Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
4 results
Search Results
Item Професійно-педагогічна компетентність викладачів ВНЗ економічного профілю: зміст, методика, проблеми, перспективи.(ВВП "Мрія", 2014) Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma VolodymyrivnaУ статті проаналізовано основні підходи до визначення змісту, функцій, структури професійно-педагогічної компетентності викладачів, які навчають майбутніх економістів.Item Педагогічні засади формування інноваційної культури студентів банківської справи(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2007) Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma VolodymyrivnaСтаття присвячена теоретичному аналізу особливостей професійної підготовки майбутніх фахівців банківської справи та визначенню основних педагогічних принципів та підходів до побудови процесу формування інноваційної культури студентів-банкірів протягом їх навчання у ВНЗ.Item Механізми формування професійної відповідальності в процесі фахової підготовки студентів(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2010) Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma VolodymyrivnaСтаття присвячена теоретико-методологічним аспектам забезпечення механізмів формування професійної відповідальності у студентів. Розглянуто психолого-педагогічні підходи до визначення відповідальності особистості як категорії, педагогічні принципи та форми реалізації процесу формування майбутнього фахівця з високим рівнем відповідальності в навчально-виховному процесі.Item Механізми формування професійної відповідальності в процесі фахової підготовки студентів(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2010) Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma VolodymyrivnaСтаття присвячена теоретико-методологічним аспектам забезпечення механізмів формування професійної відповідальності у студентів. Розглянуто психолого-педагогічні підходи до визначення відповідальності особистості як категорії, педагогічні принципи та форми реалізації процесу формування майбутнього фахівця з високим рівнем відповідальності в навчально-виховному процесі.