Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Symonenko, Mariia Yuriivna
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Publisher Видавництво СумДУ
Citation Біловодська, О.А. Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Симоненко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 120-121.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
185
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
725
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
24
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
31
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
22
Unknown Country Unknown Country
61

Downloads

China China
5
Germany Germany
726
Unknown Country Unknown Country
128

Files

File Size Format Downloads
63.pdf 404,63 kB Adobe PDF 859

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.