Інститут Шосткинський (ШІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Item
    Practice of distance teaching of computer-aided technologies to the students of “Chemical technologies and engineering” specialty
    (Sumy State University, 2023) Shakhnovsky, A.M.; Bondarenko, S.G.; Abramova, A.O.
    The modern labor market is characterized by growing requirements for university graduates. Among these requirements are the improvement of the quality of professional training of specialists, the formation of "lifelong learning" skills, etc. Continuous updating of training courses, formation of future specialists' ability to make effective decisions in the "information boom" conditions are also relevant. Therefore, during the last time, the trend towards the introduction of "digital learning" was followed in the education system: the speakers of the education industry declared face-to-face classes in favor of independent remote learning using computer / network technologies [1]. As follows from the available statistics [2], 39 % of US university students preferred distance learning in 2022 (Fig. 1); additionally, the U.S. distance learning market is estimated to be worth $12.81 billion between 2020 and 2024.
  • Item
    Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти
    (Сумський державний університет, 2023) Базиль, Сергій Михайлович; Базыль, Сергей Михайлович; Bazyl, Serhii Mykhailovych
    Карантинні обмеження, військовий стан у державі, суттєво змінили життя та професійну діяльність людей. Практично всі сфери життєдіяльності, були змушені перейти в інший формат роботи – онлайн. Ці обмеження також вплинули на зміст і структуру освітньої діяльності педагога й закладів освіти загалом. Для забезпечення якісної навчання в таких умовах, будь-який заклад освіти повинен мати розвинене інформаційно-освітнє середовище. Над питаннями цифровізації освітнього процесу та створення інформаційно-освітнього середовища працювали такі науковці: Н. Гунько, І. Захарова, Л. Панченко, В. Рахманов, А. Стрюк, М. Шишкіна та інші. Засади формування інформаційного середовища дистанційного навчання розглядали: М. Жалдак, Ю. Ільїна, Ю. Машбиць, М. Смульсон та інші. Але недостатньо досліджень, пов’язаних із організацією та формуванням інформаційно-освітнього середовища у закладах освіти, а також опису інструментів для реалізації поставлених задач у межах їх освітньої діяльності. Аналіз науково-педагогічних джерел показав, що немає однозначного визначення поняття «інформаційно-освітнього середовище», а науковці тлумачать його, використовуючи різні підходи та методи аналізу. Щодо інструментарію думки досить різняться та постійно змінюються завдяки досвіду та стрімкій діджиталізації всіх галузей у державі, зокрема й освіти.
  • Item
    Didactic Principles Of Education Students 3D-printing
    (International Journal of Computer Science and Network Security, 2022) Lukianchuk, I.; Tulashvili, Y.; Podolyak, V.; Horbariuk, R.; Kovalchuk, V.; Базиль, Сергій Михайлович; Базыль, Сергей Михайлович; Bazyl, Serhii Mykhailovych
    The method of studying 3D-technologies abroad and in Ukraine is considered. The analysis of educational resources and experience of use of the equipment in branch is carried out. The didactic principles of the educational process for 3D-printing specialists are determined. The use of FDM technology and the ability to minimize the occurrence of defects in the future have been studied. An analysis of the international experience of the educational process of relevant specialists in the field. The content of training for 3D printing specialists has been developed. The experience of using 3D-technologies is described and the list of recommendations for elimination of defects during production of products by means of additive technologies is made. The recommendations will be useful not only for beginners, but also for experienced professionals in additive technologies. The need to study such experience is the main condition for the development of enterprises in Ukraine that plan to automate their own production. A 3D printing engineer must know the basics of economics and marketing, because his responsibilities include optimizing workflows to reduce the cost and speed up printing. Therefore, the knowledge gained from practical experience presented and in building for learning 3D printing engineers by the authors will be important.
  • Item
    Використання хмарних технологій на уроках біології
    (Сумський державний університет, 2017) Голуб, С.В.
    Метою дослідження є дослідження освітнього феномену в контексті викликів інформаційного суспільства, з одного боку, та наявних можливостей освітньої сфери, що знаходиться на стадії концептуальних перетворень, з іншого боку.
  • Item
    Формуюче оцінювання засобами хмарних технологій
    (Сумський державний університет, 2017) Шевченко, Л.М.; Бубенець, О.А.
    Хмарні технології передбачають віддалену обробку та зберігання даних. Хмарні технології дозволяють використовувати програми без установки і доступу до особистих файлів з будь-якого комп'ютера, що має доступ в Інтернет. Зручність і універсальність доступу забезпечується широкою доступністю послуг і підтримкою різного класу термінальних пристроїв (персональних комп'ютерів, мобільних телефонів, інтернет- планшетів). Тепер в будь-якій аудиторії можна організувати сучасний процес навчання, використовуючи мобільні пристрої та безпровідну мережу.
  • Item
    Навчальний проект - основа компетентнісного підходу в організації самостійної пізнавальної діяльності студентів
    (Сумський державний університет, 2017) Костоглод, О.І.; Шкіра, А.А.
    Самостійна робота студента є невід’ємною складовою освітнього процесу у вищому навчальному закладі, в ході якої визначені завдання виконуються студентом під керівництвом викладача. Потрібне психологічне налаштування студента на важливість виконуваної роботи як у плані професійної підготовки, так і в плані розширення кругозору та ерудиції.
  • Item
    Дидактичні ігри на уроках історії
    (Сумський державний університет, 2017) Шако, В.О.
    Дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання учнями навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості і як наслідок підвищують рівень успішності учнів. Гра є багатовимірним та складним явищем, ключовим поняттям у таких соціогуманітарних науках, як філософія, психологія, етнографія, антропологія, історія.
  • Item
    Стратегія і тактика формування особистості в умовах сьогодення
    (Сумський державний університет, 2017) Василенко, В.В.
    З початку реформ в системі освіти в 90-х роках XX століття (як і реформування всієї країни) була орієнтація на деідеологізацію школи. Робилося це у вигляді гуманізації і демократизації освіти. Внаслідок цього різко знизилася увага до процесів виховання. Почало виявлятися гіперболізування ідеї особистісно-орієнтаційного підходу в навчанні, задоволення запитів і інтересів особи на противагу вихованню в ній колективістських якостей, у тому числі і патріотичних відчуттів. Характерною межею духовного життя сучасної України є відсутність ідейної єдності у більшості населення країни. Розмаїття ідей зовні є виразом демократії, а по суті - віддзеркаленням глибокої внутрішньої кризи, що перешкоджає українському суспільству вибратися із стану духовної кризи, що заглиблюється.
  • Item
    Самостійна робота студентів - основа вищої школи
    (Сумський державний університет, 2017) Шкіра, Анатолій Миколайович; Шкира, Анатолий Николаевич; Shkira, Anatolii Mykolaiovych; Шкіра, А.А.
    Самостійна робота студентів на сучасному етапі повинна стати основою вищої освіти, важливою частиною процесу підготовки фахівців. Ця особлива форма навчальної діяльності спрямована на формування самостійності студентів і засвоєння ними сукупності знань, вмінь, навичок, що здійснюється за умови запровадження відповідної системи організації всіх видів навчальних занять.
  • Item
    Three levels of teaching subjects
    (Sumy State University, 2017) Pomogaibo, Y.V.
    Almost every subject in our educational establishments can be taught at any or all of three levels: 1) the facts level, 2) the concepts level, and 3) the values level. Education at the facts level includes the teaching and learning of specific information, facts, details, occurrences, events and actualities. It also includes the basic rudiments in learning a skill.