Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
19 results
Search Results
Item Benefits of Information and Communication and Communication Technologies (ICT) for Developing Language Skills(Міжнародний гуманітарний університет, 2021) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСтаття присвячена використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у вивченні іноземних мов в вищих навчальних закладах. Обґрунтовується доцільність та практичність їх використання у процесі оволодіння іноземною мовою. Розглядаються навчальні функції, які реалізуються через використання інформаційно-комунікаційних технологій. Присутність інформаційно-комунікаційних технологій в освіті дозволяє створювати нові способи навчання для студентів та викладачів, оптимізує організацію навчального процесу шляхом постійного залучення сучасних цифрових технологій в якості невід'ємної складової навчання. Визначені переваги ІКТ для розвитку мовних навичок у процесі оволодіння іноземною мовою. Сектор вищої освіти постійно змінюється. Трансформаційні процеси в освіті включають впровадження різноманітних інновацій. Більше того, інформаційно-комунікаційні технології роблять можливим взаємодію не тільки в класі, але й в Інтернеті. Однією з головних причин, чому багато підприємств досі ефективно працюють (освіта, адміністрація, банки, страхування тощо), є використання інформаційно-комунікаційних (ІКТ) технологій, що полегшують дистанційну роботу та навчання. Навчальні заклади використовують ІКТ для створення альтернативних способів навчання за допомогою цифрових технологій та інтернет-ресурсів для викладачів. Відеодзвінки, обмін файлами, віддалений доступ до навчального центру та платформ дозволяють співпрацювати студентам та вчителям усіх вікових груп. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) роблять спільну роботу студентів взаємовигідною. Існує безліч зручних інструментів, якими можна скористатися під час онлайн-навчання. Відкриті освітні ресурси не обмежуються використанням таких освітніх платформ, як Британська Рада, BBC та Cambridge English. Пояснення граматики, введення нової лексики або теми для обговорення мозкових штурмів також можна зробити за допомогою таких платформ, як Flippity, Vizia, LyricsTraining, Audacity, Moodle та інші. Річ у тім, що ІКТ дозволяють користувачам створювати власний контент, що є цінною можливістю як для вчителя, так і для студента.Item The Role of Economic Development in Migration Processes(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Ткаченко, О.М.; Солодова, Є.Д.Основним капіталом сучасної економіки є людський капітал. Це є носієм інтелектуального капіталу, а також головною рушійною силою Росії інноваційний розвиток. Збереження та розвиток цього капітал є конкурентною перевагою будь-якої країни. Добробут Росії країн залежить від процесів переміщення людського капіталу.Item Використання моделі “змішаного навчання” під час викладання іноземної мови у немовному вузі(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Чепурних, Г.К.; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaУ статті розглядаються основні моделі “змішаного навчання ” в системі викладання іноземних мов у вузі, де іноземна мова не являється спеціалізацією. Надаються різні трактування змішаного навчання. Визначаються завдання й переваги змішаного навчання в навчальному процесі ВНЗ. Зазначається актуальність проблеми використання технології змішаного навчання у сучасному українському вищому навчальному закладі. Наголошується, що змішане навчання є пріоритетною формою навчання у сучасних навчальних умовах.Item Використання мобільних додатків під час вивчення іноземних мов(Гнозіс, 2017) Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСьогоднішнє суспільство мобільне та глобальне. Реалізація інформаційних технологій є необхідною умовою ефективного навчання іноземних мов в сучасних умовах. Інноваційні технології дають як викладачеві, так і студентам не тільки можливість отримати доступ до необмежених джерел інформації, але й знаходити нові шляхи взаємодії, побачити актуальність мовного курсу та можливості її практичного використання. Дана стаття стаття присвячена актуальним питанням навчання за допомогою мобільних додатків та їх практичне використання під час уроку.Item «Blended learning» як один з методів викладання іноземних мов(Видавничий дім "РОДОВІД", 2018) Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСектор вищої освіти змінюється. Сьогоднішнє навчальне середовище більш інтерактивне, ніж будь-коли раніше. Технології та цифрові інструменти трансформують методи навчання, покращують викладання в школах, коледжах та університетах. Студенти більше не обмежуються географічними межами, і завдяки повсюдності мобільних пристроїв вони навчаються за допомогою нових методів і очікують, що навчальні заклади підтримають ці виклики сьогодення.Item Advantages of New Technologies in Teaching Foreign Languages(Sumy State University, 2017) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaWe all use language – and many of us have strong views about it; we have all been educated – and we all have strong views about that. Yet language is full of puzzles that experience alone cannot solve – and one of the greatest of these is its relationship with the whole educational process.Item Integrating online educational applications in the classroom(Pomerian University in Slupsk, Poland, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaВпровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.Item Міжкультурна комунікація в парадигмі глобалізації навчання(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСтаття стосується проблем комунікативного підходу у вивченні іноземної мови. Оволодіння іноземними мовами нерозривно пов’язано з національною культурою та розвитком міжкультурної компетенції. Одним з найбільш істотних змін у вивченні мови і навчання протягом останніх двох десятиліть стало визнання міжкультурної компетенції в якості ключового компонента. Ця зміна в значній мірі трансформувала характер досвіду викладання і навчання мовам.Item Innovative method of teaching – new way of education development(Вид-ць Панасенко І. М., 2012) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaThe main objective of the higher education institution at the present stage is to train specialists capable of non-standard, flexible and timely response to changes taking place in the world. Therefore, to prepare students for professional careers in the future innovative methods of teaching at the university are used. Innovative methods are allowed to change the role of a teacher who is not only a holder of knowledge, but also a mentor, initiating creative searches of students.Item Особливості розвитку вищої освіти в умовах інтеграції(Інститут вищої освіти НАПН України, 2011) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaПоряд з іншими напрямами Європейської інтеграції культурно-освітній та науково-технічний займають особливе місце, зумовлене потенціальною можливістю досягти вагомих успіхів у інтеграційному процесі саме на цих напрямах. Вони охоплюють галузі середньої та вищої освіти, перепідготовку кадрів, науку, культуру, мистецтво, технічну та технологічну сфери. Необхідність реформування системи освіти України, її удосконалення і підвищення рівня якості є найважливішою соціокультурною проблемою, яка значною мірою обумовлюється процесами глобалізації.