Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/180

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Методичні вказівки на тему "Науково-технічна література. Термінологія"
    (Сумський державний університет, 2025) Медвідь, Олена Миколаївна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Вашист, Катерина Миколаївна; Vashyst, Kateryna Mykolaivna
    Методичні вказівки містять завдання для модульного контролю з навчальної дисципліни «Переклад галузевої термінології», що розроблені для здобувачів спеціальності «Філологія» («Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська») факультету іноземної філології та соціальних комунікацій та відповідають вимогам навчальної програми курсу. Практична частина запропонованих завдань охоплює деякі розділи таких дисциплін, як «Основи синхронного перекладу», «Практика перекладу з основної (англійської) мови». Водночас може бути використана як частина процесу самоконтролю знань здобувачів інших спеціальностей щодо розуміння термінології з різних галузей науки й техніки, зокрема активізації навичок її перекладу та інтерпретації українською мовою.
  • Item
    Лінгвістичний статус квантитативних одиниць: парадигматична та синтагматична представленість
    (Вид-во СумДУ, 2012) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna
    Навчальний посібник підготовлений відповідно до типової програми, містить вправи, контрольні завдання, перелік перспективних тем дослідження, список рекомендованої літератури для подальшого вивчення. Матеріали посібника мають надійну методологічну базу і призначені для широкого кола користувачів, які прагнуть удосконалити свої знання англійської мови та перекладацькі вміння, насамперед для науковців-філологів, а також для викладачів англійської мови і перекладу, магістрантів та аспірантів, які поглиблено вивчають різні лінгвістичні парадигми. Підготовка навчального посібника «Лінгвістичний статус квантитативних одиниць: парадигматична та синтагматична представленість» зумовлена переходом викладання на кредитно-модульну систему та створення сучасних посібників для студентів філологічних відділень вищих навчальних закладів України. Це видання має на меті заповнити лакуни у навчальній літературі щодо вивчення квантитативних одиниць англійської мови. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27767
  • Item
    Числівник англійської мови
    (Видавництво СумДУ, 2010) Швачко, Світлана Олексіївна; Баранова, Світлана Володимирівна; Кобякова, Ірина Карпівна; Медвідь, Олена Миколаївна; Чернюк, Ніна Іванівна; Єгорова, Олеся Іванівна; Шуменко, Ольга Анатоліївна; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Швачко, Светлана Алексеевна; Cherniuk, Nina Ivanivna; Чернюк, Нина Ивановна; Егорова, Олеся Ивановна; Yehorova, Olesia Ivanivna; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Medvid, Olena Mykolaivna; Медведь, Елена Николаевна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Shumenko, Olha Anatoliivna; Шуменко, Ольга Анатольевна
  • Item
    Засоби квантифікації: лінгвокогнітивні аспекти
    (Видавництво СумДУ, 2007) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Чернюк, Ніна Іванівна; Чернюк, Нина Ивановна; Cherniuk, Nina Ivanivna
    Труднощі інтерпретації квантитативних слів обумовлюються їх віддаленістю від предметного етапу становлення, іманентністю мовних систем, інтегративною дією лінгвальних та екстралінгвальних факторів. Квантитативні ознаки позначаються у мові по-різному – лексично, граматично, аналітично, синтетично, однозначно, синкретично, прямо, опосередковано, фігурально, експліцитно, імпліцитно, точно, приблизно, невизначено, нейтрально, емоціонально, гіпертрофовано. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1353