Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Засоби формування діалогічних умінь і навичок(Сумський державний університет, 2019) Тверезовська, О.І.Мета роботи – дослідити особливості використання навчальних засобів, що сприяють формуванню умінь та навичок діалогічного мовлення школярів. У першому розділі розглянуто сутність поняття діалогічного мовлення, теоретичні основи навчання діалогічного мовлення та його особливості, а також продемонстровано психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання діалогічного мовлення. У другому розділі проведено аналіз основних засобів формування діалогічних умінь і навичок у школярів, а саме комунікативної ситуації, рольової гри, засобів наочності, проектної діяльності. Теоретичне значення полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути основою для подальших досліджень.Item Елементи інтенсивних методів на заняттях з іноземної мови в загальноосвітній школі(Сумський державний університет, 2019) Подвальна, К.Є.У бакалаврскій роботі аналізуються викладання англійської мови в загальноосвітніх школах за допомогою елементів інтенсивних методів навчання. Елементи інтенсивних методів пришвидшують та покращують якість вивченого матеріалу, оскільки сприяють запам’ятовуванню великого обсягу інформації за мінімальний проміжок часу. Метою роботи є визначення та використання на практиці елементів методів інтенсивного навчання на уроках англійської мови в загальноосвітній школі. Теоретичне значення полягає у подальшій розробці та використанні наукової роботи під час занять у загальноосвітніх школах, або для подальших досліджень та наукових праць.Item Навчання іноземної мови як індивідуальний та соціальний процес(Сумський державний університет, 2019) Старикова, В.С.У бакалаврській роботі розглядається іншомовна культура як компонент змісту навчання іноземної мови, диференціація як умова індивідуалізації навчання. Аналізується вплив індивідуального та групового підходів на ефективність засвоєння іноземної мови учнями у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглядаються можливості застосування індивідуальних та групових технологій на уроках іноземної мови за допомогою різноманітних вправ, перевірених на практиці. Мета полягає у визначенні індивідуального і соціального процесу навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах та аналізуванні проблем індивідуалізації навчання і групових технологій. Теоретичне значення полягає у подальшій розробці теоретичних та методичних аспектів даної роботи при організації індивідуального і соціального підходів у процесі навчання іноземної мови.Item Дидактизація допоміжних засобів навчання для уроку іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Чорнa, К.С.У бакалаврській роботі досліджується питання використання дидактичних матеріалів на уроці іноземної мови в середніх загальноосвітніх закладах. Розглядаються методи та способи викладання за допомогою допоміжних матеріалів. Систематизуються рекомендації щодо навчання іноземній мові для кожного шкільного етапу. Наведені приклади дидактичних матеріалів для кожного рівня навчання у школі та доведено їх практичне значення. Мета полягає у структуруванні методів викладання за допомогою дидактичних засобів для кожного рівня навчання іноземної мови учнями середніх загальноосвітніх шкіл. Теоретичне значення полягає у подальшій реалізації та вдосконаленні допоміжних засобів навчання для уроку іноземної мови в школі.Item Майндмеппінг на заняттях з іноземної мови(Сумський держзавний університет, 2019) Ядута, Ю.О.Бакалаврська робота присвячена вирішенню проблем у роботі з великим обсягом інформації за допомогою створення інтелект- карт. При досліджені цієї проблеми було використано такі методи, як спостереження, що допомогло вивчити інтелект-карт як спосіб формування комунікативних навичок; метод порівняння, що допоміг класифікувати ментальні карти, а також методи аналізу та синтезу, що використовувався задля роз’єднання та угрупування знайденої інформації. У ході дослідження були зроблені висновки щодо використання інтелект-карт у роботі з іноземним матеріалом. Розробка карт розуму може допомогти у навчальному процесі, а також допомогти кращому засвоєнню інформації.Item Пісні як засіб формування мовних умінь і навичок(Сумський державний університет, 2019) Кириленко, П.О.Актуальність роботи: на теперішній час кількість чітких рекомендацій та методів роботи із піснями для викладачів є малою, а мова і мовлення зазнають змін, що безпосередньо впливає на освітній процес: на особливості викладання знань, на організацію навчальних одиниць і на інформацію, яка подається учням для вивчення на уроках. Мета роботи: довести ефективність використання пісень, як специфічного засобу формування мовних умінь і навичок у освітньому процесі на матеріалі англійської та німецької мов. Теоретичне значення: у роботі розкривається роль пісенного матеріалу в освітньому процесі. Успішне комплексне вирішення практичних освітніх, виховних і розвиваючих завдань навчання можливе лише за умови встановлення контакту із особистістю учня. Пісні відіграють велику роль у житті людини, особливо дітей та молоді, тому такий вид робочого матеріалу може надати неоціненну допомогу у вивченні іноземних мов. Під час написання роботи було застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (порівняння, аналіз) та лінгвістичні (порівняльно-історичний, описовий, функціональний). Заради зацікавленості учнів в освітньому процесі слід звернутися до автентичних джерел поновлення мов – пісень. Пісенний матеріал – це досконалий стимул отримання нових знань у розважальній та легкій формі. Основними критеріями підбору такого типу ілюстративного матеріалу є вікова спрямованість, мовна повнота та соціокультурний контекст. Для 1-4 класів, пісні – це система спілкування в найпростішій формі заради створення основи для успішного вивчення іноземних мов. У подальшому, для 5-9 класів, навчання за допомогою пісенного матеріалу дає можливість із кожним заняттям прогресувати і підтримувати інтерес до освітнього процесу. А для 10-11 класів форми роботи з піснями є комбінованими та адаптованими під їх сприйняття світу, що несуть повторення та закріплення знань іноземних мов.Item Використання елементів різних методів навчання іноземної мови як реалізація принципу індивідуалізації(Сумський державний університет, 2019) Миклащук, В.П.Мета: Мета даної бакалаврської роботи полягає в ознайомленні з різними методами навчання іноземної мови та їх обґрунтуванні, з виділенням принципу індивідуалізації та розкриттям даного явища в цілому. Теоретичне значення: Теоретична значущість полягає у систематизації використовуваних методів навчання під час індивідуального підходу до учня. Методи дослідження: В основу дослідження покладено теоретичні (аналіз наукової та методичної літератури) та практичні (спостереження, порівняння) методи. Дана робота висвітлює проблему індивідуалізації та диференціації під час навчального процесу. У нашому дослідженні наведені приклади узагальненої класифікації методів навчання. Ми роздивились на конкретних прикладах та ситуаціях можливість реалізації методу індивідуального підходу до учня, враховуючи такі аспекти як: важливість особистих інтересів учня, виховання його автономності, заохочення до співпраці з іншими учнями.Item Активізація діяльності учнів на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Омельченко, А.В.У бакалаврській роботі досліджується питання активізації діяльності учнів на заняттях з іноземної мови. Розглядаються методи та форми стимулювання навчально-пізнавальної діяльності. Доводиться ефективність методів стимулюючих інтенсифікацію іншомовної мовленнєвої діяльності учнів різними способами. Наведені приклади навчально-методичних матеріалів у школі та доведено їх практичне значення. Мета полягає у виявленні найбільш ефективних шляхів, методів і засобів активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні англійської мови. Теоретичне значення полягає у накопиченні та вдосконаленні матеріалу для активізації пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови в школі. Ключові слова: активізація діяльності, пізнавальна діяльність, стимулювання навчання, ігрові технології, інтерактивні методи викладання, технології та методики, навчальний процес, методи викладання іноземних мов.Item Специфіка викладання іноземної мови у літньому таборі(Сумський державний університет, 2019) Лазуткіна, Ю.А.Актуальність роботи зумовлена, по-перше, необхідністю й популярністю вивчення іноземних мов, по-друге, тим, що позаурочна діяльність є важливою складовою навчально-виховного процесу, але на сьогодні їй приділяється невелика увага, а окремі позакласні заходи є епізодичними і не носять цілісного, систематичного характеру; через що значно зменшується ефективність. Мета: з’ясувати особливості та проблеми викладання іноземної мови у літньому таборі та запропонувати шляхи вирішення. Теоретичне значення: у роботі розкривається суть позаурочної діяльності. Літній табір, як форма такої роботи, здатен розвинути у дітей важливі здібності й допомогти у навчальному процесі, а заняття з іноземної мови у таборі сприймаються і засвоюються легше, ніж в умовах навчання в школі. При написанні роботи було використано такі методи: метод педагогічного спостереження, метод порівняння, метод узагальнення, аналіз. На прикладі пришкільного табору «Радість» було проаналізовано, які існують шляхи вирішення проблем. Цікавість програми забезпечувалася ігровою формою навчання. Проблема обмеженого часу була вирішена таким чином: впродовж курсу занять учні здійснили віртуальну подорож тематичними планетами, на кожній із яких діти повторили вивчену або познайомилися із новою лексикою. Акцент був зроблений на опрацювання лексики. На заняттях застосовувалися три основні форми роботи: загальнокласна, групова та індивідуальна. Під час проведення заходів використовувалися сучасні технології, ігри, конкурси, вікторина, що дало позитивний результат: діти зацікавилися англійською мовою, докладали зусиль, щоб правильно виконати завдання та збагатили лексичний запас.Item Естетичне виховання на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Гордієнко, К.О.Мета: обґрунтувати педагогічні умови формування та розвитку естетичного виховання учнів на заняттях з іноземної мови, аналіз основних методів, які використовує викладач під час навчання. Теоретичне значення: визначення ролі іноземної мови у процесі розвитку естетичного виховання; виявлення естетичного потенціалу іноземних мов у навчальних закладах та ролі викладача у формуванні естетичного виховання учнів у процесі вивчення іноземної мови.