Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Попередження помилок в усному мовленні на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Теодорович, М.В.У роботі здійснюється аналіз і класифікація типових помилок учнів середніх та старших класів. Опрацювується індивідуальний підхід відповідно психологічних факторів учня та їхній вплив на засвоєння знань. Розроблено систему вправ для ефективного попередження помилок у школярів у діалогічному та монологічному мовленні на іноземній мові.Item Інтегровані уроки: іноземна мова та фізичне виховання(Сумський державний університет, 2019) Кульбачний, А.П.бакалаврська робота студента Кульбачного Андрія Петровича, група ПР-53 Тема: Інтегровані уроки: іноземна мова та фізичне виховання. Мета: Дослідити особливості проведення інтегрованих уроків іноземної мови та фізичного виховання. Теоретичне значення: Складає можливість подальшого використання отриманих нових актуальних даних щодо проведення інтегрованих уроків іноземної мови та фізичного виховання. Організація освітнього процесу в школі повинна підкорятися не тільки необхідністю прищепити дітям навички та вміння, передбачені основними освітніми програмами, а й співвідноситься з тенденціями часу. Світ навколо постійно змінюється, і ці зміни повинні якісно позначитися на організації навчального процесу. У наш час перед педагогами стоїть нелегке завдання: мотивувати школярів на вдумливе вивчення шкільної програми, вміло комбінувати традиційні і новаторські педагогічні методики з метою досягнення навчальних завдань. Одна і та ж форма організації навчання може змінювати структуру і модифікацію, в залежності від завдань і методів навчальної роботи. Наприклад, урок-гра, урок-конференція, діалог, практикум. А також проблемна лекція, бінарна, лекція-телеконференція. Інтегрованим є таке заняття, яке має за мету сукупність способів пізнання з декількох тем, розділів програми або видів діяльності навколо однієї теми, тобто правильніше визначити, що це серія (цикл, система) занять проведення яких зумовлено пошуками шляхів формування у дитини цілісного світогляду, який важко розвивати в умовах сучасної предметної системи навчання. Отже, інтегроване навчання – це навчання, яке цілісно забезпечує пізнавальну спрямованість особистості школяра, створюючи умови для самореалізації особистісного потенціалу та саморозвитку. З точки зору психологів інтеграція грає роль «ситуаційного або пускового, який спонукає стимулу» і стає регулятором пізнавальної активності учнів. У зв’язку з цим, актуальними стають питання педагогічного керівництва процесами навчальної навчальної діяльності учнів, що вимагає пошуку оптимальних методів і засобів навчання і виховання. Учні завжди добре реагують і тягнуться до чогось нового, оригінального, неординарного. Ключові слова: інтегровані уроки, іноземна мова, навчання, заняття, фізичне виховання.Item Гумористичні тексти на уроках англійської мови(Сумський державний університет, 2019) Маяка, А.О.Бакалаврська робота присвячена дослідженню впливу гумористичних текстів на мотивацію учнів під час вивчення іноземної мови. Актуальність дослідження визначається необхідністю удосконалити методи навчання, які б допомагали зацікавлювати і мотивувати. Результати дослідження показали, що гумористичні тексти активізують навчальну діяльність учнів, викликають в них бажання вчитися й покращують якість освіти в цілому. Викладання з елементами гумору передбачає обов’язкове поєднання гумору та навчального змісту. Для цього важливо звернути увагу на те, щоб зміст гумору був доречним. Навчання тісно пов’язане з емоціями, якщо учень отримує позитивні емоції під час вивчення нового, навіть складного матеріалу, то йому буде набагато легше зрозуміти та надовше запам’ятати вивчене. Заняття проведене з використанням елементів гумору є набагато ефективнішим та цікавішим.Item Принцип новизни як мотивуючий фактор на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Попова Т.С.Бакалаврська робота досліджує вплив принципу новизни на мотивацію вивчення іноземних мов. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю адаптувати навчальну програму до сучасних вимог та потреб, що допоможе підвищити якість навчання та скоротить терміни опанування мови. Основна мета використання принципу новизни є підтримка рівня мотивації учнів. Робота містить огляд наукової думки щодо принципу новизни та його значення під час вивчення іноземних мов, крім того, проаналізоване явище мотивації, визначені види мотивації учнів. Отримані результати показали, що принцип новизни є одним з основних мотивуючих факторів на заняттях з іноземних мов. Зазначені найбільш дієві методи принципу новизни, а саме: гейміфікація, використання наочності, мультимедіа.Item Психологічні основи вивчення іноземних мов(Сумський державний університет, 2019) Громенко, Т.Ю.У контексті інтеграції України до європейського соціокультурного простору питання вивчення дітьми іноземних мов набуває особливої актуальності, оскільки від успішності цього процесу залежить конкурентоспроможність уже дорослої особистості. Важливість дослідження психологічних особливостей вивчення іноземних мов зумовлюється незадоволеним рівнем підготовки учнів. Методи дослідження: описовий метод, який допоміг класифікувати особливості навчання читання дітей на різних етапах здійснення навчання; структуральний аналіз; розглянути ефективні методики, що допомагають з’ясувати психологічні аспекти навчання лексики, аудіюванню, читанню та мовленнєвої діяльності. Іноземна мова повинна засвоюватись, як засіб спілкування. Діти повинні вивчати мову в процесі зацікавленого спілкування та взаємодії з різними персонажами: вчителем, ляльками, тощо. Будь-яке спілкування починається мотиву й цілі, тобто з того навіщо щось говориться, сприймається на слух, читається й пишеться. Учень повинні уявляти собі мету своїх мовленнєвих дій, їх кінцевий результат – що саме було досягнуто, якщо він промовить слово, прочитає або прослухає текст. Діти мають бачити результати практичного застосування іноземної мови. Умовами ефективного вивчення іноземної мови є врахування педагогом вікових та індивідуально-психологічних особливостей учнів; формування мотивації до успіху; використання гуманістично-орієнтованого підходу, що забезпечує ставлення до них не лише як до суб’єкту впливу, а впершу чергу як до особистості, наділеної індивідуальної якості.Item Використання засобів масової інформації на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Суровцова, А.В.Можна навести безліч прикладів завдань, які може застосовувати вчитель на уроках з іноземної мови. Комп'ютерний навчальний матеріал має багато переваг над звичайними та застарілими методами навчання. Це дає нагоду тренувати та вдосконалювати різні види діяльності (мовленнєвої та усної), допомагає у розвитку мовних навичок та лінгвістичних здібностях, а також підтримують реалізацію індивідуального вивчення тієї чи іншої мови. Актуальність цієї роботи полягає у вивченні особливостей використання засобів масової інформації в навчальних закладах на заняттях з іноземної мови та обґрунтування позитивного впливу новітніх технологій на процес уроку. На сьогодні, впровадження комп'ютерної системи, технологій мультимедійного оснащення та глобальної інформаційної мережі Інтернет, має великий вплив на систему освіти, викликаючи різноманітні методи викладання іноземних мов. Застосування засобів масової інформації на заняттях з англійської та німецької мов, дозволяє учням удосконалити надбані раніше знання, значно розширити словниковий запас, розвити дослідницькі якості та здатності до критичного аналізу інформації, також дає стимул до самовираження в іноземній мові. Дуже важливим етапом є те, що використання мультимедійний пристроїв, не виключає традиційні методи навчання, а навпаки гармонійно співіснує з ним. не зважаючи на досить потужні механізми, які мають багато можливостей, вони не замінюють викладача, а лише є його інструментом у викладанні. Але використання комп’ютерної техніки дозволяє в рази підвищити ефективність навчання та бажання учнів на подальше самостійне вивчення інформації. Усе перераховане вище допомагає школярам досягти найвищих показників у мовній компетенції . Та головним фактором залишається готовність вчителів оволодіти новими знаннями в інформаційних технологіях. Все це є необхідністю та важливим елементом сучасного вчителя.Item Викладання іноземної мови у середніх спеціалізованих навчальних закладах(Сумський державний університет, 2019) Український, Д.С.Бакалаврська робота присвячена особливостям навчання іноземної мови у середніx спеціалізованих навчальних закладах. Змістом навчання іноземної мови є формування іншомовної комунікативної компетенції учнів, що можливе лише при наявності мотивації до навчання. У викладанні іноземних мов дуже широко використовуються різноманітні засоби навчання, як, наприклад, ілюстративні матеріали, художня література, музичні твори, предмети народно-прикладного мистецтва, діафільми, слайди. Ці засоби використовуються у поєднанні з різними методами та прийомами у процесі різних видів діяльності дітей. У даний час велике значення має пошук і розробка інноваційних підходів до вивчення іноземних мов. Застосування новітніх технологій у навчанні іноземних мов пов'язано з дотриманням ряду етичних правил. Необxідно дотримуватися авторського права, використовувати лише ретельно перевірену інформацію з мережі Інтернет.Item Стратегії читання іноземною мовою(Сумський державний університет, 2019) Пилипенко-Фріцак, Р.П.У роботі розглядалися стратегії та формування навичок іншомовного читання, основні практичні та теоретичні положення щодо стратегій читання. Теоретичне значення: методологічна характеристика дослідження; значення отриманих результатів читання визначається тим, у які проблеми, концепції, галузі знання вносяться зміни, спрямовані на розвиток читання. Читання здатне забезпечити більш міцне формування всіх видів комунікативної компетенції. При цьому провідною освітньою функцією читання повинна стати функція культуротворчою, що забезпечує розвиток особистості. Хочу зауважити що Попередній розбір тексту вкрай важливий, адже саме у цю мить формується ставлення до прочитаного. Адже зацікавленість до твору проявляється від розуміння мети написаного.Item Екологічне виховання в процесі навчання іноземних мов(Сумський державний університет, 2019) Шемет, А.А.У роботі було доведено, що в наш час дуже важливо знайомити дітей з екологічними проблемами та виховувати у них бережливе ставлення до навколишнього середовища ще з початкових класів. Для забезпечення успіху при формуванні в учнів елементів екологічної культури використовуються сучасні методи та педагогічні прийоми, наприклад, метод проектів, інтегровані уроки, уроки – конференції, та ін. З успіхом можна використовувати такі засоби навчання як фільми, тексти для читання, тексти для аудіювання. Екологічному вихованню в процесі навчання іноземної мови доцільно приділяти увагу не тільки на уроках, а також у позакласній роботі.Item Управляемый полилог в процессе обучения иностранному языку на старшем этапе(Сумський державний університет, 2019) Хамітов, ЕлдорбекАктуальність даної роботи полягає у необхідності формування полілологіческіх yмінь, щоб забезпечити можливість спілкування іноземною мовою. У роботі зосереджено увагу на розвитку полілогічних умінь на старшому етапі навчання. Розглянуто і узагальнено наявні в методиці викладання іноземної мови дослідження і досягнення з даної проблеми; визначено оптимальні методи, прийоми і способи формування мовних навичок шляхом формування пoлілогіческіх умінь.