Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 18
  • Item
    Responding to crisis: new elt resources for ukrainian learners in remote classrooms
    (Sumy State University, 2025) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Donik, I.
    The ongoing war in Ukraine has disrupted traditional modes of education, forcing teachers and learners to adapt to remote instruction under unprecedented conditions. In response to these challenges, new English language teaching (ELT) resources (textbooks, teacher’s guides etc.) have been developed to support Ukrainian pupils learning English from a distance. Based on principles of crisis-responsive pedagogy these materials address the challenges of engagement, continuity, and psychosocial support in English language instruction in times of crisis.
  • Item
    Ukrainian language Hub-laboratory for international students as a pedagogical innovation in quality education
    (Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Zumrut, A.
    The research in language pedagogy is determined by searching the most suitable strategies for language teaching in distance learning, in particular Ukrainian as a foreign language. Language Hub-laboratory for international students is definitely an important tool for receiving qualitative education. The aim of the research is to analyze the role of hub-laboratory in teaching Ukrainian language to international students as a pedagogical innovation in quality education.
  • Item
    The impact of the education system on the country's international competitiveness and innovation potential
    (Сумський державний університет, 2023) Sliusarenko, A.D.D.
    Метою дослідження є комплексний аналіз впливу системи освіти на міжнародну конкурентоспроможність та інноваційний потенціал країни. системи освіти на міжнародну конкурентоспроможність та інноваційний потенціал країни. Воно спрямоване на виявлення ключових аспектів взаємодії освітніх процесів з економічною та інноваційною сферами економічною та інноваційною сферами для вироблення конструктивних рекомендацій щодо удосконалення цієї взаємодії. Для досягнення поставленої мети і завдань було використано такі наукові методи дослідження: аналіз статистичних даних з офіційних джерел, таких як Група Світового банку, база даних ОЕСР, а також статистичні дані сервісу Statista. сервіс. Теоретичні та практичні розробки вітчизняних і зарубіжних дослідників також опрацьовано та проаналізовано теоретичні та практичні напрацювання вітчизняних і зарубіжних дослідників. Метод синтезу використовувався для розробки практичних рішень на основі збору та аналізу даних. Інформаційною базою роботи є публікації у фахових періодичних виданнях, матеріали наукових всеукраїнських та міжнародних конференцій; статистичні дані та опитування, у тому числі Групи Світового банку, бази даних ОЕСР, Statista та Всесвітнього економічного форуму.
  • Item
    Prospects and challenges of online education development in Ukraine
    (ТОВ «Фінтехальянс», 2023) Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Sliusarenko, A.D.
    У статті представлено результати дослідження перспектив та викликів розвитку онлайн-освіти в Україні. Метою дослідження є визначення перспектив розвитку сектору онлайн-освіти в Україні, а також виявлення обмежень, які впливають на уповільнення еволюції онлайн-освіти в Україні. Для досягнення поставленої мети необхідно реалізувати наступні завдання: розглянути причини переходу до онлайн-навчання, проаналізувати останні до-слідження, пов'язані з онлайн-освітою як в Україні, так і за кордоном, визначити слабкі та сильні сторони он-лайн-освіти в Україні, дослідити перспективи розвитку онлайн-освіти в Україні, а також виклики, з якими сти-кається українська система освіти сьогодні. Основними методами дослідження є: порівняльний аналіз наукових досліджень, спостереження та аналітичні методи, такі як аналіз статистичних та вторинних даних, наданих вітчиз-няними та зарубіжними дослідниками. У ході дослдження були проаналізовані статистичні дані та літературні джерела, близькі до теми дослідження. Визначено сильні та слабкі сторони системи освіти України. Серед актуальних визначених загроз сьогодення найбільшу роль відіграє pосійське вторгнення в Україну та пов’язані з цим втрати. Було визначено, що ди-станційна освіта характеризується трендовим напрямком у світі та набула популярності в останні роки за причи-ною вимушеної ізоляції населення у зв’язку з пандемією Covid-19. Відмічено зростання кількості навчальних курсів на глобальних онлайн платформах, таких як Coursera. Було визначено, що в Україні наразі немає сильної оформленої системи дистанційної освіти та усвідомленої направленості на навчання впродовж життя. Та все ж Україна почала рухатися у цьому напрямку. Головним гальмівним фактором виступає воєнна ситуація в країні, яка спричиняє недофінансування та недостатню направленість уваги у сектор освіти, також високий рівень ри-зиків для стейкхолдерів та загальна освітня криза в країні.
  • Item
    Assessing oracy skills in online courses
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Ця наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.
  • Item
    Searching for ways to improve the forced distance learning of students
    (Видавничий дім "Гельветика", 2023) Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Hnilokozova, P.O.
    Спочатку пандемія коронавірусу, а потім і війна стали причиною пошуку шляхів організації навчального процесу. Освіта, безсумнівно, важлива для будь-якої країни світу, тому організувати навчальний процес на високому якісному рівні необхідно за будь-яких умов. Завдяки інформаційним технологіям стало можливим навчання онлайн. Проте при реалізації освітнього процесу в дистанційному форматі освітянам довелося зіткнутися з низкою труднощів. Метою цього дослідження є аналіз проблеми організації дистанційного навчання в умовах пандемії та російської агресії, визначення шляхів удосконалення вимушеного дистанційного навчання в Україні. Основними методами дослідження, які були використані при написанні статті, є статистичний, графічний методи, аналіз та синтез. Дистанційне навчання стало викликом не лише для студентів, а й для викладачів. У процесі дистанційної роботи під час карантину виникли такі проблеми: технічна компетентність викладачів та студентів; процедури реєстрації та спілкування, змістовне структурування інформаційного потоку; дистанційна оптимізація графіка та навантаження; багатозадачність; особистий простір як навчальне середовище; електронний деканат. У статті автори проаналізували статистичні дані щодо кількості здобувачів освіти та навчальних закладів, у яких заняття проводились у різних форматах: дистанційному, очному та змішаному. У статті досліджуються чотири моделі навчання: заочна, дистанційна, мультимедійна, віртуальна. Автори виділяють окремі види навчання: традиційне навчання, синхронне навчання, змішане навчання та розкривають їх сутність. Автори проаналізували такі платформи, як Moodle, Google Classroom, які можуть бути використані для навчання та спілкування, або навчальний заклад може використовувати власну розроблену навчальну платформу, наприклад MIX в СумДУ. Аналізуючи сутність дистанційної освіти та електронного навчання, автори дійшли висновку, що ця ідея не є новою, оскільки її елементи впроваджуються в навчальний процес. Розвиток дистанційної освіти в Україні продовжується і цьому сприяє Інтернет та вдосконалення методів дистанційного навчання.
  • Item
    Assessing oracy skills in online courses
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Ця наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.
  • Item
    Practice of distance teaching of computer-aided technologies to the students of “Chemical technologies and engineering” specialty
    (Sumy State University, 2023) Shakhnovsky, A.M.; Bondarenko, S.G.; Abramova, A.O.
    The modern labor market is characterized by growing requirements for university graduates. Among these requirements are the improvement of the quality of professional training of specialists, the formation of "lifelong learning" skills, etc. Continuous updating of training courses, formation of future specialists' ability to make effective decisions in the "information boom" conditions are also relevant. Therefore, during the last time, the trend towards the introduction of "digital learning" was followed in the education system: the speakers of the education industry declared face-to-face classes in favor of independent remote learning using computer / network technologies [1]. As follows from the available statistics [2], 39 % of US university students preferred distance learning in 2022 (Fig. 1); additionally, the U.S. distance learning market is estimated to be worth $12.81 billion between 2020 and 2024.
  • Item
    Understanding assessing oracy online
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Ця робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії в онлайн-курсах. Методи, використані в цьому дослідженні, зосереджені на теоретичних, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості принципів оцінювання як на місці, так і в режимі онлайн, розкрити основні інструменти та підходи до оцінювання ораторського мистецтва. Результати вивчення теоретичної бази свідчать про наявність проблем в онлайн-навчанні, навчанні та оцінюванні. Необхідні подальші дослідження, щоб отримати більш чітке розуміння специфічних і академічних факторів оцінки ораторської грамотності в онлайн-навчанні.
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.