Наукові видання (НН МІ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/132
Browse
3 results
Search Results
Item Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaПідготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринкуItem Лекція, як складова аудиторної роботи при вивченні дисципліни «Епідеміологія»(Сумський державний університет, 2017) Петрусевич, Т.В.; Зубленко, О.В.Підвищення якості навчального процесу в медичному ВУЗі э необхідною умовою якісної підготовки майбутніх фахівців. Навчальний процес складається з багатьох складових, в тому числі з аудиторної роботи, яка передбачає засвоєння лекційного матеріалу. Лекція має бути спрямована, як на інтенсифікацію навчального процесу, так й на розвиток особистісних якостей майбутнього лікаря. Лекції з епідеміології допомагають заповнити прогалини в знаннях шляхом надання систематизованих знань з епідеміології, розкривають стан та перспективи розвитку епідеміології, концентрують увагу на найбільш складних питаннях сьогодення, стимулюють пізнавальну діяльність та сприяють формуванню «популяційного» мислення майбутніх фахівців. Призначення сучасної лекції в навчальному процесі не в тому, щоб надати всю інформацію по темі, а для того щоб допомогти засвоїти фундаментальні проблеми дисципліни, показати взаємозв’язок з іншими дисциплінами та використання набутих знань в майбутній практичній діяльності лікаря.Item Удосконалення викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології в умовах кредитно-трансферної системи(Сумський державний університет, 2017) Яковенко, Л.М.; Чехова, І.Л.Вступ. Методологія процесу навчання та оцінювання знань студентів в умовах ЄКТС полягає у його переорієнтації з лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистістно - орієнтовану форму та на самоосвіту студента.. Лекція є основною формою навчальних занять, яка призначена для засвоєння теоретичного матеріалу, тому в сучасних умовах виникає необхідність насичення її новітніми науковими досягненнями.