Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
15 results
Search Results
Item Стан фізичної підготовленості студенток І курсу ВНЗ(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Шаповал, М.С; Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто рівень фізичної підготовленості дівчат студенток, що навчаються у ВНЗ. Наведено аналіз публікацій про рівень фізичної підготовленості абітурієнтів, студентів ВНЗ. У експерименті взяли участь дівчата студенти І курсу Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» віком 16-18 років. Контрольні тестування проведені у вересні місяці протягом 2010, 2011, 2012 років за восьми видами рухових здібностей. Використано графічний спосіб зображення, який дозволив краще зрозуміти рівень фізичної підготовленості студентів дівчат. Встановлено незадовільний рівень фізичної підготовленості, що є і буде проблемою в навчальній і професійній діяльності. Визначено неефективність існуючої системи фізичного виховання в школах, ліцеях.Item Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Проблеми підходів до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів(ХДАДМ, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychДосліджено проблеми існуючих підходів, програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів в історичному аспекті і сучасних умовах. Проведено анкетування 4600 студентів, встановлено неефективність сучасного нормативного підходу до системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. Розроблено теоретично-методичні концептуальні основи професійно-прикладної фізичної підготовки у відповідності до стандартів вищої освіти, а також особисто орієнтовані варіативні програми. Проведено педагогічний експеримент, в якому підтверджується ефективність запропонованої програми професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Проблемне поле професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів в руслі Болонського процесу(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychСучасне виробництво, інформаційне суспільство, нові економічні відносини зменшують частку фізичної праці і вимагають перегляду структури, змісту і направленості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів. Необхідність виконання студентами вузу великого обсягу навчальної роботи в умовах дефіциту часу, явного зниження адаптаційних механізмів призводить до прогресуючого погіршення їх здоров'я, в результаті чого більше 50 % студентів мають низький рівень кондиційної фізичної підготовленості, що в майбутньому призводить до неспроможності якісно працювати на виробництві. Це, звичайно, є проблемою для професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів.Item Професіограма випускників Української академії банківської справи у відповідності з кар’єрними очікуваннями(Харківська державна академія фізичної культури, 2006) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychДосліджено особливості професіограми випускників Української академії банківської справи Національного банку України відповідно до кар’єрних очікувань. Фізична і розумова працездатність студентів мають спільну фізіологічну основу систем забезпечення, пов’язаних між собою.Тому низький рівень професійно-прикладної фізичної підготовки може негативно впливати на ефективність засвоєння студентами навчальних програм із спеціальності, а в подальшому – на можливість бути працездатним спеціалістом. В програмі професійно-прикладної фізичної підготовки необхідно моделювати ситуації впливу спортивної діяльності на формування особистостей студентів-випускників через виконання ними обов’язків лідерів команд інструкторів, суддів та ін.Item Системний підхід до створення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуті проблеми використання системного підходу при створенні системи ППФП студентів в Українській академії банківської справи Національного банку України. Дослідження виконане згідно із зведеним планом науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури і спорту на 2006-2010 рр. Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту за темою "Теоретико-методичні основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів".Item Професіограма спеціалістів банківської справи як модельно-цільова характеристика фізичної підготовки студентів(Харківське обласне відділення національного Олімпійського комітету України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2006) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychПредставлені дослідження професіограми спеціалістів банківської справи обласних регіональних відділень Національного банку України. При обробці результатів дослідження використано графічний спосіб зображення, тому що графічне зображення дає найбільш повне уявлення про результати дослідження, можливість краще зрозуміти суть досліджуваних процесів, виявити загальний характер функціональної залежності. Для графічного зображення використовувалась система прямокутних координат.Item Систематизація ППФП у відповідності з напрямками(Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychТеоретично обґрунтовано, систематизовано, напрямки підготовки спеціалістів у ВНЗ у відповідності з ППФП.Item Оптимальний руховий режим при проектуванні ППФП студентів вузів економічного профілю(Харківська державна академія фізичної культури, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaДосліджено оптимальний руховий режим в системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів УАБС НБУ.Item Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів(Харківське обласне відділення національного Олімпійського комітету України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychАктуальність теми дослідження полягає в тому, що підвищення розумової працездатності студентів базується на фізіологічних механізмах які вдосконалюються при підвищенні фізичної працездатності головним з яких є оптимізація синхронізуючих впливів, параметри ЕЕГ. Розуміння і вірна інтерпретація різноманітних процесів, які проходять в організмі студентів, а також цілеспрямоване управління ними неможливо без знання природи біологічних римів. Біологічний годинник є одним з основних механізмів який забезпечує максимальну економізацію ресурсів організму студентів, відповідним за підтримку стійкої динамічної рівноваги внутрішнього (ендогенного) і зовнішнього (екзогенного) середовища. На підставі наявних експериментальних є підстави рахувати, що організм на протязі доби по різному буде реагувати на навантаження. А найбільше слабою людина виявляється о 2-5 годині, а потім між 12-14 годинами, в той же час найбільш сильною – ранком з 8 до 12 години, і вдень з 14 до 17 години.Інтегровані знання про динаміку розумової працездатності дають можливість цілеспрямовано вирішувати проблему, індивідуалізації ППФП студентів, необхідності навчання умінню володіти собою, пізнати самого себе і керувати своїми емоціями в різних стресових ситуаціях, оптимізувати свій психофізіологічний стан під час навчального процесу і в подальшій виробничій діяльності. При обробці результатів дослідженнями використовувались методи графічного зображення. Графічне зображення дає найбільш наочне уявлення про результати тестування студентів, дає можливість краще зрозуміти суть функціональної залежності між розумовою працездатністю і тривалістю навчального дня, встановити динаміку максимальних і мінімальних показників розумової працездатності.