Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Підсистема контролю успішності у складі мультимедійного забезпечення дисципліни «Геометричне моделювання в САПР»
    (Cумський державний університет, 2016) Кузнєцов, Едуард Геннадійович; Кузнецов, Эдуард Геннадьевич; Kuznietsov, Eduard Hennadiiovych; Терещенко, А.О.
    Роль інформаційних технологій в сучасній освіті складно переоцінити. Сьогодні більше половини всіх курсів, що викладаються у вищих навчальних закладах, забезпечені мультимедійним супроводом. У доповіді представлена мультимедійна система підтримки викладання і здійснення контролю засвоєння студентами матеріалу з дисципліни «Геометричне моделювання в САПР».
  • Item
    Optimization of Facial Image's Brightness Limits for Person's Emotional and Mental State Diagnostics
    (Sumy State University, 2016) Шелехов, Ігор Володимирович; Шелехов, Игорь Владимирович; Shelekhov, Ihor Volodymyrovych; Прилепа, Дмитро Вікторович; Прилепа, Дмитрий Викторович; Prylepa, Dmytro Viktorovych; Ageev, V.S.
    The met hod of person’s emotional and mental state recognition with optimization of the top and bottom limits by facial images pixel brightness is considered. The efficiency of using the limit interval pixel brightness on functional efficiency of learning diagnostic system was proved.
  • Item
    Informational Extreme Cluster Analysis of Input Data
    (Sumy State University, 2016) Єфіменко, Тетяна Михайлівна; Ефименко, Татьяна Михайловна; Yefimenko, Tetiana Mykhailivna; Коробченко, Олена Владиславівна; Коробченко, Елена Владиславовна; Korobchenko, Olena Vladyslavivna
    The categorical model and decision support system learning algorithm are considered in the article. Proposed algorithm allows to create decision support system, which is functioning in a clusteranalysis state. Synthesis of the decision support system is based on maximization of informational system ability due to making additional information restrictions in the learning process.
  • Item
    Віртуальне моделювання лабораторних робіт з фізики засобами флеш програмування
    (2014) Щербак, А.С.; Щербак, Д.С.
    Однією з найважливіших вимог освіти, незалежно від її форми, є всебічний розвиток особистості. Оскільки більшу частину інформації людина сприймає візуально, то наочні демонстрації будуть слугувати кращому сприйняттю та засвоєнню інформації. Такими демонстраціями можуть бути не тільки фізичні моделі об’єктів навчання, а і віртуальні моделі, що виконані так, щоб бути максимально близькими за візуальним сприйняттям до реального фізичного об’єкту.
  • Item
    Розробка інтелектуальної системи оцінки функціонального стану програм за їх вихідним кодом
    (Видавництво СумДУ, 2007) Петров, Сергій Олександрович; Петров, Сергей Александрович; Petrov, Serhii Oleksandrovych
  • Item
    Математическая модель многоуровневой системы дистанционного обучения
    (Видавництво СумДУ, 2007) Чекалов, Олександр Петрович; Чекалов, Александр Петрович; Chekalov, Oleksandr Petrovych; Кривцов, В.Е.
    Предлагается математическую модель многоуровневой обучающей системы, позволяющая исследовать динамику числа обучающихся, динамику цен и совокупного объёма доходов участников системы, а также влияние изменения внешних факторов и предварительно заданных параметров модели. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7396
  • Item
    Интерактивное обучение на занятиях по биологии
    (Видавництво СумДУ, 2007) Обухова, Ольга Анатоліївна; Обухова, Ольга Анатольевна; Obukhova, Olha Anatoliivna
  • Item
    Дидактические требования к виртуальному лабораторному занятию биологического профиля
    (Видавництво СумДУ, 2007) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych; Атаман, Олександр Васильович; Атаман, Александр Васильевич; Ataman, Oleksandr Vasylovych
  • Item
    Разработка электронного журнала для модульно-рейтинговой (болонской) системы оценки знаний
    (Видавництво СумДУ, 2007) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych
    Переход на кредитно-модульно-рейтинговую (Болонскую) систему преподавания и накопительную систему оценки при отсутствии экзамена требует коренного изменения методики оценивания знаний. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7380
  • Item
    Проблемно-модульне навчання як гнучка педагогічна технологія
    (Видавництво СумДУ, 2007) Лось, Людмила Олександрівна; Лось, Людмила Александровна; Los, Liudmyla Oleksandrivna; Гарбузова, Вікторія Юріївна; Гарбузова, Виктория Юрьевна; Harbuzova, Viktoriia Yuriivna
    Аналізуючи переваги і недоліки різних підходів до проблемного і модульного навчання, а також приймаючи до уваги переваги теорії "стискання" учбової інформації, визначено, що найбільш доцільним для формування компетентного спеціаліста є проблемно-модульне навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7375