Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Досвід в структурі компетентності особи
    (Гнозис, 2014) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті проаналізовано підходи до означення понять “досвід” та “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями. Показано, що досвід в моделі компетентності має об'єктивний зміст, він інтегрує в єдине ціле засвоєні людиною знання та окремі дії, способи і прийоми розв’язування задач. Досвід є центральною компонентою компетентності. Формування компетентності у навчально-пізнавальній діяльності здійснюється через формування досвіду цієї діяльності.
  • Item
    Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу
    (Кримський гуманітарний університет, 2014) Головань, М.С.
    У статті розглянуто сутність професійної компетентності, запропоновано модель професійної компетентності викладача вищого навчального закладу, подано аналіз її структурних компонентів. Склад і зміст компетенцій викладача вищого навчального закладу визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду викладача ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційних характеристик посад професорсько-викладацького складу ВНЗ.
  • Item
    Сутність та структура математичної компетентності
    (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013) Головань, М.С.
    Здійснено аналіз означень математичної компетентності учнів і наведено означення математичної компетентності як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі математичні знання, уміння, навички, досвід математичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати математичні проблеми і завдання, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності.
  • Item
    Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах
    (Сумський державний університет імені А.С.Макаренка, 2012) Головань, М.С.
    Проаналізовано особливості упровадження компетентнісного підходу у вищій професійній освіті, виявлено суперечності та вказано на шляхи їх вирішення.
  • Item
    Математичні компетентності чи математична компетентність?
    (Виробничо-видавниче підприємство «Мрія», 2012) Головань, М.С.
    Здійснено аналіз означень математичної компетентності учнів і наведено означення математичної компетентності як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі математичні знання, уміння, навички, досвід математичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати математичні проблеми і завдання, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності. Переконливо доведено, що термін “математична компетентність” потрібно вживати в однині.
  • Item
    Знання як педагогічна категорія
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2008) Головань, М.С.
    Здійснено системний аналіз поняття “знання”, описано його структуру, види, рівні, функції, якості. Наведено порівняння знання наукового та навчального.
  • Item
    Використання методу проектів у процесі вивчення інформатики та комп’ютерної техніки в економічному вузі
    (Видавничий відділ НМетАУ, 2003) Головань, М.С.
    У статті розглянуто застосування методу проектів у процесі вивчення інформатики та комп’ютерної техніки в економічному ВНЗ. Для студентів пропонуються завдання розробити проект з певної предметної галузі економіки з використанням програм пакету Microsoft Office. На прикладі конкретного проекту описано методику роботи студентів над проектом.
  • Item
    Метод проектів як засіб формування інформатичної компетентності майбутніх економістів
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2006) Головань, М.С.
    У статті проаналізовано метод проектів як засіб формування інформатичної компетентності у студентів економічних вузів. Сформульовано вимоги і особливості використання методу проектів у процесі навчання інформатики і комп’ютерної техніки.
  • Item
    Удосконалення фундаментальної підготовки з інформатики студентів економічних вузів
    (Видавничий відділ НацМетАУ, 2002) Головань, М.С.
    На основі аналізу інформатики як наукової дисципліни у статті визначається зміст інваріантної частини теоретичної інформатики, яка припускала б її включення до вузівського навчального курсу для студентів економічного напряму підготовки.
  • Item
    Система компетенцій випускника вищого навчального закладу напряму підготовки “фінанси і кредит”
    (Інститут вищої освіти НАПН України, 2011) Головань, М.С.
    Розкрито зміст системи компетенцій майбутніх фахівців з фінансів і кредиту, формування яких передбачається у процесі навчання у вищому економічному навчальному закладі.