Search





Clear search fields
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -1875367941 1943009401
2018 Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 46993192 104668350
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 51892686 60928583
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1536597340 -244170308
2011 Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 100461240 102885928
2013 Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 59789975 80255067
2011 Конфликты в каналах распределения инновационной продукции Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 521366568 709497563
2015 Шляхи вирішення конфліктів у каналах розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 683427708 592553287