Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Використання моделі “змішаного навчання” під час викладання іноземної мови у немовному вузі(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Чепурних, Г.К.; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaУ статті розглядаються основні моделі “змішаного навчання ” в системі викладання іноземних мов у вузі, де іноземна мова не являється спеціалізацією. Надаються різні трактування змішаного навчання. Визначаються завдання й переваги змішаного навчання в навчальному процесі ВНЗ. Зазначається актуальність проблеми використання технології змішаного навчання у сучасному українському вищому навчальному закладі. Наголошується, що змішане навчання є пріоритетною формою навчання у сучасних навчальних умовах.Item Використання мобільних додатків під час вивчення іноземних мов(Гнозіс, 2017) Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСьогоднішнє суспільство мобільне та глобальне. Реалізація інформаційних технологій є необхідною умовою ефективного навчання іноземних мов в сучасних умовах. Інноваційні технології дають як викладачеві, так і студентам не тільки можливість отримати доступ до необмежених джерел інформації, але й знаходити нові шляхи взаємодії, побачити актуальність мовного курсу та можливості її практичного використання. Дана стаття стаття присвячена актуальним питанням навчання за допомогою мобільних додатків та їх практичне використання під час уроку.Item «Blended learning» як один з методів викладання іноземних мов(Видавничий дім "РОДОВІД", 2018) Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСектор вищої освіти змінюється. Сьогоднішнє навчальне середовище більш інтерактивне, ніж будь-коли раніше. Технології та цифрові інструменти трансформують методи навчання, покращують викладання в школах, коледжах та університетах. Студенти більше не обмежуються географічними межами, і завдяки повсюдності мобільних пристроїв вони навчаються за допомогою нових методів і очікують, що навчальні заклади підтримають ці виклики сьогодення.Item Міжкультурна комунікація в парадигмі глобалізації навчання(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСтаття стосується проблем комунікативного підходу у вивченні іноземної мови. Оволодіння іноземними мовами нерозривно пов’язано з національною культурою та розвитком міжкультурної компетенції. Одним з найбільш істотних змін у вивченні мови і навчання протягом останніх двох десятиліть стало визнання міжкультурної компетенції в якості ключового компонента. Ця зміна в значній мірі трансформувала характер досвіду викладання і навчання мовам.Item Особливості розвитку вищої освіти в умовах інтеграції(Інститут вищої освіти НАПН України, 2011) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaПоряд з іншими напрямами Європейської інтеграції культурно-освітній та науково-технічний займають особливе місце, зумовлене потенціальною можливістю досягти вагомих успіхів у інтеграційному процесі саме на цих напрямах. Вони охоплюють галузі середньої та вищої освіти, перепідготовку кадрів, науку, культуру, мистецтво, технічну та технологічну сфери. Необхідність реформування системи освіти України, її удосконалення і підвищення рівня якості є найважливішою соціокультурною проблемою, яка значною мірою обумовлюється процесами глобалізації.Item Формування наукового світогляду студентів вищих навчальних закладів(Бял ГРАД - БГ ООД, 2012) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaУ статі визначено сутність поняття «науковий світогляд», яке розуміється як складне утворення внутрішнього світу особистості, що будується на базі узагальнених наукових знань у вигляді наукової картини cвіту, а також виявлено педагогічні умови, що впливають на ефективність формування наукового світогляду студентів.Item Проектне навчання на уроках іноземної мови(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaМетод проектів надає нові можливості вирішення складних методичних завдань. Для успішного впровадження проектів у навчальний процес необхідно урахування специфіки конкретної навчальної дисципліни та особливості кожного типу проектів. Становлення нової генерації висококваліфікованих випускників вузів, що володіють проектними здібностями, є одним із стратегічних орієнтирів у модернізації освіти.