Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Змагальна діяльність юних футболістів
    (Сумський державний університет, 2019) Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych; Капелько, М.О.
    Змагальна діяльність, як і будь яка інша діяльність людини, реалізується в конкретних діях, що у психологічних теоріях розглядаються як головна структурна одиниця діяльності, а саму дію розуміють як цілеспрямований процес для досягнення мети [1]. Основні параметри змагальної діяльності виділяються і фіксуються за допомогою спеціальних спостережень за руховими діями найсильніших спортсменів у змагальних умовах [2]. На основі аналізу структури змагальної діяльності юних футболістів, визначається значущість її компонентів, що і є актуальним для практики наукових досліджень. Мета. Визначити та надати аналіз особливостям змагальної діяльності юних футболістів.
  • Item
    Змагальна діяльність юних футболістів
    (Сумський державний університет, 2019) Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych; Капелько, М.О.
    Представлено особливості змагальної діяльності юних футболістів різного ігрового амплуа під час ігрового матчу. Змагальна діяльність юних футболістів характеризується неухильним зростанням індивідуальної та командної техніко-тактичної майстерності, значне місце займає швидкість пересувань як одного гравця, так і команди в цілому, швидкість дій з м’ячем. Виконання цих операцій неможливе без наявності у гравців оптимальних фізичних кондицій та більшою мірою функціональної підготовленості.
  • Item
    Контроль технічної підготовленості та змагальної діяльності юних футболістів 15–16 років у процесі секційних занять
    (Сумський державний університет, 2019) Капелько, М.О.
    Виявлено показники структури технічної підготовленості футболістів-старшокласників у процесі секційних занять в умовах загальноосвітніх закладів для оцінювання успішності під час занять футболом та подальшого розвитку дістала методика контролю модельних характеристик змагальної діяльності старшокласників. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання знань про основні параметри технічної підготовленості та змагальної діяльності футболістів-старшокласників для відбору та індивідуалізації навчально-тренувального процесу у системі загальноосвітніх закладів.