Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
6 results
Search Results
Item Копінг-стратегії у осіб юнацького віку з різними проявами емоційного інтелекту(Сумський державний університет, 2025) Лутцева, М.Д.Кваліфікаційна робота присвячена темі копінг-стратегій у осіб юнацького віку з різними проявами емоційного інтелекту. Було досліджено феномен копінг-стратегій, їхні види та прояви. У ході аналізу наукових напрацювань було висвітлено тему емоційного інтелекту як одного з провідних внутрішніх ресурсів, що сприяє ефективній адаптації до складних життєвих обставин. Також, було описано психологічні особливості юнацького віку як контекст формування копінг-стратегій та розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано взаємодію між рівнем емоційного інтелекту та вибором конкретних копінг-стратегій.Item Особливості резильєнтності та її розвиток у юначок із різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Гутник, Р.О.Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню взаємозв’язку резильєнтності та самооцінки юначок. У роботі проаналізовано основні наукові підходи до трактування понять «резильєнтність» і «самооцінка» та узагальнено їх зміст. Виокремлено ключові стресові чинники, що впливають на психоемоційний стан юначок та визначено їх роль у формуванні резильєнтності. Розглянуто особливості прояву резильєнтності залежно від рівня самооцінки. Описано діагностичні методики, застосовані для вивчення досліджуваних феноменів. Здійснено порівняння результатів опитуваних для виявлення взаємозв’язку та тенденцій у проявах рівнів резильєнтності та самооцінки. Проведено статистичний аналіз вибірки юначок для більш точного виявлення впливу самооцінки на резильєнтність. Згідно з отриманими результатами зроблено висновок про вплив самооцінки на резильєнтність та виявлено перспективи для подальших досліджень.Item Технологія розвитку життєстійкості науково-педагогічних працівників(Сумський державний університет, 2024) Супрунова, Н.А.Робота присвячена вивченню та розробці технології розвитку життєстійкості науково-педагогічних працівників. У роботі розглянуто основні підходи науковців до вивчення проблем життєстійкості. Розглянута психологічна сутність і структура поняття життєстійкості, описані внутрішні та зовнішні чинники, що впливають на її формування. Висвітлена роль життєстійкості у професійній діяльності науково-педагогічних працівників, розкриті основні теоретичні положення життєстійкості особистості з точки зору відомих теоретичних концепцій.Item Технологія розвитку емоційного інтелекту у майбутніх соціальних працівників(Сумський державний університет, 2024) Супрунова, М.О.Практичне значення дослідження полягає у розробці та апробації технології розвитку емоційного інтелекту для майбутніх соціальних працівників, яка може бути впроваджена в освітній процес закладів вищої освіти.Item Технологія розвитку життєстійкості вчителів через толерантність до невизначеності(Сумський державний університет, 2024) Бистро, Т.В.Кваліфікаційна робота здобувача магістерського рівня вищої освіти присвячена дослідженню технології розвитку життєстійкості вчителів через підвищення толерантності до невизначеності. У роботі визначено підходи до розуміння життєстійкості, проаналізовано її структурні компоненти та вплив толерантності до невизначеності на розвиток цієї якості у педагогів. Досліджено психологічні особливості професійної діяльності вчителів, а також чинників, які сприяють підвищенню життєстійкості в умовах професійної невизначеності.Item Технологія розвитку ефективних копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій(Сумський державний університет, 2023) Кудрик, О.П.Кваліфікаційна робота магістра присвячена вивченню копінг-механізмів викладачів коледжу в умовах надзвичайних ситуацій, а також розвитку ефективних копінг-механізмів. Було досліджено копінги викладачів коледжу, які переважають в стресових ситуаціях, їх ресурсні канали та ресурси загалом, що допомагають відновитися і долати стрес. Описано поняття стресу, копінгмеханізмів, ресурсів тощо. У роботі використовувалися методики для дослідження переважаючих копінг-стратегій викладачів коледжу та ресурсних каналів. Емпірично було встановлено, що у викладачів коледжу переважаючими копінг-стратегіями є проблемно орієнтована та стратегія уникнення. Серед ресурсних каналів найбільш розвинуті «віра і цінності», «пізнання і думка», «фізіологія і діяльність». Після дослідження було проаналізовано підходи та методи розвитку ефективних копінг-механізмів. Визначено найбільш ефективні психологічні методи впливу, які сприятимуть особистісному розвитку і допоможуть краще боротися зі стресом та ефективніше задіювати копінги. Розвивальна програма була створена на основі когнітивно-поведінкового підходу з додаванням елементів арт-терапії.