Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Analysis and justification of an enterprise development strategy(Sumy State University, 2025) Mozhovyy, N.О.У кваліфікаційній роботі проведено поглиблене дослідження теоретичних основ, пов'язаних з формуванням підприємницьких стратегій розвитку ТОВ «Iron House», а також специфіки стратегічного планування у сфері фітнес-послуг. Було проведено комплексний аналіз як внутрішніх, так і зовнішніх факторів, що впливають на спортивний клуб «Iron House», включаючи PEST та SWOT аналізи. Досліджено конкурентне середовище клубу на локальному ринку міста Суми, а також на міжнародній фітнес-арені в Італії. Визначено, що ТОВ «Iron House» має сильні позиції на місцевому ринку завдяки сильній клієнтській базі, високому рівню довіри до бренду, професійній команді тренерів та активній присутності в соціальних мережах. Обґрунтовано необхідність виходу компанії на міжнародні ринки, зокрема, Італії, за моделлю франчайзингу. Розроблено стратегію виходу, яка передбачає поступове впровадження змін, включаючи діджиталізацію внутрішніх процесів (впровадження мобільного додатку, CRM-системи), залучення міжнародних партнерів, запуск пілотних проектів на міжнародному ринку за моделлю франчайзингу та формування міжнародного іміджу бренду «Iron House».Item The of marketing research organization mechanism at the enterprise entering the international market(Sumy State University, 2024) Holubenko, M.А.The purpose of the master's level degree qualification paper is to study the organization of marketing research at ADIDAS, to identify proposals for improving the marketing research system at ADIDAS. To achieve the goal, the following tasks were set: 1. To determine the economic essence and objectives of marketing research; 2. To determine the types and role of marketing research as the basis for determining marketing strategies; 3. To determine the stages of organizing and conducting marketing research in modern conditions; 4. To investigate the financial and economic characteristics of the activities of ADIDAS; 5. To assess the effectiveness of using marketing research results at ADIDAS; 6. To substantiate proposals for improving the enterprise's marketing research system.Item Innovative marketing strategies to stimulate demand in the photo services market: A study of emerging trends(Sumy State University, 2023) Ponomarenko, A.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ тезах досліджено особливості розвитку ринку фотопослуг України, зокрема вплив пандемії COVID-19 на цю індустрію та диверсифікацію диджитал-комунікацій гравців ринку зі споживачами фотосервісних послуг.Item International competitiveness of Ukrainian enterprises in a period of challenges and threats(Sumy State University, 2023) Hlushchenko, D.T.Об’єктом дослідження є міжнародна конкурентоспроможність українських підприємств. Предметом дослідження є теоретичне обґрунтування та практична реалізація стратегій і дій щодо протидії викликам і загрозам, які впливають на міжнародну конкурентоспроможність українських підприємств. Метою кваліфікаційної роботи є визначення викликів та загроз міжнародній конкурентоспроможності українських підприємств, а також розробка дій та стратегій, які допоможуть українським компаніям запобігти можливим проблемам в умовах глобалізації економічних процесів.Item Model of analyzing of the competitive environment in estimation of the bank’s economic security(Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України", 2012) Сергієнко, А.О.; Сагайдачна, О.С.; Гурьянова, Л.С.This article is devoted development of complex economic-mathematical models of multidimensional analysis of the competitive environment of the bank’s economic security. Implementation of models of estimating and analyzing the competitive environment is built on the basis of researching Ukrainian credit unions and is developed for each region of Ukraine. It makes possible to raise the level of management decisions concerning formation of strategic alternatives for maintaining the commercial banks viability.