Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Reforming the education system to prevent labor migration(LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2020) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Dipra, JhaThe world economy is in an unprecedented situation, caused by the COVID-19 pandemic and the health care crisis. It’s currently difficult to predict all the consequences, but there are undoubtful changes in migration flows, unemployment and poverty increase, and their impact on national economies and globally. The paper aimed at analyzing the cases of educational reforms in different countries, revealing new trends in education and learning that may prevent labor migration or mitigate it. To support feasibility of the study, a bibliometric analysis was implemented on the basis of Scopus tools and VOSviewer software. In this paper, the content analysis of several cases in a sphere of educational reform was performed, namely educational systems of some EU countries and their former members (UK, France, Finland) as well as the most developed world economies (USA, China, and Japan). The distance learning is considered as fundamentally necessary in today’s conditions and a milestone of the global educational system development. The paper investigates the essence and distribution of mass online courses as a typical type of distance learning. The case of virtual exchange that was managed and organized by several institutions within the COIL initiative was also analyzed the alternative to traditional learning. The recommendations about the further development of educational systems were made, as well as suggestions about the competitiveness of national economies due to the migration process.Item Реформування системи освіти для запобігання трудовій міграції(Сумський державний університет, 2021) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Дейнека, Ольга Валеріївна; Дейнека, Ольга Валерьевна; Deineka, Olha Valeriivna; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena Anatoliivna; Люта, Ольга Василівна; Лютая, Ольга Васильевна; Liuta, Olha Vasylivna; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Аніщенко, О.В.; Прийма, С.М.; Захарченко, В.М.; Маслак, О. І.; Гришко, Н.Є.; Яковенко, Я.Ю.; Лівенцова, К.В.; Цвірко, О.О.У монографії наведено теоретико-методологічні й прикладні підходи щодо реформування системи освіти, вдосконалення діяльності провайдерів освітніх послуг з урахуванням вимог сучасного ринку праці, а також механізмів зменшення міжнародних міграційних потоків. У виданні розглянуто питання підвищення внутрішнього та зовнішнього оцінювання освітніх програм як інструменту підвищення конкурентоспроможності закладів освіти. Особливу увагу приділено визначенню результатів неформального й інформального навчання як освітніми установами, так і незалежними інституціями. У роботі запропоновано методичний підхід до мапування зон компліментарності стейкхолдерів в умовах реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції.Item Economic Inequality - Trends, Traps and Trade-offs(River Publishers, 2021) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Бхандарі, Медані Прасад; Бхандари, Медани Прасад; Bkhandari, Medani Prasad; Man, B.Bk; Polumiienko, S.; Zharova, L.; Eremeeva, N.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Пахненко, Олена Михайлівна; Пахненко, Елена Михайловна; Pakhnenko, Olena Mykhailivna; Рубанов, Павло Миколайович; Рубанов, Павел Николаевич; Rubanov, Pavlo Mykolaiovych; Sanchez, C.; Хлобистов, Євген Володимирович; Хлобыстов, Евгений Владимирович; Khlobystov, Yevhen Volodymyrovych; Horoshkova, L.; Atisa, G.; Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Павленко, Олена Олексіївна; Павленко, Елена Алексеевна; Pavlenko, Olena Oleksiivna; Мирошниченко, Юлія Олександрівна; Мирошниченко, Юлия Александровна; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Пономаренко, Оксана Сергіївна; Пономаренко, Оксана Сергеевна; Ponomarenko, Oksana Serhiivna; Bkhandari, P.У книзі «Економічна нерівність - тенденції, пастки та компроміси» представлені невивчені питання економічної нерівності, включаючи тематичні дослідження різних країн. Нерівність є хронічним фактором розколу суспільства. Загальновідомо, що нерівність (наприклад, економічна, соціальна, культурна, релігійна, географічна тощо) була повсюдною в людському суспільстві. Нерівність може бути виявлена в кожній родині, кожній громаді та кожній нації, а отже, і в усьому світі. Нерівність є основною причиною політичної, економічної, соціальної нестабільності та породжує кризи та конфлікти всередині суспільства. Основною причиною нерівності є нерівний, нерівномірний, упереджений, орієнтований на владу розподіл людських економічних, соціальних, політичних, культурних і духовних потреб людини. У редакційній книзі розглядаються основні параметри соціально-економічних проблем нерівності та зосереджується на ключових економічних проблемах нерівності, а саме: розподіл доходу та багатства, справедливість і рівність результатів та рівність можливостей. Економічна нерівність вимірюється багатством, диспропорціями доходів у розподілі та моделях споживання в конкретній місцевості. Здебільшого нерівність вимірюється за допомогою різних статистичних інструментів, включаючи коефіцієнт Джіні, індекс людського розвитку, скоригований на нерівність, співвідношення 20:20, коефіцієнт Пальми, індекс Гувера, оцінка Галта, коефіцієнт варіації, індекс Тейла, частка заробітної плати тощо. Однак не всі доходи можна виміряти за допомогою цих інструментів. Використовуючи тематичні дослідження, ця книга заохочує нас переглянути економічний розвиток через призму зростання нерівності та диспропорції. Економічне зростання саме по собі є непропорційним, і зусилля вчених, практиків і політиків мають бути спрямовані на розширення прав і можливостей маргіналізованих верств суспільства таким чином, щоб «ніхто не мав залишатися позаду» (гасло ООН). Основні виклики та фокус кожного розділу різні, але в поєднанні вони дають комплексне розуміння явища економічних аспектів нерівності. Ця книга буде корисна політикам, соціальним та екологічним активістам, агенціям, освітянам і практикам у сфері економічної нерівності. Методологія дослідження може бути відтворена та використана майбутніми дослідниками у цій галузі.Item Reforming the education system to prevent labor migration(LLC “СPС “Business Perspectives”, 2020) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Котенко, С.І.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Джа, ДіпраThe world economy is in an unprecedented situation, caused by the COVID-19 pandemic and the health care crisis. It’s currently difficult to predict all the con sequences, but there are undoubtful changes in migration flows, unemployment and poverty increase, and their impact on national economies and globally. The paper aimed at analyzing the cases of educational reforms in different countries, revealing new trends in education and learning that may prevent labor migration or mitigate it. To support feasibility of the study, a bibliometric analysis was implemented on the basis of Scopus tools and VOSviewer software. In this paper, the content analysis of several cases in a sphere of educational reform was performed, namely edu cational systems of some EU countries and their former members (UK, France, Finland) as well as the most developed world economies (USA, China, and Japan). The distance learning is considered as fundamentally necessary in today’s condi tions and a milestone of the global educational system development. The paper investigates the essence and distribution of mass online courses as a typical type of distance learning. The case of virtual exchange that was managed and organized by several institutions within the COIL initiative was also analyzed the alternative to traditional learning. The recommendations about the further development of educational systems were made, as well as suggestions about the competitiveness of national economies due to the migration process.Item Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень(Сумський державний університет, 2020) Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Литвин, Марина Валентинівна; Литвин, Марина Валентиновна; Lytvyn, Maryna Valentynivna; Мареха, Ірина Сергіївна; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych; Скляр, Ірина Дмитрівна; Скляр, Ирина Дмитриевна; Skliar, Iryna Dmytrivna; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaЗапропоновані кейси поєднують у собі декілька цілей під час проведення тренінгів зі сталого розвитку: навчають структурувати інформацію і розуміти зміст окремих Цілей сталого розвитку; формують вміння визначати можливі наслідки та виявляти можливі перешкоди в досягненні Цілей сталого розвитку; показують можливості оптимального вибору та способи досягнення цілей в умовах множинності варіантів рішення. Ситуаційні вправи в поєднанні з теоретичним матеріалом, що викладається в межах тренінгу, можуть використовуватися у трьох основних напрямках: використання на початку заняття з певної Цілі сталого розвитку дозволить ознайомитися з питаннями та проблемами, які пропонується розглянути в теоретичному матеріалі; використання в кінці теоретичної частини дасть змогу зрозуміти, як можна використовувати розглянуті теоретичні моделі та підходи до розв’язання конкретних проблем; протягом всього тренінгу пояснювати проблеми, що виникають у процесі досягнення Цілей сталого розвитку, на прикладі конкретних ситуаційних вправ.Item The European Union experience regarding the education policy for intercultural city development(Сумський держвний університет, 2019) Майборода, Тетяна Миколаївна; Майборода, Татьяна Николаевна; Mayboroda, Tetyana; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Зайчик, К.O.; Зайчик, Е.O.; Zaichyk, K.OThe article analyzes the trends of the European Union's education policy in the field of intercultural dialogue and intercultural development. The chronology of the intercultural education, the transformation of the terms interculturalism is presented, the main legislative acts of the Council of Europe, European conventions, UNESCO documents are analyzed. The basic principles of intercultural education, which form the basis for the development of appropriate education policies, are summarized. The paper proposes the next stage of the interculturalism evolution – the intercultural cities network movement. Sumy city has joined the network but there is a new stage of intercultural education is needed.