальной гипертензией(EMBASE, Excerpta Medica, 2014) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Деміхова, Надія Володимирівна; Демихова, Надежда Владимировна; Demikhova, Nadiia VolodymyrivnaМета дослідження. Аналіз ефективності впровадження механізму внутрішнього аудиту якості медичної допомоги хворим із артеріальною гіпертензією на первинному рівні надання медичної допомоги. Матеріали і методи. Для виявлення існуючого рівня якості надання медичної допомоги були проаналізовані дані амбулаторних карт і проведено опитування обізнаності хворих із артеріальною гіпертензією, які знаходяться на диспансерному обліку у лікаря загальної практики - сімейної медицини. За підсумками проведеного дослідження були розроблені та впроваджені організаційні заходи щодо поліпшення якості медичної допомоги хворим із артеріальною гіпертензією. Для аналізу ефективності впровадження механізму внутрішнього аудиту через рік після розробки і впровадження пропозицій щодо покращання якості медичної допомоги був проведений повторний аудит. Результати дослідження. Впровадження моделі управління якістю медичної допомоги на основі внутрішнього аудиту в поліклінічних відділеннях Сумської міської клінічної лікарні №4 та Сумської міської клінічної лікарні № 5 поліпшило якість медичного обслуговування хворих на артеріальну гіпертензію: кількість пацієнтів з цільовим рівнем артеріального тиску збільшилася з 14,04% до 38, 55%, кількість гіпертонічних кризів зменшилася з 28,97 % до 11,15 % (на 17,82%), кількість викликів невідкладної медичної допомоги зменшилася з 5,00% до 2,04%.Item Development and implementation of the internal audit mechanisms tu be used in the health care facilities(Тбилисский государственный медицинский университет, 2013) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha IvanivnaВопросы улучшения качества медицинской помощи стали национально значимыми задачами систем здра-воохранения как развитых, так и развивающихся стран. Эффективным и действенным механизмом повышения качества медицинской помощи в учреждениях здра-воохранения является внутренний аудит. Проанализи-рованы данные амбулаторных карт 452 диспансерных больных артериальной гипертензией, выявлен уровень осведомленности и соблюдения пациентами профилак-тических и лечебных рекомендаций врачей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32031