Наукові видання (НН МІ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/132
Browse
14 results
Search Results
Item Тенденції, принципи, закономірності підготовки лікарів у вищих навчальних закладах Польщі(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2017) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaВизначено три періоди розвитку університетської медичної освіти у Польщі: перший (становлення) – 1990–2005 рр., другий (стабілізації) – 2006–2011 рр., третій (модернізації) – 2011–2015 рр. Обґрунтовано періодизацію й виявлені провідні тенденції, принципи та закономірності формування професійної компетентності майбутніх лікарів у Польщі у визначені періоди.Item Актуалізація ідей та досвіду вищої медичної освіти у Польщі в контексті реформування вищої медичної освіти України(Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaПріоритетним напрямом модернізації системи вищої медичної освіти в Україні та Польщі є необхідність підвищення якості підготовки медичних і фармацевтичних кадрів, а також підвищення професійного рівня викладачів, розвитку їх педагогічної компетентності в умовах вищого медичного навчального закладу відповідно до вимог, цілей і завдань національної освіти як складової європейського освітнього простору. Вища освіта у Польщі більшою мірою, ніж українська, схильна до міжнародних тенденцій, пов'язаних із посиленням маркетингової орієнтації професійного навчання. Іншими словами, виші випускають тих фахівців, яких запрошує ринок. Орієнтація на ринок праці базується на значно високій автономії і фінансовій самостійності освітніх і наукових установ. Але необхідно відмітити, що на сьогодні наша країна активно починає розвивати механізми підвищення фінансової та управлінської самостійності вищих навчальних закладів.Item Професійна підготовка лікарів в університетах Польщі й України(Latvias student apvieniba, 2016) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaУ статті проведено порівняльний аналіз освітніх систем України і Польщі щодо підготовки майбутніх лікарів.Item Порівняльний аналіз системи підготовки лікарів у Польщі та України(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaПроведений аналіз підготовки майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах медичного спрямування в Україні та Польщі. На сьогодні Польща має значні напрацювання у сфері підготовки лікарів. Порівнюючи професійну підготовку лікарів у вищих навчальних закладах Польщі та України, встановлено подібність організації навчального процесу за кредитно-модульною системою та використання основних форм організації навчального процесу. Виявлені відмінності стосуються управління системою медичної освіти, формування контингенту студентів та структури навчальних планів. Вивчення досвіду Польщі дасть можливість провести ефективні зміни в Українській медичній освіті.Item Формування професійної компетентності майбутніх лікарів(Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди, 2015) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaАналізується формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час навчання у вищих навчальних закладах медичного спрямування за умови запровадження компетентнісного підходу до освіти.Item Порівняльний аналіз системи підготовки лікарів у вищих навчальних закладах Польщі та України(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2015) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaПроведено порівняльний аналіз вищої медичної освіти в Україні та Польщі. Знайдені загальні та відмінні риси підготовки майбутніх лікарів.Item Синергетична модель розм’якшення поверхні льоду при терті(Львівський національний університет ім. І. Франка, 2015) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna Pavlivna; Хоменко, Олексій Віталійович; Хоменко, Алексей Витальевич; Khomenko, Oleksii Vitaliiovych; Руденко, С.В.; Руденко, С.В.; Rudenko, S.V.; Перссон, Б.Н.Й.; Перссон, Б.Н.Й.; Persson, B.N.J.Item Розвиток університетської медичної освіти у Польщі(Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2015) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaУ статті вивчається розвиток вищої медичної освіти, який розпочинається із створення медичних факультетів при університетах. На перших етапах свого розвитку медична наука розвивалася під впливом схоластики, яка підтримувалася Церквою. Але під кінець епохи середньовіччя університети звільняються від релігійного впливу і в них починають формуватися власні наукові напрями. Перший університет був заснований у 1364 р. у Кракові (Ягеллонський університет). У ХVІ-ХVІІ століттях відкрилися університети у Вільнюсі (1578 р.) та Львові (1661 р.). У Варшаві університет діє з 1816 р.Item Сучасні тенденції розвитку вищої освіти Польщі(Видавництво "Гнозис", 2014) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaАналізується сучасний стан вищої освіти у Польщі, адаптований до умов Болонського процесу. Досліджено тенденції розвитку системи вищої освіти Польщі, у зв’язку із входженням країни до європейського освітнього простору.Item Професійна компетентність у підготовці лікарів(Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г.Сковороди, 2014) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna PavlivnaВища освіта змінюється відповідно до вимог сучасного суспільства та ринку праці, які потребують максимально адаптованих, ефективних, конкурентоспроможних фахівців. Проблема формування професійної компетентності фахівця будь якої галузі знаходиться у полі зору багатьох дисциплін. Розглядаються питання формування професійної компетенції майбутніх лікарів.