Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
20 results
Search Results
Item Навчання професійно-орієнтованому читанню студентів юридичних спеціальностей(Друкарський дім «Папірус»,, 2014) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaРозглядаються особливості навчання читанню профільно-орієнтованих автентичних текстів студентів юридичних спеціальностей. Зокрема, увага приділяється проблемі термінології, що використовується в різних правових системах.Item Зміст та структура професійної компетентності декана факультету вищого навчального закладу III-IV рівня акредитації(Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, 2013) Головань, М.С.Побудована компетентнісна модель декана факультету ВНЗ III-IV рівнів акредитації. Склад і зміст компетенцій декана факультету визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду декана факультету ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційної характеристики посади декана факультету, з урахуванням особливостей і специфіки діяльності ВНЗ.Item Розвиток ключових професійних компетенцій фахівців за напрямом підготовки «Облік і аудит»(СОІППО, 2012) Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna OleksandrivnaУ статті розкрито проблематику формування ключових професійних компетенції фахівців з обліку і аудиту у контексті переходу України на Міжнародні стандарти фінансової звітності з урахуванням вимог Міжнародних стандартів освіти професійних бухгалтерівItem Умови розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців у ВНЗ(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах окреслено умови розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах.Item Використання інформаційних технологій створення банківського рекламного продукту для формування професійної компетентності студентів-економістів(Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012) Кунцев, С.В.Роботу присвячено розробці індивідуальних завдань для самостійної роботи студентів з інформатики. Для підвищення професійної компетентності майбутніх економістів об’єктом розробки завдань вибрано один з видів банківської рекламної продукції – візитну картку менеджера. Представлено огляд тенденцій розвитку інформаційних технологій створення банківської реклами. Показана роль візитних карток в роботі менеджера. Розглянуто особливості технології виготовлення візитних карток і програмні засоби. Розроблено методичні матеріали для виконання завдань. Наведено приклади професійних карток.Item Критерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистів(ДІПОпром-ТУ-Варна, 2011) Головань, М.С.В умовах компетентнісного підходу якість професійної підготовки як результату освіти майбутніх фахівців фінансового профілю визначається через професійну компетентність. Встановлено критерії рівня розвитку професійної компетентності: мотиваційно-ціннісне ставлення до обраної професії; когнітивний; функціональний; соціальний; особистісний. Виділено й охарактеризовано три рівні розвитку професійної компетентності.Item Мовні центри університетів Німеччини як чинники розвитку фахової та інтеркультурологічної компетентностей майбутніх економістів-міжнародників(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2008) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах розглянуто особливості формування професійної та інтеркультурологічної компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини за рахунок їх мовних центрів.Item Педагогічний потенціал кредитно-модульної системи організації навчального процесу щодо формування професійної компетентності студентів(Інститут вищої освіти НАПН України, 2010) Головань, М.С.Розкрито педагогічний потенціал кредитно-модульної системи організації навчального процесу як сукупності ресурсів і можливостей щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців: готовність викладачів до формування професійної компетентності в умовах реалізації кредитно-модульної системи організації навчання; підвищення мотивації студента до успішного навчання; організація індивідуально орієнтованого навчального процесу; формування стійких знань і умінь в предметних областях його професійної діяльності.Item Формування професійної компетентності майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах Європейської кредитно-трансферної системи.(Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012) Головань, М.С.Стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах Європейської кредитно-трансферної системи.Item Критерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистів в умовах компетентнісного підходу(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2011) Головань, М.С.В умовах компетентнісного підходу якість професійної підготовки як результату освіти майбутніх фахівців фінансового профілю визначається через професійну компетентність. Встановлено критерії рівня розвитку професійної компетентності: мотиваційно-ціннісне ставлення до обраної професії; когнітивний; функціональний; соціальний; особистісний. Виділено й охарактеризовано три рівні розвитку професійної компетентності.