Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
28 results
Search Results
Item Аналіз конкурентного середовища підприємства(Сумський державний університет, 2025) Пасікута, Т.Ю.В кваліфікаційній роботі досліджено конкурентне середовище підприємства Nestlé Україна як одного з провідних учасників вітчизняного ринку продуктів харчування. Актуальність теми обумовлена зростанням конкуренції, економічною нестабільністю та необхідністю формування ефективної конкурентної стратегії для забезпечення стійкого розвитку підприємства.Item Analysis and justification of an enterprise development strategy(Sumy State University, 2025) Mozhovyy, N.О.У кваліфікаційній роботі проведено поглиблене дослідження теоретичних основ, пов'язаних з формуванням підприємницьких стратегій розвитку ТОВ «Iron House», а також специфіки стратегічного планування у сфері фітнес-послуг. Було проведено комплексний аналіз як внутрішніх, так і зовнішніх факторів, що впливають на спортивний клуб «Iron House», включаючи PEST та SWOT аналізи. Досліджено конкурентне середовище клубу на локальному ринку міста Суми, а також на міжнародній фітнес-арені в Італії. Визначено, що ТОВ «Iron House» має сильні позиції на місцевому ринку завдяки сильній клієнтській базі, високому рівню довіри до бренду, професійній команді тренерів та активній присутності в соціальних мережах. Обґрунтовано необхідність виходу компанії на міжнародні ринки, зокрема, Італії, за моделлю франчайзингу. Розроблено стратегію виходу, яка передбачає поступове впровадження змін, включаючи діджиталізацію внутрішніх процесів (впровадження мобільного додатку, CRM-системи), залучення міжнародних партнерів, запуск пілотних проектів на міжнародному ринку за моделлю франчайзингу та формування міжнародного іміджу бренду «Iron House».Item Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання(Сумський державний університет, 2025) Зоренко, Ю.В.Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі магазину в сільській місцевості). Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості). Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам. Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності впровадження стратегії. Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу.Item Розробка плану просування інтернет-магазину у сфері одягу(Сумський державний університет, 2025) Кутнікова, Д.М.Актуальність теми роботи В умовах сучасного розвитку економіки, підприємства стикаються з постійною необхідністю підвищення ефективності виробничих процесів та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. Одним із ключових аспектів цього процесу є інтернет-магазин одягу, що дозволяє зменшити витрати, підвищити якість послуг та забезпечити стабільне зростання. Об’єкт дослідження – процес інвестиційної діяльності підприємства, спрямований на відкриття інтернет-магазину одягу. Предмет дослідження методи та інструменти обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу. Метою даної роботи є аналіз та обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності виробничих процесів. Методи дослідження: статистичний аналіз для оцінки показників ефективності інвестиційних планів, економіко-математичні методи для розрахунку інвестиційних витрат та чистих грошових потоків, метод порівняння для визначення переваг та недоліків різних видів інтернет торгівлі. У першому розділі розглянуто теоретичні основи бізнес-планування. Другий присвячено аналізу конкурентного середовища та специфіки бізнес-планування в інтернет-галузі. У третьому розділі обґрунтовано бізнес-план створення інтернет-магазину одягу з описом ключових етапів його реалізації.Item Формування економічної стратегії у підприємницькій діяльності(Сумський державний університет, 2024) Сердюк, Р.Ю.Актуальність теми роботи дослідження зумовлена тим, що стратегічне управління, орієнтоване на формування економічної стратегії, забезпечує ефективне використання ресурсів підприємства, його фінансовий розвиток та підвищення рівня адаптивності до змінного ринкового середовища. Це набуває особливого значення в умовах зростаючої конкуренції, глобалізації бізнесу та необхідності впровадження інновацій.Item The of marketing research organization mechanism at the enterprise entering the international market(Sumy State University, 2024) Holubenko, M.А.The purpose of the master's level degree qualification paper is to study the organization of marketing research at ADIDAS, to identify proposals for improving the marketing research system at ADIDAS. To achieve the goal, the following tasks were set: 1. To determine the economic essence and objectives of marketing research; 2. To determine the types and role of marketing research as the basis for determining marketing strategies; 3. To determine the stages of organizing and conducting marketing research in modern conditions; 4. To investigate the financial and economic characteristics of the activities of ADIDAS; 5. To assess the effectiveness of using marketing research results at ADIDAS; 6. To substantiate proposals for improving the enterprise's marketing research system.Item Управління рекламною діяльністю ресторану(Сумський державний університет, 2024) Ващенко, П.С.Кваліфікаційна робота складається з 51 сторінки тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 9 рисунків та списку з 33 використаних джерел. Актуальність теми роботи. Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню управління рекламною діяльністю на ресторані «Козацька Броварня». У сучасних умовах високої конкуренції та швидкої зміни трендів у ресторанному бізнесі, ефективне управління рекламною діяльністю є ключовим фактором успіху. Робота охоплює теоретичні аспекти рекламних стратегій, їх класифікацію та етапи розробки. Метою роботи є визначення актуальних рекламних стратегій для ресторанного бізнесу, аналіз сучасних тенденцій у галузі та розробка рекомендацій для покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Об’єктом дослідження є процес формування рекламних дій для ресторану «Козацька Броварня», а предметом – теоретичні та методологічні аспекти цього процесу. Завдання роботи: визначення сутності рекламної стратегії та її класифікація; розгляд етапів розробки рекламної стратегії; проведення аналізу ринку ресторанів в Україні; аналіз рекламної діяльності ресторану «Козацька Броварня»; дослідження поточного стану рекламної стратегії ресторану; розробка заходів для удосконалення рекламної стратегії ресторану; оцінка ефективності запропонованих заходів. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи просування ресторану «Козацька Броварня» та удосконалення його рекламної стратегії. У першому розділі розглянуто сутність рекламної стратегії та її класифікацію, етапи розробки рекламної стратегії та проведено аналіз ринку ресторанів в Україні. У другому розділі досліджено конкурентне середовище ресторану «Козацька Броварня», його мікро- та макросередовище, досліджено поточний стан рекламної стратегії ресторану. У третьому розділі запропоновано заходи для удосконалення рекламної стратегії ресторану, а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.Item Innovative marketing strategies to stimulate demand in the photo services market: A study of emerging trends(Sumy State University, 2023) Ponomarenko, A.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ тезах досліджено особливості розвитку ринку фотопослуг України, зокрема вплив пандемії COVID-19 на цю індустрію та диверсифікацію диджитал-комунікацій гравців ринку зі споживачами фотосервісних послуг.Item International competitiveness of Ukrainian enterprises in a period of challenges and threats(Sumy State University, 2023) Hlushchenko, D.T.Об’єктом дослідження є міжнародна конкурентоспроможність українських підприємств. Предметом дослідження є теоретичне обґрунтування та практична реалізація стратегій і дій щодо протидії викликам і загрозам, які впливають на міжнародну конкурентоспроможність українських підприємств. Метою кваліфікаційної роботи є визначення викликів та загроз міжнародній конкурентоспроможності українських підприємств, а також розробка дій та стратегій, які допоможуть українським компаніям запобігти можливим проблемам в умовах глобалізації економічних процесів.Item Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій(Сумський державний університет, 2023) Доценко, А.В.Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »