Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
15 results
Search Results
Item Глобализация и инновации в образовании: аргументы "за" и "против"(Тернопольский национальный педагогический университет им. Владимира Гнатюка, 2016) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna; Карпова, В.Н.Аналізуються тенденції формування та перспективи розвитку сучасної парадигми в освіті. Проводяться паралелі між класичними та інноваційними моделями навчання в контексті розгляду основних характеристик цифрового освітнього середовища, в якому розгортаються сучасні педагогічні процеси. Висвітлюються деякі аспекти глобальної проблеми комп’ютеризації навчання, пов’язані з впровадженням формату дистанційної освіти, створенням нейромережі (нейронету) та розповсюдженням ідей нейрокомунікації, переходом на цифрові носії інформації, орієнтацією національних систем освіти на транснаціональний бізнес. Розглядаються варіанти екстраполяції положень сучасної цифрової педагогіки на їх практичне втілення у методиці навчання іноземних мов із фокусом на розвиток когнітивно-особистісного потенціалу студента.Item Оним как знаковая сущность: значение, содержание и "семантическая память"(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2015) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla VadymivnaУ статті специфіка смислової структури власної назви розглядається з позицій визнання її згорнутим текстом особливого роду. Екстраполяція методології дослідження тексту на аналіз природи імені дозволила виявити діалектику взаємодії таких категорій як «значення» та «зміст» у семантичному просторі оніма.Item Teacher Roles in Teaching Foreign Languages: Retrospective Analysis and Insights into the Future(Національний університет "Острозька академія", 2015) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla VadymivnaУ статті наведено історичний екскурс у розвиток підходів до викладання іноземних мов. Концептуальні ознаки кожного з підходів охарактеризовано в термінах методів та прийомів, типових в межах розглянутих методологічних парадигм. Особливу увагу приділено професійним компетенція та ролям, що притаманні вчителю в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов.Item Ділова кореспонденція : рекомендації до написання та оцінювання(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Дорда, Світлана Володимирівна; Дорда, Светлана Владимировна; Dorda, Svitlana Volodymyrivna; Соколова, І.В.; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna; Бокун, І.А.Посібник містить систему вправ, покликаних розвинути вміння студентів ефективно спілкуватись англійською мовою як мовою міжнародної комунікації. Наявні в посібнику деталізовані пояснення сутності основних критеріїв оцінювання письма допоможуть тим, хто вивчає англійську мову, усвідомити базові стратегії продукування письмового тексту відповідно до норм мовної системи та соціокультурних вимог сучасного ділового світу. Матеріали видання також стануть у пригоді викладачам іноземної мови під час розробки ними завдань для оцінювання вмінь письма. Призначений для студентів економічних і правових спеціальностей немовних вузів.Item Текст імені в тексті культури: антропонімічні етюди(Київський національний лінгвістичний університет, 2011) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla VadymivnaУ статті онтологічний статус власної назви як згорнутого національно-культурного тексту розглянуто через інтерпретацію закодованого в її внутрішній формі лінгвокультурного потенціалу. Думку про текстову природу оніма доведено на основі аналізу елементів антропонімічних систем стародавніх кельтів та англосаксів. Фрагменти ономасіологічного простору англійських імен кельтського та германського походження пояснюються в контексті загальних світоглядних засад міфопоетичної свідомості.Item Фреймовая репрезентация знаний в прототипической ситуации "Наречение ребенка именем" (на материале английских личных имен)(Киевский государственный лингвистический университет, 1998) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповськая, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla VadymivnaВ статье антропоним как свернутый текст рассматривается в терминах концептуального анализа его семантической структуры. Моделируется фрейм прототипической ситуации "Наречение ребенка именем", анализируются закономерности языковой репрезентации его слотов.Item Фрейм как структура представления знаний в антропонимической системе (на материале английских личных имен)(Минский государственный лингвистический университет, 1998) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla VadymivnaАнглийская антропонимическая система рассматривается в терминах положений когнитивной семантики. Моделируется прототипическая ситуация "Наречение ребенка именем". Анализируются закономерности языковой репрезентации слотов предложенного концептуального фрейма.Item Національний тест з іноземної мови: ознаки і перспективи розробки(Ленвіт, 2007) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna; Квасова, О.Г.У статті розглядаються проблемні питання розробки мовних тестів. Національна концепція незалежного оцінювання з іноземних мов аналізується у контексті вимог "Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти" до викладання іноземних мов та оцінювання рівня сформованості іншомовних навичок.Item Текст імені у тексті культури: антропонімічний етюд(Ленвіт, 2010) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla VadymivnaУ тезах інтерпретується лінгвокультурний потенціал, закодований у внутрішній формі анлійських власних імен. За своїми семантичними та функціональними ознаками останні визначаються як згорнуті національно-культурні тексти.Item Концептуальна метафора як когнітивний механізм формування номінацій "Кохання"(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2005) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna; Дука, М.В.У статті розглядається когнітивне підгрунтя формування метафоричних номінацій концепту "Кохання" в англійській мові. Когнітивна метафора як механізм концептуалізації світу індивідом-мовною особистістю та базові концептуальні принципи її утворення в аналізованих мовних формах також знаходяться у фокусі дослідження.