Наукові видання (НН МІ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/132
Browse
9 results
Search Results
Item Професійно-прикладні аспекти фізичного виховання технічних спеціальностей(Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2017) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr MykolaiovychУ статті представлено аналіз теоретичних основ професійно-прикладного спрямування фізичного виховання студентів технічних спеціальностей. Розкрито модель фахівця технічного профілю: з’ясовано переважні види діяльності, характер моторної дії, умови праці, стан функціональних систем, що зазнають найбільшого навантаження, психічні функції, які беруть участь у прийманні інформації, професійно важливі якості, якими має володіти фахівець. Розглянуто вже існуючі підходи до розробки програм професійно-прикладного спрямування, а також встановлено, що до найефективніших засобів професійно-прикладної фізичної підготовки студентів технічних спеціальностей відносяться: вправи з легкої атлетики, плавання, спортивних ігор (волейбол, баскетбол), прикладної гімнастики, лижного спорту, настільного тенісу, спортивного орієнтування. Окрім того, визначено методи та форми реалізації професійно-прикладної фізичної підготовки студентів технічного профілю для ефективного навчально-виховного процесу з фізичного виховання у вищих навчальних закладах.Item Ефективність застосування засобів спортивного орієнтування у фізичному вихованні студентів технічних спеціальностей(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2015) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaУ статті проаналізовані результати педагогічного експерименту, за динамікою яких можна стверджувати щодо ефективності застосування засобів спортивного орієнтування в процесі фізичного виховання для підвищення функціональних і психофізіологічних показників, а також рівня фізичного здоров’я студентів технічних спеціальностей. У дослідженні брали участь 102 студенти: 2 експериментальних (25 юнаків і 24 дівчини) та 2 контрольних груп (27 юнаків і 26 дівчат). За результатами дослідження встановлено, що в експериментальних групах статистично вірогідно на рівні р < 0,05–0,001 покращилися майже всі досліджувані показники. Кількість студентів з середнім рівнем фізичного здоров’я зросла на 32,0 % у юнаків і на 54,2 % у дівчат, з вище за середній рівнями на 12,0 % у юнаків.Item Динаміка показників психофізіологічної підготовленості студентів технічних спеціальностей під впливом засобів спортивного орієнтування(ТОВ «Планер», 2015) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaУ статті досліджено вплив засобів спортивного орієнтування в рамках авторської програми фізкультурно-оздоровчих занять на показники психофізіологічної підготовленості студентів технічних спеціальностей. Установлено, що за час проведення експерименту відбулися вірогідні зміни у фізичному здоров’ї та у більшості функціональних показників серцево-судинної, дихальної, м’язової та центральної нервової систем організму студентів. Крім того, отримані результати підтверджують вже існуючі, щодо ефективності засобів спортивного орієнтування у підвищенні показників психофізіологічних функцій не лише під час спортивної підготовки, але й у процесі фізичного виховання студентів.Item Вплив засобів спортивного орієнтування на фізичну підготовленість студентів технічних спеціальностей(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2015) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaУ статті експериментально обґрунтувано вплив засобів спортивного орієнтування в рамках авторської програми фізкультурно-оздоровчих занять на показники фізичної підготовленості студентів технічних спеціальностей. У дослідженні брали участь 102 студенти: 2 експериментальних (25 юнаків і 24 дівчини) та 2 контрольних груп (27 юнаків і 26 дівчат). Використано метод оцінювання фізичної підготовленості за Т. Ю. Круцевич. За результатами дослідження встановлено, що в експериментальних групах статистично вірогідно на рівні р < 0,05–0,001 покращилися майже всі показники фізичної підготовленості, крім гнучкості, а також силової витривалості верхніх кінцівок у юнаків (р > 0,05). Середньогрупова оцінка фізичної підготовленості підвищилася на 5,64 бала у юнаків і на 7,96 бала у дівчат, забезпечивши перехід із «середнього» до «вище середнього» рівня. Кількість студентів із вище середнього рівнем фізичної підготовленості зросла на 40,00 % у юнаків і на 45,83 % у дівчат. Отримані результати вказують на позитивний вплив засобів спортивного орієнтування на фізичну підготовленість студентів технічних спеціальностей у процесі фізичного виховання.Item Засоби спортивного орієнтування у фізичному вихованні студентів ВНЗ(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaВ статті подана характеристика засобів спортивного орієнтування, що застосовуються в процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Розкрито особливості орієнтувального бігу в порівнянні з оздоровчим бігом та бігом на лижах. Представлені засоби, що забезпечують повноцінну фізичну підготовку студентів у навчальній секції «Спортивне орієнтування».Item Вплив шкідливих речовин на стан здоров'я студентської молоді(Сумський державний університет, 2017) Галій, А.Zbadane i omówione dane dotyczące zażywania substancji przez studentów uniwersytetu pedagogicznego. Zaproponowano drogi pokonania zjawisk kryzysowych, stosując technologie ochrony zdrowiaItem Зміни гемодинамічних показників за умов емоційного навантаження у студентів Медичного інституту СумДУ(Сумський державний університет, 2017) Іванова, А.С.; Плющик, Д.С.; Марченко, Ірина Василівна; Марченко, Ирина Васильевна; Marchenko, Iryna VasylivnaПід час навчання у медичному інституті студенти постійно перебувають у стані психоемоційного навантаження. Особливо стресовими для них є проведення раптових тестів чи опитувань з метою перевірки знань. Це викликає у студентів занепокоєння і зміни у роботі нервової і серцево-судинної систем.Item С-вітамінний статус організму студентів(Видавництво СумДУ, 2012) Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia Mykolaivna; Солдаткін, О.О.Item Особливості антропометричних та соматометричних параметрів тіла студенток(Видавництво СумДУ, 2012) Пірс, Анна Вікторівна; Пирс, Анна Викторовна; Pirs, Anna Viktorivna