Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
9 results
Search Results
Item Технологія розвитку сугестивної компетентності менеджерів торгівельних організацій(Сумський державний університет, 2023) Мрачковський, О.О.Соціальний вплив виявляється в різних формах, проявах і механізмах. Серед різних видів психологічного впливу сугестивний є одним з фундаментальних і реалізується в процесі міжособистісного спілкування. Він є одним з найбільш універсальних явищ і пов'язаний із психікою людини. Тому, найважливішим засобом соціального впливу виступає психологічний вплив, який пронизує всі аспекти життя, незалежно від галузі діяльності, і може впливати на людину як свідомо, так і несвідомо. Сугестія, або впливове впливання на психіку та поведінку людини, важлива для менеджерів торгівельних організацій з кількох причин: підвищення продажів, покращення обслуговування клієнтів, адаптація до змін, побудова відносин, створення унікального досвіду.Item Метафора як сугестивний засіб конструювання оцінних суджень (на матеріалі електронних газет "USA today" та "China Daily")(North University Centre of Baia Mare, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії.Item Інтимізація та діалогізація як стратегії підвищення сугестивної впливогенності повідомлення(Сумський державний університет, 2020) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ дослідженні на основі контент-аналізу здійснена спроба визначити лінгво-стилістичні інструменти діалогізації та інтимізації в контенті газети «The Day». Автор доходить висновку, що найбільш ефективним для посилення сугестивного впливу є поєднання кількох інструментів в межах одного або різних видів цих стратегій.Item Сугестивний потенціал вербальних засобів висміювання в контенті сучасних електронних видань(Seanewdim, 2019) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто механізми та засоби висміювання як сугестивного прийому творення контенту англомовних електронних видань «The Day», «Moscow times», «China daily», «The Guardian», «USA today» за серпень 2018 року. За результатами контент-аналізу виділено 5 рівнів функціонування іронії, яка має багатий арсенал вербальних засобів її реалізації в сучасних ЗМІ, що дозволяє їй перешкоджати критичному осмисленню інформації, створювати позитивнооцінний або негативооцінний (іронічно-зневажливий) ефект. Найчастіше іронія застосовується на лексичному рівні. Для підвищення ефективності сугестивного впливу іронія може застосовуватись на кількох рівнях одночасно.Item Психологічні механізми медіасугестії в контенті електронної газети «The Guardian» (за 18.03.2018)(Сумський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії. Зроблено спробу виявити психологічні механізми медіасугестії на матеріалі номеру електронної газети «The Guardian» за 18.03.2018.Item Форми реалізації сугестії як засобу формування громадської думки у ЗМІ(Сумський державний університет, 2023) Руденко, Наталія Володимирівна; Руденко, Наталия Владимировна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaСугестія є невід’ємною рисою медіамовлення, оскільки «нині функціонування ЗМІ спрямоване не лише на пізнання й відображення дійсності, але й на її перетворення шляхом впливу на свідомість та підсвідомість адресата» [2, с. 3]. Метою нашої розвідки є визначення особливостей та спільних рис сугестивних форм у сучасних ЗМІ. Завдання полягають у розгляді та аналізі прикладів використання форм сугестії як засобу формування громадської думки в контенті ЗМІ.Item Фольклорні елементи в сучасному англомовному рекламному дискурсі: перекладацький аспект(Сумський державний університет, 2021) Босенко, О.В.Мета: Теоретичне обґрунтування та аналіз функціонування фольклорних елементів, а також – особливостей їх перекладу у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Теоретичне значення: Систематизація теоретичних передумов дослідження способів перекладу фольклорних елементів у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу,трьох розділів, висновків, та списку використаних джерел. У першому розділі розглядається теоретична база дослідження сучасного англомовного рекламного дискурсу та підходи до його вивчення, а також – висвітлюються національні мотиви у рекламних текстах. У другому розділі описана роль фольклору у створенні ефективних рекламних образів, а сама реклама розглядається як джерело походження сучасної усної народної творчості. Розглянуті способи та складнощі перекладу фольклорних елементів у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Третій розділ наукової роботи присвячений особливостям навчання перекладу фольклорних одиниць у рекламних текстах. У дослідженні застосовуються прийоми порівняння, зіставлення, узагальнення, семантичний аналіз, метод суцільної вибірки рекламних текстів.Item Елементи інтенсивних методів на заняттях з іноземної мови в загальноосвітній школі(Сумський державний університет, 2019) Подвальна, К.Є.У бакалаврскій роботі аналізуються викладання англійської мови в загальноосвітніх школах за допомогою елементів інтенсивних методів навчання. Елементи інтенсивних методів пришвидшують та покращують якість вивченого матеріалу, оскільки сприяють запам’ятовуванню великого обсягу інформації за мінімальний проміжок часу. Метою роботи є визначення та використання на практиці елементів методів інтенсивного навчання на уроках англійської мови в загальноосвітній школі. Теоретичне значення полягає у подальшій розробці та використанні наукової роботи під час занять у загальноосвітніх школах, або для подальших досліджень та наукових праць.Item Сугестивно-прагматичні аспекти в предвиборчих промовах(Сумський державний університет, 2017) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Самошина, Ю.С.Сугестія – це спосіб впливу, заснований на некритичному сприйнятті людиною отримуваної інформації.