Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Symonenko, Mariia Yuriivna
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Симоненко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 120-121.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
185
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
725
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
12648
Russia Russia
24
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
5284
United Kingdom United Kingdom
50580
United States United States
6335
Unknown Country Unknown Country
61

Downloads

China China
5
Germany Germany
726
Ukraine Ukraine
5285
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
128

Files

File Size Format Downloads
63.pdf 404,63 kB Adobe PDF 6146

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.