Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Стаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.
  • Item
    Реалізація концепції змішаного навчання при викладанні англійської мови у вищій школі
    ("РОДОВІД", 2018) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    У статті розглядаються актуальність впровадження змішаного навчання у освітній процес, його переваги, моделі та перспективи в контексті викладання англійської мови. Продемонстровані можливості оптимізації процесу викладання англійської мови у вищому навчальному закладі. Наведені приклади роботи з онлайн-ресурсами та сервісами, які є оптимальними як для індивідуальної роботи, так і для групової діяльності студентів. Аргументується твердження про те, що поєднання традиційних методів навчання і онлайн технологій є ефективним засобом оптимізації, інтенсифікації та індивідуалізації процесу викладання англійської мови. Робиться висновок, що змішане навчання сприяє підвищенню якості мовної підготовки студентів, а також створює передумови для реалізації концепції безперервної самоосвіти протягом всього життя.
  • Item
    Integrating online educational applications in the classroom
    (Pomerian University in Slupsk, Poland, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna
    Впровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.
  • Item
    Підвищення мотивації студентів немовних факультетів до вивчення французької мови як другої іноземної
    (СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою навчання у вищому навчальному закладі є не тільки оволодіння тією чи іншою професією, але й формування і розвиток якостей, які б сприяли професійному і особистісному зростанню. Відповідно, для досягнення цієї мети, студент повинен мати високий рівень мотивації до вивчення предметів, зокрема, іноземної мови.
  • Item
    Інформаційні технології у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей
    (НАУ, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Професійно-орієнтоване навчання обумовлює використання активних форм і методів, які б дозволили імітувати професійну діяльність. При визначенні змісту навчання і підборі матеріалу мають бути враховані як потреби студентів, так і їх очікування. Одним із шляхів вирішення цієї задачі є використання інформаційних технологій. З точки зору викладання мов, переваги цього процесу є багаторівневими.
  • Item
    Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою статті є розгляд міжнародного досвіду використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов для студентів немовних факультетів. Критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних викладачів іноземних (англійської і французької) мов дозволили зробити акцент на доцільності впровадження новітніх підходів до викладання іноземних мов, зокрема, професійного спрямування. Практичне значення статті полягає в ефективності методів, розглянутих в статті, можливості їх застосування. Беручі до уваги особливості цих методів, видається необхідним подальше вивчення впливу сучасних технологій на особистісний розвиток майбутнього фахівця.
  • Item
    Підвищення ефективності самостійній роботі студентів при вивченні іноземних мов професійного спрямування шляхом використання інформацйних технологій
    (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2012) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Зміни у підході до викладання іноземних мов обумовлені освітніми, соціологічними факторами, а також факторами часу. Все більше установ, як освітніх, так і підприємств, звертають увагу на знання, вміння і навички, якими людина володіє саме на даний момент, незважаючи на здобуті дипломи. Важливими вважаються етапи мовної освіти, тобто поступове вдосконалення , що і обумовлює спрямування до «освіти протягом всього життя».
  • Item
    Les technologies de l'information dans l’enseignement du français des affaires
    ("Бял ГРАД-БГ", 2012) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Скарлупина, Юлия Анатольевна
    Avec l'entrée de nouvelles technologies dans le domaine de l'enseignementet de l'apprentissage, il est important de profiter de leurs apports dans le domaine de français des affaires.
  • Item
    Роль викладача ділової іноземної мови в процесі запровадження європейських стандартів вищої освіти
    (Міністерство освіти і науки України, 2011) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою навчання діловій іноземній мові у немовному вузі є формування у студен¬тів професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції. Для досягнення даної мети викладач має використовувати новітні методи навчання, що поєднують комунікативні та пізнавальні цілі.
  • Item
    Формування та розвиток навичок самоорганізації студентів при вивченні ділової іноземної мови у вищому навчальному закладі
    (2011) Атанасова, М.П.; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Питання організації самостійної роботи при вивченні іноземних мов стоїть у ряду дуже важливих проблем. Розвиток навичок самостійної роботи як дома, так і на заняттях пояснюється актуальною потребою оптимізувати процес навчання. Автори ставлять за мету привернути увагу до факторів та умов, що забезпечу¬ють підготовку до майбутньої самореалізації студентів.