Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
27 results
Search Results
Item Метафора як сугестивний засіб конструювання оцінних суджень (на матеріалі електронних газет "USA today" та "China Daily")(North University Centre of Baia Mare, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії.Item Інтимізація та діалогізація як стратегії підвищення сугестивної впливогенності повідомлення(Сумський державний університет, 2020) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ дослідженні на основі контент-аналізу здійснена спроба визначити лінгво-стилістичні інструменти діалогізації та інтимізації в контенті газети «The Day». Автор доходить висновку, що найбільш ефективним для посилення сугестивного впливу є поєднання кількох інструментів в межах одного або різних видів цих стратегій.Item Інноваційні педагогічні технології в умовах дистанційного навчання німецької мови(Сумський державний університет, 2022) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Педос, Т.А.В умовах вимушеного переходу на дистанційну форму набуття знань актуальним є особистісно-орієнтований підхід до навчання із залученням більш ефективних педагогічних технологій та інтерактивних методів.Item Сугестивний потенціал вербальних засобів висміювання в контенті сучасних електронних видань(Seanewdim, 2019) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто механізми та засоби висміювання як сугестивного прийому творення контенту англомовних електронних видань «The Day», «Moscow times», «China daily», «The Guardian», «USA today» за серпень 2018 року. За результатами контент-аналізу виділено 5 рівнів функціонування іронії, яка має багатий арсенал вербальних засобів її реалізації в сучасних ЗМІ, що дозволяє їй перешкоджати критичному осмисленню інформації, створювати позитивнооцінний або негативооцінний (іронічно-зневажливий) ефект. Найчастіше іронія застосовується на лексичному рівні. Для підвищення ефективності сугестивного впливу іронія може застосовуватись на кількох рівнях одночасно.Item Психологічні механізми медіасугестії в контенті електронної газети «The Guardian» (за 18.03.2018)(Сумський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії. Зроблено спробу виявити психологічні механізми медіасугестії на матеріалі номеру електронної газети «The Guardian» за 18.03.2018.Item Лінгвостилістичні засоби сугестії в сенсаційних матеріалах електронних газет «USA today», «The Guardian» і «China Daily»(Херсонський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуті механізми впливу на сприйняття інформації лінгвостилістичних засобів сугестії в сенсаційних матеріалах електронних газет «USA today», «The Guardian», «China Daily», що висвіт- люють трагедію «Genoa Bridge collapse (Обвал мосту в Генуї)», визначено структуру й особливості формування лексико-семантичного поля медіа-хайпу.Item Marketing Communications in Election Campaigns(IAEME Publication, 2020) Ткаченко, Олена Григорівна; Tkachenko, Olena Hryhorivna; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Дудченко, Людмила Миколаївна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaThe article discusses the peculiarities of building political communications based on the material of official Twitter accounts of Petro Poroshenko and Volodymyr Zelensky as candidates for the President of Ukraine from 31.03 to 21.04.2019. Today's politicians are actively leveraging the positive experience of using Internet technologies to influence target audiences and building political communication with potential voters. Therefore, political communications including posts on candidates' official pages between the first and second rounds of presidential elections were chosen for the analysis. Based on the content analysis of text messages in the following aspects: frequency of posting, thematic integrity and completeness of the content, use of keywords, the participation in debates, vision of Ukraine's geopolitical strategy, and V. Zelensky's inaugural speech, the authors concluded that V. Zelensky's account was inferior to P. Poroshenko's account by the number of subscribers (readers) – 34 thousand vs 1.21 million; messages (43 vs 270); meaningful keywords. Significant differences were observed in the thematic content filling. V. Zelensky used completely different instruments considering the mood of the citizens of Ukraine, their attitude to the previous government. He played on the heartstrings of Ukrainians. His phenomenon is similar to the phenomenon in the interpretation of I. Kant, it is based primarily on feelings.Item Лінгвопрагматичні аспекти англомовних рекламних текстів(Видавничий дім "Інтернаука", 2023) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaПроаналізовано лінгвопрагматичну спрямованість англомовної соціальної реклами, а саме її маніпулятивні стратегії та тактики.Item Мобільні гаджети та їх застосунки як педагогічний інструмент на заняттях з української мови як іноземної(Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України», 2023) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою мобільних гаджетів, їх застосунків як педагогічного інструменту для взаємодії зі студентською аудиторією на заняттях з української мови як іноземної. З’ясовано, що сучасний світ ІКТ вимагає від викладачів та студентів опановувати цифрові навички з метою забезпечення взаємодії під час навчального процесу, який може бути в офлайн та онлайн форматах через різні соціальні, глобальні, політичні причини. Під мобільним навчанням автори розуміють використання не лише мобільних телефонів/смартфонів, а й мобільних гаджетів взагалі, наприклад, планшетів. Досліджено використання подібних гаджетів під час офлайн- занять за принципом BYOD, тобто коли студенти послуговуються своїми смартфонами або планшетами для, наприклад, знайомства з сайтом бібліотеки, що прискорює адаптацію першокурсників у частині пошуку посібників. Не менш ефективне, за тим самим принципом, виконання граматичних вправ типу «напишіть іменники у множині» або «оберіть правильну відповідь». У статті автори дають рекомендації викладачам щодо вживання різних застосунків, платформ, які можна поєднувати з традиційними методами навчання, а також які розраховані на іноземних громадян, що прагнуть самостійно опанувати українську мову, зокрема, словники та програми для перекладу (Google Translate, Deepl.com/translator), додатки ISSN 2786-6165 (ONLINE) №5(11) 2023 504 для новин та журналів (BBC News Україна, Google News), додатки для вивчення мови (Duolingo, Speak Easy Ukrainian Lite), соціальні платформи для читання (ПодорожіUA, Українська за 27 уроків), подкасти для вивчення української мови для іноземців (Ukrainian Lessons Podcast), застосунки для редагування текстів (Hemingway Editor, Grammarly, Deepl.com/write, Languagetool.org.). Ці застосунки та платформи розраховані на формування та розвиток різних типів навичок. Автори дійшли висновку, що мобільні гаджети, їх застосунки та сам метод взаємодії з іноземними студентами варто впроваджувати в навчальний процес поряд з живим говорінням, читанням, письмом від руки, що забезпечується під наглядом викладача. Подібні гаджети не повинні повністю змінювати процес опанування української мови як іноземної, а слугують для унаочнення, урізноманітнення традиційної роботи на занятті як в режимі відеоконференції, так і під час аудиторних занять, та є засобом популяризації української культури. Окреслено перспективи подальших досліджень і розробок у частині розвитку аудіювальних навичок на основі youtube-каналів з вивчення української мови як іноземної.Item Using Distance Learning Models as Opportunities for Blended Learning for Foreigners(Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2023) Turchyn, I.; Зайцева, Станіслава Станіславівна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Saienko, V.; Kuzemko, N.; Denefil, O.The relevance of the article is caused by the fact that the established approaches and methods are changing, the needs of today's students and pupils are changing. Distance learning in the era of postmodernism is a type of learning, based on the educational interaction between teachers and students who are distant from each other, implemented with the help of telecommunication technologies and Internet resources. Distance learning is part of blended learning, which has become increasingly common in the education of foreign students. Blended Learning is a fairly new method of learning, which is indispensable for full-time education. It is a learning/teaching system that combines the best aspects and advantages of classroom teaching and interactive or distance learning and creates accessible and motivating courses for students, in which the learning process is a defined system consisting of different parts that function in constant interconnection with each other to form a kind of whole. The main task of this model is to train foreigners for active communicative activity in the socio-cultural, domestic and educational-professional sphere and the ability to use the acquired knowledge in online and offline communication.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »