Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
194 results
Search Results
Item Фідбек у формувальному оцінюванні на онлайн-уроці англійської мови у 5 класі ЗЗСО(Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2025) Білашенко, Н.Ю.Постановка проблеми. У сучасних умовах дистанційного навчання особливої актуальності набуває питання організації формувального оцінювання як важливого засобу підтримки навчальної діяльності учнів на онлайн-уроці англійської мови у закладах загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО). Одним із ключових його інструментів є фідбек, тобто зворотний зв’язок, що сприяє мотивації, саморефлексії та поступовому поліпшенню навчальних результатів учнів. Завдяки фідбеку вчитель має змогу відстежувати навчальний процес кожного учня, своєчасно виявляти труднощі в опануванні матеріалу та вчасно на них реагувати, надавати кожному індивідуальну підтримку, а також формувати в учнів навички саморегуляції та саморефлексії. Особливої уваги ці аспекти набувають у роботі з учнями п’ятого класу, які перебувають на етапі переходу від початкової до базової середньої освіти та мають потребу в чітких орієнтирах і дружньому педагогічному супроводі. В умовах онлайн-навчання у ЗЗСО виникає потреба в адаптації форм і стратегій зворотного зв’язку з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого підліткового віку та специфіки цифрового середовища. У результаті формувальне оцінювання набуває не лише ролі інструменту для перевірки знань, а й стає важливим механізмом розвитку основних навчальних компетентностей та забезпечення принципів якісної, доступної освіти, яка відповідає потребам учнів.Item Сумський державний університет: створення рекламної концепції для абітурієнтів(Сумський державний університет, 2025) Божко, Д.В.Дослідження виконано у співпраці з Медіа-центром Сумського державного університету та включає реальні приклади мультимедійних матеріалів, які можуть бути використані в комунікаційних кампаніях університету. Представлений проєкт має на меті розробку рекламної кампанії для Сумського державного університету з акцентом на доступність і гнучкість онлайн-освіти для абітурієнтів та студентів в умовах сьогодення. Ідея кампанії об’єднана ключовим меседжем: «СумДУ. Навіть на відстані», який відображає реалії війни, вимушеної міграції, глобальної мобільності та цифрових трансформацій у вищій освіті. У роботі обґрунтовано актуальність створення людиноцентричної, візуально виразної та змістовно цілісної комунікації для освітніх закладів в умовах невизначеності. Описано особливості сучасного покоління Z як основної цільової аудиторії: їхню концентрацію уваги, уподобання щодо контенту та цифрову поведінку. Основними завданнями роботи були: – аналіз ринку вищої освіти та прямих конкурентів; – визначення цільової аудиторії (зокрема її поведінкових і географічних характеристик); – формування креативної стратегії та комунікаційної ідеї; – розробка візуальних і текстових елементів кампанії (відео, білборди, аудіореклама, контент для соцмереж, інтерактивні активності); – пропозиція етапів реалізації та ключових показників ефективності (KPI); – організація інструментів залучення, таких як онлайн-зустріч зі студентами та розіграш ноутбука для підтримки дистанційного навчання. Кампанію створено із застосуванням сучасних мультимедійних інструментів і методів рекламної комунікації. Авторська концепція зосереджена на формуванні емоційного й підтримувального образу університету – як простору, що залишається 6 доступним для студента за будь-яких обставин завдяки цифровій інфраструктурі, зокрема платформі змішаного навчання MIX. Розроблені в межах проєкту матеріали можуть бути використані в реальних промо кампаніях СумДУ та адаптовані для подальшого використання його маркетинговими підрозділами. Кампанія посилює імідж університету як технологічно прогресивного, дружнього до студентів і відкритого до світу, а також зміцнює емоційний зв’язок із майбутніми вступниками.Item Імітаційна модель-тренажер робототехнічного комплексу для дорнування отворів(Сумський державний університет, 2025) Кулешов, М. М.; Євтухов, Артем Віталійович; Yevtukhov, Artem VitaliiovychВраховуючи актуальність дистанційних технологій навчання в рамках запланованого дослідження передбачено розроблення імітаційної моделі- тренажера РТК, що характеризується наочністю та інтерактивністю, що у свою чергу дозволить підвищити ефективність здобуття теоретичних знань та практичних навичок здобувачами вищої освіти.Item Вебдодаток підтримки взаємодії учасників дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2025) Лисенко, А.Р.Дипломна робота присвячена розробці вебдодатку для підтримки взаємодії учасників дистанційного навчання. У роботі проведено комплексний аналіз предметної області, що включав дослідження актуальних наукових публікацій та програмних продуктів-аналогів, а також визначення мети, функціональних вимог і засобів реалізації. Проєкт охоплює етапи моделювання та проєктування вебдодатку, побудови моделі даних, архітектури системи та інтерфейсу користувача. Практична реалізація здійснена із застосуванням сучасного технологічного стеку, завдяки чому створено функціональний вебдодаток із підтримкою календаря, канбан-дошки, управління класами та матеріалами, інтеграцією відеозустрічей і ролей користувачів. Після розробки було проведено тестування системи на відповідність функціональним вимогам. Результатом роботи є вебдодаток підтримки взаємодії учасників дистанційного навчання, який може бути впроваджений у навчальних закладах для покращення організації дистанційного навчального процесу.Item Responding to crisis: new elt resources for ukrainian learners in remote classrooms(Sumy State University, 2025) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Donik, I.The ongoing war in Ukraine has disrupted traditional modes of education, forcing teachers and learners to adapt to remote instruction under unprecedented conditions. In response to these challenges, new English language teaching (ELT) resources (textbooks, teacher’s guides etc.) have been developed to support Ukrainian pupils learning English from a distance. Based on principles of crisis-responsive pedagogy these materials address the challenges of engagement, continuity, and psychosocial support in English language instruction in times of crisis.Item Трансформація англомовної освіти через штучний інтелект в умовах дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2025) Насакіна, С.У 21 столітті зростає різноманіття форматів викладання англійської мови, серед яких дедалі вагомішу роль відіграють цифрові технології та штучний інтелект (ШІ). Застосування інструментів на базі ШІ у закладах вищої освіти є надзвичайно актуальним, оскільки діджиталізація освіти є стратегічним пріоритетом України як Європейської держави. Важливо зазначити, що штучний інтелект відкриває нові горизонти для персоналізації навчального процесу, а саме з’являється можливість адаптувати матеріали під індивідуальні потреби здобувачів, що сприятиме більш ефективному засвоєнню англійської мови, особливо у немовних закладах вищої освіти.Item Використання відеоматеріалів під час проведення лабораторних занять у дистанційному форматі(Сумський державний університет, 2025) Гапон, В.Е.; Хану, М.Р.З початком пандемії в 2019 році, потім повномасштабного вторгнення 2022 року, освітній процес трансформувався, пристосовуючись до реалій сьогодення. На ряду з традиційною формою навчання, дистанційна зайняла особливе місце в освітньому процесі всіх закладів освіти і внесла суттєві корективи в його організацію. За наказом Міністерства освіти і науки України було розроблено Типове положення про організацію освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти, відповідно до якого, дистанційна форма здобуття фахової передвищої освіти – це індивідуалізована форма здобуття освіти, яка реалізується в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу в спеціалізованому освітньому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій [3]. Загалом, у дистанційному навчанні розрізняють такі два режими: синхронний та асинхронний. Синхронний режим навчання – це взаємодія учасників освітнього процесу в поточний період часу. Означений режим сприяє створенню миттєвого зворотного зв'язку та середовища для спільного навчання. Асинхронний режим навчання – навпаки пропонує безпрецедентну гнучкість і можливість навчатися в індивідуальному темпі, пристосовуючись до різних стилів і графіків навчання.Item Ukrainian language Hub-laboratory for international students as a pedagogical innovation in quality education(Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Zumrut, A.The research in language pedagogy is determined by searching the most suitable strategies for language teaching in distance learning, in particular Ukrainian as a foreign language. Language Hub-laboratory for international students is definitely an important tool for receiving qualitative education. The aim of the research is to analyze the role of hub-laboratory in teaching Ukrainian language to international students as a pedagogical innovation in quality education.Item Інформаційна система планування і організації навчальної діяльності(Сумський державний університет, 2024) Безрук, В.М.Розроблено інформаційну систему у вигляді телеграм-бота. Система полегшує навчальний процес здобувачів освіти в онлайн-середовищі та надає їм зручний інструмент для отримання інформації про розклад занять, автоматичних сповіщень, посилання на навчальні матеріали та виконання математичних обчислень.Item Інформаційна система планування і організації навчальної діяльності(Сумський державний університет, 2024) Безрук, В.М.Розроблено інформаційну систему у вигляді телеграм-бота. Система полегшує навчальний процес здобувачів освіти в онлайн-середовищі та надає їм зручний інструмент для отримання інформації про розклад занять, автоматичних сповіщень, посилання на навчальні матеріали та виконання математичних обчислень.