Наукові видання (НН МІ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/132

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 32
  • Item
    Формування здорового способу життя студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2019) Босько, Василь Миколайович; Босько, Василий Николаевич; Bosko, Vasyl Mykolaiovych; Васильєв, В.Р.
    Здоровий спосіб життя сучасної студентської молоді на сьогоднішній день позиціонує себе як ключовий момент в отриманні якісної професійної освіти та стає пріоритетним напрямком освітнього процесу на території не нашої держави, але й світу зокрема. Мета. Дослідити фундаментальні основи формування здорового способу життя студентської молоді.
  • Item
    Визначення аспектів здорового способу життя студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2019) Бейгул, І.О.; Шишкіна, О.М.
    Стан здоров’я студентської молоді – один найбільш з важливих узагальнюючих параметрів здоров’я нації. Студентство являє собою потенціал кваліфікованих трудових ресурсів країни, основний інтелектуальний потенціал суспільства є активним суб’єктом соціального відтворення та рушійною силою подальших соціально-економічних змін та суспільного розвитку держави. В останні роки активізувалася увага до здорового способу життя студентів, це пов’язано стурбованістю суспільства з приводу стану здоров’я фахівців, що випускаються закладами вищої освіти, зростанням захворюваності в процесі професійної підготовки, наступним зниженням працездатності. Здоровий спосіб життя – це спосіб життєдіяльності людини, який вона усвідомлено обирає і відповідально відтворює в повсякденному бутті з метою збереження та зміцнення здоров’я, як продукт фізичних та духовних зусиль людини, цілісна система життєвих проявів особистості, що сприяє гармонізації її індивідуальності в умовах соціального середовища [1, с. 75]. Формування потреби студентів у здоровому способі життя (ЗСЖ) необхідно для того, щоб студент у роки навчання у закладі вищої освіти прийшов до усвідомлення необхідності дотримання здорового способу життя, став згодом не тільки фахівцем у своїй галузі знань, але й людиною, яка володіла б різного роду вміннями та навичками відновлення організму після напруженої роботи. Мета. Визначити аспекти здорового способу життя студентської молоді.
  • Item
    До питання трактування понять педагогіки здоров'я
    (ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    У статті розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров’я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагогічної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров’я учасників навчально-виховного процесу. Обґрунтовано доцільність поняття «здоровий стиль життя». Оновлено трактування загальновживаних понять «здоров’язбережувальні технології» та «здоров’язбережувальна компетентність».
  • Item
    Уява про здоровий спосіб життя в свідомості підлітків різних типів загальноосвітніх закладів
    (Сумський державний університет, 2017) Андрейко, Г.
    Zbadano motywację do zdrowia w świadomości nastolatków. Przeprowadzono analizę definicji pojęcia „zdrowy styl życia”. Stwierdzono, iż na poziomie motywacyjnym prawie nie ukształtowano konieczności ochrony zdrowia i podstawowych zasad prowadzenia zdrowego trybu życia.
  • Item
    Значення способу життя у зміцненні здоров'я та розширенні функціональних резервів студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2017) Самокиш, І.
    The importance of the way of life in strengthening health and expanding the functional reserves of student youth. Analysis of scientific and methodological literature has shown that the way of life is a key factor in the direction of strengthening health and expanding the functional capabilities of students in particular and the person as a whole. The positive impact of the way of life on human health is assessed in different ways. The specific weight of the corresponding factor in the total sum of factors that have a positive effect ranges from 50 to 80%. At the same time, in our opinion, this distribution in terms of the level of influence of health factors in our country and other countries of the world is rather conditional. The key criteria can be: the standard of living, the level of citizens' safety, the state of health, natural and climatic conditions, etc. There is also no common opinion in understanding the term "healthy lifestyle" and its key components. Understanding by students of our country the importance of a way of life as the main component of health is at a low level, as evidenced by a large number of studies.
  • Item
    Building a healthy lifestyle of students
    (Sumy State University, 2017) Polishchuk, T.V.; Gubko, M.V.
    Introduction: «Students – are the future of the country», - this phrase says, that students are a part of the population that gains higher education, which gives them an opportunity to take part in economical, political and social life of the country. So it's important to make young people healthy, because after graduation they will become a basis of society, of which the development of the country will be dependent.
  • Item
    Формирование здорового образа жизни студентов
    (Сумский государственный университет, 2017) Цыпко, Ю.О.; Васильєв, Валерій Володимирович; Васильев, Валерий Владимирович; Vasyliev, Valerii Volodymyrovych
    Актуальными вопросами современных студентов являются сохранение и укрепление собственного здоровья. Здоровый образ жизни для каждого индивидуален, в своей жизнедеятельности человек руководствуется законами общества и индивидуальными роботами своего организма [1].
  • Item
    Здоров’я та здоровий спосіб життя студентів
    (Сумський державний університет, 2017) Смолякова, І.Д.; Петелкакі, В.Ф; Багдасар’ян, С.С.; Загурський, О.М.
    Здоров’я студентської молоді – найважливіша передумова всебічного, гармонійного розвитку, активної життєдіяльності, успішного навчання, майбутньої високопродуктивної праці, особистого благополуччя, сімейного щастя. І що також дуже суттєво – надійна гарантія інтелектуального майбутнього нашої країни. Це досить свідомо розуміють сьогодні всі, у тому числі і абсолютна більшість студентів.
  • Item
    Формирование ценностного отношения студентов к здоровому образу жизни в процессе профессиональной подготовки
    (Сумский государственный университет, 2017) Лебединская, И.Г.; Штода, А.В.
    Актуальность темы обусловлена современной социальной ситуацией ухудшения состояния здоровья подрастающего поколения и в особенности молодежи. Эта ситуация характеризуется, с одной стороны, воздействием отрицательных факторов, с другой, низким уровнем восприятия проблем здоровья. Сохранение, укрепление и формирование здоровья подрастающего поколения должны рассматриваться как необходимые направления физкультурно-оздоровительной работы в общеобразовательных учреждениях [1]. Анализ научно-педагогической литературы показал, что ухудшение здоровья молодого поколения, слабая физическая подготовленность студентов требует уделить особое внимание в вопросах организации и проведения занятий по физическому воспитанию, разработке необходимой ученой документации, методических пособий и разработок по наиболее сложным и актуальным разделам учебной программы [3].
  • Item
    Педагогічні умови формування здорового способу життя студентів засобами оздоровчого фітнесу
    (Сумський державний університет, 2017) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna
    У науковій літературі існують різні погляди на визначення таких понять, як «умови», «педагогічні умови», «комплекс педагогічних умов» [2]. Педагогічні умови – це зовнішні чинники, що діють через внутрішні мотиви і самостійно формуються у результаті зовнішніх впливів. На думку О. Леонтьєва, зовнішні причини, опосередковані внутрішніми, змінними відносинами і протиріччями, складають необхідні умови розвитку особистості. Відповідно, виділення педагогічних умов підвищує її суб’єктивність, пізнавальну активність та інтерес.