Search





Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Інноваційний потенціал як чинник підвищення конкурентоспроможності регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Conference Papers -125876894 217282459
2007 Особливості інноваційних товарів на традиційних ринках Bilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С. Conference Papers 54367112 69296102
2008 Аналіз підходів щодо підвищення якості продукції в Україні та за кордоном Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тиква, І.М. Conference Papers 434978711 471923225
2007 Аналіз маркетингової політики розподілу ДП "Кондитерська корпорація Roshen" Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 942789379 1472311871
2005 Європейський досвід стимулювання збуту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna Vadymivna Conference Papers -1213976402 376978881
2008 Розроблення, вибір та аналіз ідей впровадження на ринок нових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Conference Papers 3952626 5380896
2007 Роль інновацій у забезпеченні розвитку економіки України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, О. Conference Papers 710995241 700259201
2008 Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гримайло, Ю.В. Conference Papers 29173939 31130773
2008 Аналіз та оцінка об'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Conference Papers 18413155 7042362
2008 Застосування засобів нейролінгвістичного програмування при управлінні збутом підприємствами роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Маслова, С.П. Conference Papers 43022501 54000521
2008 Теоретичні засади вибору каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 19724069 20324464
2004 Оцінка ефективності напрямків інноваційного розвитку з позицій підприємства-інноватора Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1521294777 1342417197
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 203731106 211280015
2008 Державні закупівлі по-новому Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мороз, Н.О. Conference Papers 17712315 18316011
2008 Управление инновационным капиталом в современной экономике Bilovodska, Olena Anatoliivna; Suiarova, Olena Oleksiivna Conference Papers 33181148 34399062
2006 Характеристика процесса восприятия товара при покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Conference Papers 17164610 30214513
2008 Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 2230823 2723738
2008 Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О. Conference Papers 366385 226375
2006 Якісний аналіз маркетингових ризиків у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Є.С. Conference Papers 48891727 6032886
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 10969036 13829373